Adam Vena, de vader van de 5-jarige Aidan, verloor de voogdij over zijn zoontje nadat hij het oneens was met zijn vriendin over zijn vermeende ‘transgender’-identiteit. Momenteel wordt Vena geconfronteerd met een straatverbod en vecht om toegang te krijgen tot zijn zoon voordat zijn moeder hem kan voorzien van puberteit- en hormoonblokkers.
Vena, die de voogdij over zijn nu 5-jarige zoon, Aidan, verloor, vertelde dat
zijn vriendin Aidan op tweejarige leeftijd begon te kleden in meisjesjurken. Vanwege Adams bezwaar hiertegen volgde een strijd om de voogdij die ertoe leidde dat de Californische rechtbanken Adam de toegang tot de medische dossiers van Aidan ontzegden, een straatverbod voor vijf jaar uitvaardigden en Adams voogdij over zijn zoon introkken. Adam met zoon Aiden:
![Screen-Shot-2023-11-02-at-1-58-01-PM-2.png]()
“Ik ben doodsbang voor mijn zoon”, zei Vena. “Ik ben doodsbang voor wat ze in het hoofd van mijn zoon hebben gepompt.”
Volgens Vena heeft iedereen die betrokken was bij de voogdijstrijd, van de rechter tot de advocaat van Aidans moeder, de LGBTQ-ideologie krachtig gesteund.
“In de rechtbank noemen ze mijn zoon een meisje”, voegde hij eraan toe. Vena zei ook dat de advocaat van Aidans moeder de voornaamwoorden ‘zij/haar’ gebruikt. De rechter uit Pasadena die aanvankelijk toezicht hield op de voogdijzaak, Harvey Silberman, had eerder naam gemaakt binnen de LGBTQ-gemeenschap nadat hij had gewerkt als de eerste stafadvocaat voor de het AIDS-project Los Angeles. Tijdens de eerste strijd om de voogdij gaf Silberman Aidan de opdracht een geslachtsbeoordeling te ondergaan, waar Aidans moeder wel bij mocht zijn, maar Vena zelf werd uitgesloten.
“Ik werd de mogelijkheid ontzegd om de geslachtsbeoordeling bij te wonen, en de mogelijkheid om mijn eigen vragen te stellen als vader van Aidan,” vertelde Vena. “Niet één keer hebben ze me laten plaatsnemen en is me gevraagd wat ik dacht dat er met mijn zoon aan de hand was.”
Volgens Vena zeiden zelfs zijn doktoren aanvankelijk dat Aidan geen genderdysforie had, maar eerder gendernieuwsgierigheid. Desondanks bleef Aidans moeder hem meisjeskleding aantrekken en veranderde uiteindelijk de voornaamwoorden van Aidan in ‘zij/haar’ – een cruciaal onderdeel van het verzorgingsproces waarvan Vena zei dat Aidans moeder hun zoon onderwerpt sinds hij nog maar twee jaar oud was.
Aidans moeder mailde ook de privéschool die Adam betaalde voor de toegang van zijn zoon, om de school te informeren dat Aidan nu ‘transgender’ was. Vena kwam hier pas achter toen een andere bezorgde ouder van de school contact met hem opnam en de e-mail deelde die door Aidans moeder was verzonden.
“Ik weet zeker dat jullie allemaal Aidan kennen, de jongen die jurken draagt,” begon de e-mail, “Aidan (4) is naar buiten gekomen als transgender en is er klaar voor dat de wereld haar accepteert zoals ze werkelijk is. Ze identificeert zich volledig als vrouw, gebruikt vrouwelijke voornaamwoorden en gebruikt het meisjestoilet.”"Aidan kent het woord dat ze zal gebruiken als en wanneer een van haar leeftijdsgenoten twijfelt aan het feit dat ze haar altijd als jongen hebben gekend," vervolgde de e-mail. “Aidan is een meisje dat in het lichaam van een jongen is geboren. Tegen mij zegt ze: ‘Elk deel van mij is een meisje, behalve dat ik een (anatomisch correct woord voor mannelijke geslachtsdelen) heb.’
De e-mail eindigt met de moeder van Aidan die ouders vraagt om naar haar toe te komen met vragen over de transitie van Aidan.
Als gevolg van zijn verzet tegen de verzorging van zijn zoon door zijn moeder, wordt Vena nu geconfronteerd met een straatverbod van vijf jaar.
In september sprak de gouverneur van Californië, Gavin Newsom, zijn veto uit over een wetsvoorstel.AB957, wat een precedent zou hebben geschapen om de voogdij over een ‘niet-bevestigende’ ouder in te trekken. In zijn veto ging de gouverneur in op het huidige beleid van de rechtbank in Californië waarbij de bevestiging van de ouders van de “genderidentiteit” van hun kinderen in aanmerking wordt genomen bij het overwegen van de van het kind. a i=3>“gezondheid, veiligheid en welzijn.”
"Een rechtbank is op grond van de bestaande wetgeving verplicht om de gezondheid, veiligheid en het welzijn van een kind in overweging te nemen bij het bepalen van de belangen van een kind in deze procedure, inclusief de bevestiging van de ouder over de genderidentiteit van het kind," leest de ondertekening door gouverneur Newsom. Vena is sindsdien begonnen met eenGiveSendGoom geld in te zamelen voor een advocaat om hem te helpen toegang te krijgen tot zijn zoon voordat zijn moeder Aidan op puberteitsblokkers kan zetten, waarmee ze hem op 10-jarige leeftijd kan laten beginnen.
Met overdreven wetsvoorstellen en overheidsfunctionarissen die grotendeels aan de kant staan van het bevorderen van transgenderisme voor kinderen, is dit verhaal een van de vele voorbeelden van hoe ouderlijke rechten worden weggenomen door transactivisten en de LGBTQ-gemeenschap in Californië.
https://www.tpusa.com/liv(...)transgender-identitySamen met Billboard Chris gisteren:
De brief naar Aidan's school van moeder Alexia:
Op dit moment gaat Adam Vena in hoger beroep tegen het straatverbod van 5 jaar.
-----
Ik dacht even dat dit verzonnen was, maar het schijnt toch echt realiteit te zijn.
Dat ouders die zich verzetten tegen de transitie van een 2-5 jarig kind hiermee te maken krijgen is bijna ongelooflijk.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa