Terugkeerbonus + Bayern München bonus voor Harry?quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoe is Kane hierin terecht gekomen?
De laatste 5 topics ofzo waren al buiten de reeks gevallenquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:03 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe krijg je het nou weer voor elkaar om dit topic niet in de reeks te openen?
quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
De laatste 5 topics ofzo waren al buiten de reeks gevallen
Die uitspraak is vast niet van een snobquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:49 schreef Dagoduck het volgende:
"Low die misschien wel beter bekend is van het nummer Cracker"? Volgens Google/Wikipedia is Low juist een nummer van Cracker?
Over Neil Young gesproken, die heb ik ooit niet live gezien, gebroken voet godverdommequote:Op dinsdag 19 december 2023 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit Low dezelfde als de Low van het nummer Lullaby? Klinkt toch heel anders. Heb ze ooit nog een keer niet live gezien omdat ik naar andere bands ging op Pukkelpop 2013. Anders had ik ze Down by the River van Neil Young zien coveren.
Balen. Heb hem een keer of 19 live gezien.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:15 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Over Neil Young gesproken, die heb ik ooit niet live gezien, gebroken voet godverdomme
Die zou gewoon in de top 2000 moeten wat mij betreft. Liever zelfs nog die dan Robyn zoals sommige mensen voor lobbyenquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
OverpoweredToch ook al gauw 15 jaar niet gehoord vermoed ik.
Ik 0 keer, dat is makkelijker tellen. Hopelijk komt ie nog een keer langs, kan ik voor de herkansing.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Balen. Heb hem een keer of 19 live gezien.
Ik heb hem een keer op Bridge School Benefit gezien waar hij aan het begin van de dag een korte akoestische show deed en aan het eind van de dag een show met band. Is dat dan 1 concert van 2 sets of zijn het 2 concertenquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:36 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik 0 keer, dat is makkelijker tellen. Hopelijk komt ie nog een keer langs, kan ik voor de herkansing.
Ik ook, niet mijn ding.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:27 schreef pipster het volgende:
Ja, het is weer duidelijk, met die Sabaton metal kan ik weinig.
En dan moet Radiohead nog komen, dat was Muse...quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:56 schreef tong80 het volgende:
GVD. De gruwelijke zenuwmuziek van Radiohead om mee te beginnen.
Net zo erg als Blöff in de TOP2000. Pretentieus kattengejank.
Gelukkig DJ Shadow het komende uur.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag ben er weer. Wat komende uur ?
Ik ben zo'n snob die geen idee heeft wie het is. Misschien wel ok.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig DJ Shadow het komende uur.
Interpol, Beatles, Suicidal tendencies. Maar ook Genesisquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:11 schreef tong80 het volgende:
Doen ze het er om ? Alles wat ik haat in pretentieuze shit komt het afgelopen half uur voorbij. Iemand wat er zo volgt ?
Dit uur nog:quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:11 schreef tong80 het volgende:
Doen ze het er om ? Alles wat ik haat in pretentieuze shit komt het afgelopen half uur voorbij. Iemand wat er zo volgt ?
Ok, niet slecht. Dit is echter weer gepiel waardoor we punk kregen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Interpol, Beatles, Suicidal tendencies. Maar ook Genesis
1765 (RE) Acda en De Munnik – Laat Me Slapenquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit uur nog:
1766 (RE) Interpol – Slow Hands
1765 (RE) Acda en De Munnik – Laat Me Slapen
1764 (778) The Beatles – Because (Love Version)
1763 (1419) Suicidal Tendencies – You Can’t Bring Me Down
1762 (1482) Tears For Fears – The Working Hour
1761 (1891) DJ Shadow – Stem/Long Stem
1760 (1878) Genesis – Driving The Last Spike
1759 (NIEUW) The Amazing Stroopwafels – Rotterdam
En dit was dan nog één van de betere uurtjes van vandaag.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:44 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een uur (proberen) te luisteren. Ben helemaal down nu.
Wat is het nut dan van deze TOP ? Ik dacht een "beetje" alternatieve muziek. Ik hoor alleen maar mindere nummers van toch al kut bands. Dit ook weer. Genesis op z'n slechts.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dit was dan nog één van de betere uurtjes van vandaag.
Het is vooral alternatief in de zin van muziek die gekozen is door liefhebbers/kenners uit alle hoeken, en dingen die je op de top2000 nooit zou horen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is het nut dan van deze TOP ? Ik dacht een "beetje" alternatieve muziek. Ik hoor alleen maar mindere nummers van toch al kut bands. Dit ook weer. Genesis op z'n slechts.
Tja truth is the ear of the beholder. Ik heb al minstens 10 nrs voorbij horen/zien komen uit m'n persoonlijke top 1000. En ik ontdek jaarlijks nog wel wat leuks.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is het nut dan van deze TOP ? Ik dacht een "beetje" alternatieve muziek. Ik hoor alleen maar mindere nummers van toch al kut bands. Dit ook weer. Genesis op z'n slechts.
Het is wel extreem veel mis. Ik ben een alternatieve gitaarliefhebber, met tentakels naar elders. Niet eenkennig.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is vooral alternatief in de zin van muziek die gekozen is door liefhebbers/kenners uit alle hoeken, en dingen die je op de top2000 nooit zou horen.
en dat gaat dus ook alle kanten uit, dus het hit and miss gehalte is een stuk hoger ja
Op zich staat er in de snob wel bovengemiddeld veel takkeherrie, maar soms heb je net een wat rustiger uurtje.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is wel extreem veel mis. Ik ben een alternatieve gitaarliefhebber, met tentakels naar elders. Niet eenkennig.
Precies. Vanwege het edgy karakter van de meeste nummers is het vaak hit or miss. Het moet je maar net liggen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is vooral alternatief in de zin van muziek die gekozen is door liefhebbers/kenners uit alle hoeken, en dingen die je op de top2000 nooit zou horen.
en dat gaat dus ook alle kanten uit, dus het hit and miss gehalte is een stuk hoger ja
Bij mij leuk om bekendst qua alternatief te delen en om onbekend terrein te beluisteren. Maar nu is het bekend terrein van bekende shit. Zeg maar de keutels in een hertenkamp ipv in Artis.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Op zich staat er in de snob wel bovengemiddeld veel takkeherrie, maar soms heb je net een wat rustiger uurtje.
de lijst is gewoon behoorlijk divers wat dat betreft. Ik vind het vooral leuk om naar te luisteren omdat er veel voorbij komt dat net buiten m'n vaarwater ligt.
Mja het zijn wel vaak de (flink) minder bekende nummers en daar staat zo nu en dan toch wel wat leuks tussen wat dan toch aardig is om eens te horen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Precies. Vanwege het edgy karakter van de meeste nummers is het vaak hit or miss. Het moet je maar net liggen.
Extra noteringen voor Queen, Adele en Acda en de Munnik zijn wat mij betreft trouwens ook zwaar overbodig in deze lijst. Die staan al vaak genoeg in de Top 2000.
Maar S&F vind je dan weer niet in de Snobquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ach, liever 13x Porcupine Tree dan 13x Suzan & Freek in de top 2000
Laten we hopen. De hele lijst is nog niet bekend gemaakt. Vanochtend kwam zelfs Kane langs :xquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar S&F vind je dan weer niet in de Snob
Snap ik na zo'n drol van Led Zepellin pfff ga ik ook maar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:06 schreef Berkery het volgende:
Ik ben ook al afgehaakt. Niet snob genoeg
Het uur ervoor was ook gruwelijk. Net als dit. Geen idee wat het is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:08 schreef pipster het volgende:
[..]
Snap ik na zo'n drol van Led Zepellin pfff ga ik ook maar.
Precies. Nu weer iets met ouwe country. Wel snob. Maar niet om aan te horen. Wat komt er zo ? Ben het eigenlijk wel zat.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Word zenuwachtig van dit soort jazz. Stukje moeilijkdoenerij.
Welke ?quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
Later in het uur aan pareltje van Nelis de Jong.
Zijn interpretatie van Needle of Death van Bert Jansch.quote:
Ambulance Blues dus hè, niet The Needle and the Damage Donequote:
quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:36 schreef Poppejans1.4 het volgende:
@:Dagoduck ken jij de band Alvader
Heidevolk staat komende maand in Alkmaar, misschien dat ik daar nog heen ga.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:39 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Bevat ex-Heidevolk leden. Het klinkt eigenlijk ook als oud Heidevolk, vind ik
Tóf!quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heidevolk staat komende maand in Alkmaar, misschien dat ik daar nog heen ga.
Heb ze drie keer live gezien, ik kan het ook wel waarderenquote:Op dinsdag 19 december 2023 16:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Tóf!
Ik vind ze echt vrij fantastisch
Stukje persoonlijke voorkeur er doorheen drukken van de DJ.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
The Call - I Still Believe (Great Design) aankondigen en dan Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida draaien
Helaas niet de lange versie.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoezo draaien ze nu In A Gadda Da Vida?
Heerlijk ook dat het vooraf opgenomen is en dat ie het ook nog afkondigt als The Callquote:Op dinsdag 19 december 2023 17:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stukje persoonlijke voorkeur er doorheen drukken van de DJ.
Zo staat er wel meer tussen.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:29 schreef Berkery het volgende:
Frank Boeijen & Stef Bos
Dat voelt meer aan als een Kringloop-Top2000 dan de Snob2000
Jij hebt een moshpit gestart bij Frank Boeijen?quote:Op woensdag 20 december 2023 09:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ging een keer in de pauze tussen voor- en hoofdprogramma (Fleddy Melculy in de kleine zaal van Victorie Alkaar) naar de grote zaal om wat van Frank Boeijen mee te pakken. Dat publiek stond daar als een zoutzak te kijken dus toen heb ik drie nummers lang aanstekelijk gedanst waarna men eindelijk mee begon te doen. Voordat ik weer naar mijn eigen zaal ging.
Daar komt het op neer.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij hebt een moshpit gestart bij Frank Boeijen?
Ik voel precies hetzelfde. Deze lijst haalt voor mij het niveau van de KKD ook (nog) niet. Veel noteringen voelen nogal random aan ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:54 schreef MielMonteur het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal niet de hype voor de Snob. I blame de KKD
Ja, eens.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heerlijke genre aanduiding toch Shoegaze. Wat loopt Tricky Dicky te haten.
Een juiste afspiegeling van de maatschappij en de wereld dus.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:12 schreef noodgang het volgende:
Het voelt idd nog meer random dan andere jaren. Wat een ratjetoe
Of heel weinig stemlijstjesquote:Op woensdag 20 december 2023 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een juiste afspiegeling van de maatschappij en de wereld dus.
Klank Improvisatie Elektronische Muziek.quote:
"Ga die moshpit uit. 1 seconde en kijk goed rond in ons paradijs. Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt."quote:Op woensdag 20 december 2023 09:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij hebt een moshpit gestart bij Frank Boeijen?
Die had ik bij de beste 100 verwacht eigenlijk iddquote:Op woensdag 20 december 2023 11:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
1659 voor Kyoto is veel te laag.
Op pissing in the river gestemd.quote:
Eenschquote:Op woensdag 20 december 2023 12:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Send me a postcard
Zou gewoon in de top moeten...
Als ze het 1 dagje langer maken, kunnen ze gewoon alles draaien ... snap dat niet zo goed.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:01 schreef Dagoduck het volgende:
Pff, Neil Young & Crazy Horse - Down By The River zit ook in de podkast.
Ashtray Wasp naar de Podcast ook een flopshow trouwens.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:01 schreef Dagoduck het volgende:
Pff, Neil Young & Crazy Horse - Down By The River zit ook in de podkast.
Ja, ik vind het ook voor een kwart leuk, maar de rest vindt het verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 december 2023 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
Een achtste van mij (mijn Groningse roots) vindt dit leuk?
Heerlijk nummer juist dit. Hun beste ook wel.quote:
Iedere keer dat ik een nummer van ze hoor gaat het me meer vervelen.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heerlijk nummer juist dit. Hun beste ook wel.
Dat mag. Het regelmatig Kink luisteren heeft er voor gezorgd dat ik ze ben gaan waarderen merk ik.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik een nummer van ze hoor gaat het me meer vervelen.
Onder de 10 minuten moet wel mogen vind ik ja.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Hij vindt Down by the River "veel te lang". Pfff...
Coverband? Heerlijke psychedelische Turkse muziek wel jaquote:
Ja, zijn allemaal (op drie nummers na) oude Turkse nummers in een vers psychedelisch jasjequote:Op woensdag 20 december 2023 14:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Coverband? Heerlijke psychedelische Turkse muziek wel ja
Ooh nooit geweten, maar ben ook niet zo thuis in de Turkse traditionalsquote:Op woensdag 20 december 2023 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zijn allemaal (op drie nummers na) oude Turkse nummers in een vers psychedelisch jasjeHeb dat een tijdje terug nog allemaal uitgezocht op setlist.fm en de juiste coverartiesten toegevoegd enzo.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Altın Gün setlists
Ik ook niet, maar zo leer je nog eens wat. Er zat ook een jaren 80 nummer bij, schitterend, weet even niet meer welke, zal eens zoeken.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh nooit geweten, maar ben ook niet zo thuis in de Turkse traditionals
De William Orbit periode was wel Madonna op haar alternatiefst.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heb ik al in de Extra 500 gehoord vorige week.
Straks even luisteren!quote:Op woensdag 20 december 2023 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
Al dat Turkse publiek bij die shows van Altın Gün zingt ook alles mee
Had gewoon een paar voorbeelden gepakt hoor, weet niet of het verborgen pareltjes zijnquote:
Supurgesi Yoncadan is mijn favoriet van ze. Ben nu wel benieuwd eigenlijk naar het origineel:)quote:Op woensdag 20 december 2023 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had gewoon een paar voorbeelden gepakt hoor, weet niet of het verborgen pareltjes zijn
Voor zover ik heb kunnen vinden een traditional (het is dansmuziek), maar dit is vrij oud:quote:Op woensdag 20 december 2023 15:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Supurgesi Yoncadan is mijn favoriet van ze. Ben nu wel benieuwd eigenlijk naar het origineel:)
En van deze draaien ze dan wel de volle 16 minutenquote:Op woensdag 20 december 2023 14:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Onder de 10 minuten moet wel mogen vind ik ja.
Ik wilde al zeggen, dit komt me bekend voor (paar keer live gezien maar verder nooit thuis naar geluisterd ofzo).quote:
Geen snob.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:44 schreef BillDauterive het volgende:
Spreekt hij nou Bon Iver verkeerd uit?Wat een flutdj.
Dit blijft verwarrend voor sommige DJ's. Die hebben misschien maar 1 jaar Frans gehad op de middelbare school.quote:
Ik heb ze ook gezien op RaR. Leuk bandje.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Oh lol, ik herkende dit nummer, The Chats, stonden in het voorprogramma van QotSA vorige maand.
quote:1586. (486) Spinvis – Stefan En Lisette (2017)
De jaren ‘80 heeft toch wel een onuitputtelijke voorraad mooie liedjesquote:
Ze hebben verklapt dat ze volgend jaar ook op Graspop zijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:28 schreef Dagoduck het volgende:
Fear Factory, had ik nog heen gekund drie weken terug als ik mijn telefoon had opgenomen maar ik was aan het autorijdenEen vriend had een kaart over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Moeder van een vriendinnetje van Pippie 2 was daar. Melkweg toch?quote:Op donderdag 21 december 2023 09:28 schreef Dagoduck het volgende:
Fear Factory, had ik nog heen gekund drie weken terug als ik mijn telefoon had opgenomen maar ik was aan het autorijdenEen vriend had een kaart over.
Hit? Of een ander nummer van ze?quote:Op donderdag 21 december 2023 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
Noteert Dirk. als potentieel interessante band.
Daar stond Anna von Hauswolff al
Idiot Paradise.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hit? Of een ander nummer van ze?
Over titels gesproken, kwam net dit stukje tegen:quote:Op donderdag 21 december 2023 09:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Idiot Paradise.
Dirk. heeft dus een album dat album heet.
Gemiste kans om zichzelf Indie Band te noemen
quote:Neil's titles can be so confusing sometimes. The previous album, Broken Arrow, is the title of a song that is not on the album. Journey Through The Past is a song that is not in the movie of the same name nor is it in the soundtrack album. Human Highway is a song and a movie and again the movie deos not have the song in it. Year Of The Horse, the album, seems like it should be a soundtrack to the Jim Jarmusch movie about Neil Young and Crazy Horse, but it's not. None of the performances in the live album are in the movie...
Ik kan dit wel hebben.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bijzonder stukje Sound Of Music meets jazz.
Werken met de Snob in de oortjes ja.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan dit wel hebben.
Moet jij niet werken? Ga mijn spaarrente eens verhogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hoe is Ace of Spades hier geen cover van dan.quote:
Ik zag ze dit jaar op RaRquote:Op donderdag 21 december 2023 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
Zeven keer live gezien
[ afbeelding ]
Ging mooi jaarlijks tot corona
Nee, word zelf ook niet zo vrolijk van dit uur eigenlijk.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:20 schreef W_Wolf het volgende:
Gelukkig heb ik een (online) meeting dit uur. Lijkt niet veel interessants bij te zitten.
1486 (1334) Ennio Morricone – L’Estasi Dell’Oroquote:Op donderdag 21 december 2023 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
...
Dit uurtje is voor mij wel n beetje wat er laatste jaren teveel mis is met de snob. Tis teveel n hardrock lijstje aan t worden
Wel mee eens ja. Dit was ook wel het matigste uurtje dat ik gehoord heb de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
11.00 -12.00 uur, Gwenny Somberg
1502 (504) Herman Brood & His Wild Romance – Dope Sucks
1501 (RE) Venom – Black Metal
1500 (NIEUW) Within Temptation – Deceiver Of Fools
1499 (1186) King Gizzard & The Lizard Wizard – Crumbling Castle
1498 (879) Fields Of The Nephilim – Last Exit For The Lost
1497 (1113) Dead Moon – Dead Moon Night
1496 (1354) Metallica – St. Anger (PODCAST)
1495 (1256) Dream Theater – Space Dye Vest
1494 (NIEUW) Nada Surf – Always Love
1493 (1187) Gotcha! – Mathilda (Da Wicked Witch)
1492 (NIEUW) Nothing But Thieves – If I Get High
Dit uurtje is voor mij wel n beetje wat er laatste jaren teveel mis is met de snob. Tis teveel n hardrock lijstje aan t worden
Heb ergens het idee dat het ook een soort kneejerk reactie is op de Top die steeds meer matige kabbelmuziek heeft, waardoor een deel van het publiek afhaakt en op dit soort lijsten stemt.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Same here. Hardrock/metal en prog-rock zijn iets teveel aanwezig in de lijst. Niet dat het er helemaal niet in hoeft te zijn, maar het mag best wat minder.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wel mee eens ja. Dit was ook wel het matigste uurtje dat ik gehoord heb de afgelopen dagen.
Prima uurtje.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
11.00 -12.00 uur, Gwenny Somberg
1502 (504) Herman Brood & His Wild Romance – Dope Sucks
1501 (RE) Venom – Black Metal
1500 (NIEUW) Within Temptation – Deceiver Of Fools
1499 (1186) King Gizzard & The Lizard Wizard – Crumbling Castle
1498 (879) Fields Of The Nephilim – Last Exit For The Lost
1497 (1113) Dead Moon – Dead Moon Night
1496 (1354) Metallica – St. Anger (PODCAST)
1495 (1256) Dream Theater – Space Dye Vest
1494 (NIEUW) Nada Surf – Always Love
1493 (1187) Gotcha! – Mathilda (Da Wicked Witch)
1492 (NIEUW) Nothing But Thieves – If I Get High
Eens! En dit blijft soms wazig ja. Volgens mij heeft het er mee te maken dat The Day That Never Comes een herintreder is en St. Anger daarentegen is gezakt. Lange nummers die zijn gedaald worden niet gedraaid volgens mij.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
The Day That Never Comes is wel een beetje One #2 maar ik vind hem wel echt goed. En die werd dan wel helemaal gedraaid maar St. Anger niet terwijl die korter is.
Meestal komt die na de Kerst pas opdagen.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
Geen DJ Rats trouwens dit jaar?
Misschien volgende week, geloof dat er volgende week een aantal andere DJs de uren doen.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
Geen DJ Rats trouwens dit jaar?
Ah ok.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meestal komt die na de Kerst pas opdagen.
Klopt, nummers nieuw/herintredend in de lijst en stijgers worden sowieso gedraaid. De uitdaging is dat er meer muziek is dan in 173 radio-uren past, dus helaas moet er dan iets wijken. En dat is een aantal keer een zakker uit de onderste 1000 van de lijst.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eens! En dit blijft soms wazig ja. Volgens mij heeft het er mee te maken dat The Day That Never Comes een herintreder is en St. Anger daarentegen is gezakt. Lange nummers die zijn gedaald worden niet gedraaid volgens mij.
Altijd een zakker uit de onderste 1000, en max 1 per uitvoerende.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:08 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Klopt, nummers nieuw/herintredend in de lijst en stijgers worden sowieso gedraaid. De uitdaging is dat er meer muziek is dan in 173 radio-uren past, dus helaas moet er dan iets wijken. En dat is een aantal keer een zakker uit de onderste 1000 van de lijst.
Klopt. Vandaag gaat niks meer naar de podcast. (En morgen ook niet)quote:Op donderdag 21 december 2023 14:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Altijd een zakker uit de onderste 1000, en max 1 per uitvoerende.
Dus van Metallica wordt er niks meer in de podcast gezet.
Ik dacht hier veilig te zittenquote:Op donderdag 21 december 2023 14:25 schreef W_Wolf het volgende:
Zo. Als er nog Snob 2000 luisteraars meededen met Whamageddon dan zijn die nu af.![]()
(Ging bij mij een paar dagen eerder al mis...)
Tja, ken eigenlijk niets van ze. Alleen van naam en wat ik ooit eens in dit soort lijstjes hoor.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Space-Dye Vest vind ik 1 van de minste van DT die in de lijst staat, maar het is wel redelijk rustig en niet te lang.
Kan Hot Rats zeker aanbevelen, heb niet zo heel veel van Zappa's albums geluisterd, maar die was wel erg vet!quote:Op donderdag 21 december 2023 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Was vorig jaar naar een Zappa-coverband, of nouja, ze kwamen naar mij (lees: een van mijn stamkroegen). Ondanks dat ik maar enkele nummers kende was dat heel erg leuk.
[ link | afbeelding ]
74 minuten? Allemachtig. Doe mij maar Dopesmoker dan.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Op zich zit er wel een bijzonder verhaal achter, zie hier
Wel een beetje bizar inderdaad
Tijd niet gehoord, lekker hoor.quote:
Die ken ik van het album Le Noise van Neil Young. Kan ik wel weer eens opzetten.quote:Op donderdag 21 december 2023 18:24 schreef W_Wolf het volgende:
Ook een pareltje, deze van Daniel Lanois. Zijn albums zijn soms haast net zo goed als de meesterwerken die hij produceert voor anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |