jup zag het ook alquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:14 schreef hole1988 het volgende:
Hier het jaaroverzicht 2022 van ALS Nederland. Ze hebben 1,48 miljoen uitgegeven aan werving.
Inkomsten
[ afbeelding ]
Uitgave
[ afbeelding ]
wat komt door die werving, fondsenwerving, incl loterijen en eventsquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:19 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
jup zag het ook al
ziet er ook allemaal gelikt uit![]()
best veel wat ze ophaalden vorig jaar
Maar het zijn wel degelijk kosten, je kunt net zo goed een week gewoon op de radio aandacht besteden aan ALS. Of nog beter, verspreid over het jaar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De kosten worden betaald door de NPO en de gemeente. Donaties worden daarvoor niet gebruikt.
Als ik zag hoe afgeladen vol de horeca was gisteren in Nijmegen op een maandagavond (omdat het plein te druk was, dat dan weer wel) levert het de stad ook meer dan genoeg op.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De kosten worden betaald door de NPO en de gemeente. Donaties worden daarvoor niet gebruikt.
Ik heb het idee dat jij niet kijkt/luistertquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Maar het zijn wel degelijk kosten, je kunt net zo goed een week gewoon op de radio aandacht besteden aan ALS. Of nog beter, verspreid over het jaar.
Het is gewoon een traditie geworden, een feestje van en voor 3FM. Het goede doel doet er helemaal niet toe.
Ik wens iedereen er verder veel plezier mee daar niet van, hopelijk geeft het iedereen een goed gevoel en wordt er een oplossing gevonden tegen ALS.
Goede doelen halen meer geld binnen dan dat ze anders hadden gedaan.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Maar het zijn wel degelijk kosten, je kunt net zo goed een week gewoon op de radio aandacht besteden aan ALS. Of nog beter, verspreid over het jaar.
Het is gewoon een traditie geworden, een feestje van en voor 3FM. Het goede doel doet er helemaal niet toe.
Ik wens iedereen er verder veel plezier mee daar niet van, hopelijk geeft het iedereen een goed gevoel en wordt er een oplossing gevonden tegen ALS.
Ah gelukkig, hij bestaat nog steeds. De zure Nederlanderquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Beetje apart ja. Gisteren deden ze dat wel na 22:00.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:13 schreef Caland het volgende:
Waarom zenden ze die optredens niet gewoon live uit?
muziekrechten werd gisteren iets over genoemd bij Tom Odelquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:13 schreef Caland het volgende:
Waarom zenden ze die optredens niet gewoon live uit?
Oh hell het is geen Adelequote:Op dinsdag 19 december 2023 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Bij Lauren Daigle heb ik altijd het idee dat ik naar Adele luister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |