idd, liedje wat ik had aangevraagd stond ook niet in de lijst.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:31 schreef rodetoemaat het volgende:
klopt zit door die lijst heen te bladeren bij wat je standaard kunt aanvragen![]()
![]()
hiphop
Wilde wel een liedje aanvragen nu.. maar alles wat ik aan hip hop leuk vind staat er niet in.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:45 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
idd, liedje wat ik had aangevraagd stond ook niet in de lijst.
Gewoon aanvragen. als het er niet in staat ff artiest en nummer opgeven dan komt het wel goed!quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:52 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Wilde wel een liedje aanvragen nu.. maar alles wat ik aan hip hop leuk vind staat er niet in.
Vraag me af of het dan wel gedraaid wordt.
waar blijven die lekkere spring platen!quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:53 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit wel een dikke domper i.t.t. gisteren. Geen sfeer.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 december 2023 22:59 schreef rodetoemaat het volgende:
Afgezet klaar ermee voor vandaag.
slaap lekker allemaal![]()
is dat dit nummer?quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:08 schreef Evenstar het volgende:
Hej, dat ene liedje van Mumford & Sons waar ze lekker rustig beginnen op de banjo en dan compleet de weg kwijt zijn en gaan raggen.
Ik zou het niet weten. Hoor jij een verschil tussen hun nummers?quote:
Ik heb geen idee, ik zit maar wat muziek mee te luisteren onder het genot van een biertje. Maar voor ekte muziek kenners moet je denk aan een ander vragen. Zijn er hier ook wel, maar of ze nog wakker zijn weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Hoor jij een verschil tussen hun nummers?
Ik vind Mumford & Sons echt meh, alles lijkt op elkaar, alles bouwt op zelfde manier op, alles met zelfde irritante stemquote:Op dinsdag 19 december 2023 23:13 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zit maar wat muziek mee te luisteren onder het genot van een biertje. Maar voor ekte muziek kenners moet je denk aan een ander vragen. Zijn er hier ook wel, maar of ze nog wakker zijn weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |