Rustaaaahhgggquote:Op maandag 8 januari 2024 15:31 schreef knijn1985 het volgende:
@:frozen-assassin
@:wimderon
@:maxi-mus
@:baggerbaas
@:Mani89
@:immerdebestebob
@:felagund
@:momo
@:gotenssj
@:deluna
@:mexicanobakker
@:johannes_vermeer
@:aguero
@:slobeend
@:Rellende_Rotscholier
@:max23
@:hhh38
Dan is Steven Kruijswijk je zeer erkentelijk dat je 80 miljoen op hem geboden hebt.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de regel als je budget op hebt, maar je team niet compleet?
Bier zuipen in Nederland is goedkoper hoor.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:52 schreef franklop het volgende:
Ik zoek nog een backup die biedronde 3 voor mij kan doen, ivm een zwaar trainingsweekend in Spanje
Als je nu al troep in je lijstje hebt zit je verkeerd, dit is het moment om gewoon netjes 85 te bieden op De Lie.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:47 schreef Fretwork het volgende:
Ik moet om 8 uur een pubquiz winnen, lees morgen wel welke troep ik deze keer binnen heb gehengeld voor teveel knaken.
Nou op basis van de prijzen van vorig jaar waag ik dat te betwijfelenquote:Op maandag 8 januari 2024 17:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bier zuipen in Nederland is goedkoper hoor.
PM verstuurd. Volgens het systeem zit mijn PM nog steeds vol dus als er iets is moet je maar DM'enquote:Op maandag 8 januari 2024 15:31 schreef knijn1985 het volgende:
@:frozen-assassin
@:wimderon
@:maxi-mus
@:baggerbaas
@:Mani89
@:immerdebestebob
@:felagund
@:momo
@:gotenssj
@:deluna
@:mexicanobakker
@:johannes_vermeer
@:aguero
@:slobeend
@:Rellende_Rotscholier
@:max23
@:hhh38
Ik verhoog naar 87quote:Op maandag 8 januari 2024 17:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je nu al troep in je lijstje hebt zit je verkeerd, dit is het moment om gewoon netjes 85 te bieden op De Lie.
Maar ik heb mijn bod al ingeleverdquote:
98,7 en hij is gegarandeerd van jou.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn bod al ingeleverd
Wellicht toch nog even een correctie-PM sturen!
Ik ga er even een uurtje over hometraineren!quote:Op maandag 8 januari 2024 18:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
98,7 en hij is gegarandeerd van jou.
Ik zou niet voor De Lie gaan, of die op tijd fit is moet je ook maar afwachtenquote:Op maandag 8 januari 2024 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver, mijn nummer 1 pick heeft een kruisbandblessure lees ik.
Even een nieuwe prutser zoeken
Voor 80 miljoen mag je hem hebben, ik ga deze bidding war niet aanquote:Op maandag 8 januari 2024 18:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou niet voor De Lie gaan, of die op tijd fit is moet je ook maar afwachten
Krijgen we vandaag de uitslag? Dan weet ik of ik mijn laptop moet vastketenen of niet.quote:
Knijn1985 heeft mijn post geliket, dus hij is er wel! Of kijkt op zijn telefoon bij de tennisclub natuurlijkquote:Op maandag 8 januari 2024 19:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Krijgen we vandaag de uitslag? Dan weet ik of ik mijn laptop moet vastketenen of niet.
Laptop weg-tennissen is ook nog een optie, in plaats van het uit het raam te gooien.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Knijn1985 heeft mijn post geliket, dus hij is er wel! Of kijkt op zijn telefoon bij de tennisclub natuurlijk
Stiekem hoop ik dat Knijn ons allemaal gaat trollen en zo lekker zijn bedje in duikt terwijl iedereen hier half schuimbekkend zit te wachten.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Knijn1985 heeft mijn post geliket, dus hij is er wel! Of kijkt op zijn telefoon bij de tennisclub natuurlijk
Oke fuck itquote:Op maandag 8 januari 2024 17:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je nu al troep in je lijstje hebt zit je verkeerd, dit is het moment om gewoon netjes 85 te bieden op De Lie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |