abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211657555
Welkom in de SEX SC.

|:)

TETTEN! :9

MEER TETTEN!!! :9

NOG MEER TETTEN:

Met een kersttintje!

Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211657564
ook al ken ik niet iedereen.

Knuffel voor allen.
Do what you love, love what you do!
pi_211657570
make love, not war. beetje eentje van die ik dan aan denk.
pi_211657572
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Op zich wel, ik moest presenteren aan de managers onder de RvB. Die gaan als ze bij elkaar zitten in hun discussie ook alle kanten op en ik had niet echt de energie om ze naar mijn onderwerp te trekken, dus kon niet alles bespreken. Maar geloof dat ze blij waren me te zien en een update te krijgen en heb er nog wat info vandaan gehaald. Sowieso wel beetje trots dat ik het heb laten doorgaan, daar had ik vanochtend nog mn twijfels over :@
Dit is ook geen therapeutisch werk meer, maar volop in de chaos weer instappen.

Jij ook veel succes met je uurtje! Rustig aan doen en mensen zien kan al zoveel energie kosten.
Overigens, wel maar een half dagje gewerkt dus lekker klaar voor vandaag, toch? ^O^
pi_211657585
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 12:47 schreef Sally het volgende: [..] Knufff nodig...?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffels zijn altijd goed! :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
pi_211657590
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 12:59 schreef Sally het volgende:

[..]
Overigens, wel maar een half dagje gewerkt dus lekker klaar voor vandaag, toch? ^O^
Ja, tijd voor ontbijt :D
pi_211657598
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Op zich wel, ik moest presenteren aan de managers onder de RvB. Die gaan als ze bij elkaar zitten in hun discussie ook alle kanten op en ik had niet echt de energie om ze naar mijn onderwerp te trekken, dus kon niet alles bespreken. Maar geloof dat ze blij waren me te zien en een update te krijgen en heb er nog wat info vandaan gehaald. Sowieso wel beetje trots dat ik het heb laten doorgaan, daar had ik vanochtend nog mn twijfels over :@
Dit is ook geen therapeutisch werk meer, maar volop in de chaos weer instappen.

Jij ook veel succes met je uurtje! Rustig aan doen en mensen zien kan al zoveel energie kosten.
Vind dat wel heftig hoor dat je dit nu zo deed, mag je best trots op jezelf zijn!

Ik zit gewoon thuis dus ik zie geen mensen ;) donderdag wel iedereen gezien en daar moest ik wel weer behoorlijk van bijkomen.
pi_211657600
knuffel jongens ik zou het doen in het echt, maar helaas wonen we zover uit elkaar, maar meen t Dikke knuffel van mij.
pi_211657621
Morgen heb ik intake bij de psycholoog. Dus ik dacht vandaag even de boel in huis netjes maken. Want ik denk dat ik morgen geen cent meer waard ben..
pi_211657636
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
Morgen heb ik intake bij de psycholoog. Dus ik dacht vandaag even de boel in huis netjes maken. Want ik denk dat ik morgen geen cent meer waard ben..
mjah ach ik ken dit, het helpt toch wel he achteraf.... Ik had er zo twijfels bij wel ook trouwens toen ik die voor de eerst hulp bij zocht.....
pi_211657688
je kunt t @Monsterkoekie
  maandag 18 december 2023 @ 13:14:30 #12
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211657754
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, tijd voor ontbijt :D
Vreemde dagindeling. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 18 december 2023 @ 13:15:27 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211657765
quote:
Niet zo negatief, koekje! :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_211657769
quote:
84s.gif Op maandag 18 december 2023 13:10 schreef kree het volgende:
je kunt t @:monsterkoekie
3x is scheepsrecht :D moest lachen, om monsterkoelie en monsterkoekje
pi_211657794
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
3x is scheepsrecht :D moest lachen, om monsterkoelie en monsterkoekje
ja het koste me paar keer edit om die goed te krijgen :')

maargoed ik snap het wel hoor wat ze zegt, tis niet gelijk makkelijk om dat te doen en vragen hulp. Dus denk mogen we beetje steunen wel.
pi_211657818
quote:
Oh ja, dat zijn vermoeiende dagen. Sterkte alvast! :*
En inderdaad, gewoon mensen zien is ook al vermoeiend. De lunch en kerstborrels sla ik nog over, vinden de collega's wat vreemd, maar dat kost me haast nog meer energie dan gewoon mn werk doen.
Al lopen er ongeveer elke dag dat ik werk wel 4 mensen binnen om even te vragen hoe het gaat. }:|
pi_211657854
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
En inderdaad, gewoon mensen zien is ook al vermoeiend. De lunch en kerstborrels sla ik nog over, vinden de collega's wat vreemd, maar dat kost me haast nog meer energie dan gewoon mn werk doen.
Al lopen er ongeveer elke dag dat ik werk wel 4 mensen binnen om even te vragen hoe het gaat. }:|
ik heb ook geen zin meer erin dat kerstborrel gedoe..... vroeger vond ik t leuk, maar kon ik op fiets terug. NU. hmmmm bedrijf te groot om leuk te `zijn.
pi_211657904
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Knuffels zijn altijd goed! :*
SPOILER
Lol voor je boodschappentassen....

Ja, mijn fiets ook terug!

SPOILER
pi_211657910
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
De borrels ben ik wel heen geweest omdat ik daar bewegingsvrijheid heb en dus weg kan. Als ik op kantoor aan het werk ben is dat anders en dan heb ik regelmatig paniek aanvallen. Maar ik mag nu toch geen spannend werk doen enkel simpele klusjes puur als wat dagbesteding :+
pi_211657916
Intussen hang ik alweer 30 min in de wacht bij postnl voor mijn fhf kerstpakket.
pi_211657932
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Niet zo negatief, koekje! :)
Tis niet zozeer negatief vooral realistisch. Mijn negativiteit spreek ik niet eens meer uit namelijk.
pi_211657950
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 13:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Intussen hang ik alweer 30 min in de wacht bij postnl voor mijn fhf kerstpakket.
:o

Dat is toch weer balen ja...
pi_211657979
Dag allen!
  Moderator / Redactie FP maandag 18 december 2023 @ 13:34:03 #24
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211657993
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 13:32 schreef Ronzz het volgende:
Dag allen!
RONZZ O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_211658012
Kastje muur verhaal bij postnl. Genieton..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')