Tja, ken eigenlijk niets van ze. Alleen van naam en wat ik ooit eens in dit soort lijstjes hoor.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Space-Dye Vest vind ik 1 van de minste van DT die in de lijst staat, maar het is wel redelijk rustig en niet te lang.
Kan Hot Rats zeker aanbevelen, heb niet zo heel veel van Zappa's albums geluisterd, maar die was wel erg vet!quote:Op donderdag 21 december 2023 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Was vorig jaar naar een Zappa-coverband, of nouja, ze kwamen naar mij (lees: een van mijn stamkroegen). Ondanks dat ik maar enkele nummers kende was dat heel erg leuk.
[ link | afbeelding ]
74 minuten? Allemachtig. Doe mij maar Dopesmoker dan.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Op zich zit er wel een bijzonder verhaal achter, zie hier
Wel een beetje bizar inderdaad
Tijd niet gehoord, lekker hoor.quote:
Die ken ik van het album Le Noise van Neil Young. Kan ik wel weer eens opzetten.quote:Op donderdag 21 december 2023 18:24 schreef W_Wolf het volgende:
Ook een pareltje, deze van Daniel Lanois. Zijn albums zijn soms haast net zo goed als de meesterwerken die hij produceert voor anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |