Overigens, wel maar een half dagje gewerkt dus lekker klaar voor vandaag, toch?quote:Op maandag 18 december 2023 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op zich wel, ik moest presenteren aan de managers onder de RvB. Die gaan als ze bij elkaar zitten in hun discussie ook alle kanten op en ik had niet echt de energie om ze naar mijn onderwerp te trekken, dus kon niet alles bespreken. Maar geloof dat ze blij waren me te zien en een update te krijgen en heb er nog wat info vandaan gehaald. Sowieso wel beetje trots dat ik het heb laten doorgaan, daar had ik vanochtend nog mn twijfels over
Dit is ook geen therapeutisch werk meer, maar volop in de chaos weer instappen.
Jij ook veel succes met je uurtje! Rustig aan doen en mensen zien kan al zoveel energie kosten.
quote:Op maandag 18 december 2023 12:47 schreef Sally het volgende: [..] Knufff nodig...?
Knuffels zijn altijd goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Ja, tijd voor ontbijtquote:Op maandag 18 december 2023 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Overigens, wel maar een half dagje gewerkt dus lekker klaar voor vandaag, toch?
Vind dat wel heftig hoor dat je dit nu zo deed, mag je best trots op jezelf zijn!quote:Op maandag 18 december 2023 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op zich wel, ik moest presenteren aan de managers onder de RvB. Die gaan als ze bij elkaar zitten in hun discussie ook alle kanten op en ik had niet echt de energie om ze naar mijn onderwerp te trekken, dus kon niet alles bespreken. Maar geloof dat ze blij waren me te zien en een update te krijgen en heb er nog wat info vandaan gehaald. Sowieso wel beetje trots dat ik het heb laten doorgaan, daar had ik vanochtend nog mn twijfels over
Dit is ook geen therapeutisch werk meer, maar volop in de chaos weer instappen.
Jij ook veel succes met je uurtje! Rustig aan doen en mensen zien kan al zoveel energie kosten.
mjah ach ik ken dit, het helpt toch wel he achteraf.... Ik had er zo twijfels bij wel ook trouwens toen ik die voor de eerst hulp bij zocht.....quote:Op maandag 18 december 2023 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
Morgen heb ik intake bij de psycholoog. Dus ik dacht vandaag even de boel in huis netjes maken. Want ik denk dat ik morgen geen cent meer waard ben..
Vreemde dagindeling.quote:
Niet zo negatief, koekje!quote:Op maandag 18 december 2023 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
Morgen heb ik intake bij de psycholoog. Dus ik dacht vandaag even de boel in huis netjes maken. Want ik denk dat ik morgen geen cent meer waard ben..
3x is scheepsrechtquote:
ja het koste me paar keer edit om die goed te krijgenquote:Op maandag 18 december 2023 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3x is scheepsrechtmoest lachen, om monsterkoelie en monsterkoekje
Oh ja, dat zijn vermoeiende dagen. Sterkte alvast!quote:Op maandag 18 december 2023 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
ik heb ook geen zin meer erin dat kerstborrel gedoe..... vroeger vond ik t leuk, maar kon ik op fiets terug. NU. hmmmm bedrijf te groot om leuk te `zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn vermoeiende dagen. Sterkte alvast!
En inderdaad, gewoon mensen zien is ook al vermoeiend. De lunch en kerstborrels sla ik nog over, vinden de collega's wat vreemd, maar dat kost me haast nog meer energie dan gewoon mn werk doen.
Al lopen er ongeveer elke dag dat ik werk wel 4 mensen binnen om even te vragen hoe het gaat.
quote:Op maandag 18 december 2023 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Knuffels zijn altijd goed!
Lol voor je boodschappentassen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, mijn fiets ook terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
De borrels ben ik wel heen geweest omdat ik daar bewegingsvrijheid heb en dus weg kan. Als ik op kantoor aan het werk ben is dat anders en dan heb ik regelmatig paniek aanvallen. Maar ik mag nu toch geen spannend werk doen enkel simpele klusjes puur als wat dagbestedingquote:Op maandag 18 december 2023 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn vermoeiende dagen. Sterkte alvast!
En inderdaad, gewoon mensen zien is ook al vermoeiend. De lunch en kerstborrels sla ik nog over, vinden de collega's wat vreemd, maar dat kost me haast nog meer energie dan gewoon mn werk doen.
Al lopen er ongeveer elke dag dat ik werk wel 4 mensen binnen om even te vragen hoe het gaat.
Tis niet zozeer negatief vooral realistisch. Mijn negativiteit spreek ik niet eens meer uit namelijk.quote:
quote:Op maandag 18 december 2023 13:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Intussen hang ik alweer 30 min in de wacht bij postnl voor mijn fhf kerstpakket.
RONZZquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |