Ja wel karig dat ze deze niet kentquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon het bekendste nummer van Greta van Fleet, Sophie?
Als je bij 538 zou werken mag dat, maar bij 3fm vind ik dat je deze wel mag kennen op zichquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wel karig dat ze deze niet kent
Ja ze weten wel precies wie er komenquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met de gasten is alles wel wat geregisseerd..
even appen naar de studioquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:21 schreef Vlinder het volgende:
Haai, heeft iemand enig idee waar die pyjama's van Barend vandaan komen, (Hij had 2 verschillende aan). Ik weet een cadeau voor mijn man nu
De opbrengsten vliegen naar binnen, al het dubbele van vorig jaar na één dagquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:29 schreef Document1 het volgende:
Ik krijg niet echt het idee dat het heel erg leeft in het land. Hier in de buurt iig geen acties e.d.
tis ook niets als je papa alleen op tv kan zien en niet even kan knuffelenquote:
Ligt ook wel aan het doel denk ik dit jaar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De opbrengsten vliegen naar binnen, al het dubbele van vorig jaar na één dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |