abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2023 @ 10:57:58 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211656403
Vorige was vol
Voor al je vragen of suggesties.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 18 december 2023 @ 11:05:06 #2
485843 crew  Jippie
pi_211656500
En verder gezuig wordt genote en geveegd. Klachten over mijn functioneren als LIF Mod kunnen jullie kwijt op forum@fok.nl

Volgend onderwerp graag.
pi_211656513
:X
  maandag 18 december 2023 @ 11:27:46 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211656741
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2023 11:05 schreef Jippie het volgende:
En verder gezuig wordt genote en geveegd. Klachten over mijn functioneren als LIF Mod kunnen jullie kwijt op forum@fok.nl

Volgend onderwerp graag.
Ik heb er maar een topic over geopend, dit soort discussies hou ik graag in the open.
Als een mod users wel van van alles mag beschuldigen in FB en dat ook vrolijk laat staan maar gaat dreigen met notes en het "zuigen" noemt als users reageren op die ongfundeerde beschuldigingen dan is het tijd voor een FB-topic:

FB / LIF FB
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 18 december 2023 @ 12:05:06 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211657106
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2023 10:44 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik postte hier als Mod mee omdat TS een lading bagger over zich heen kreeg, dat ontaardde in gekibbel wat ik heb verwijderd omdat ik TS een normaal topic gun.

Dat iedereen daar zijn plasje overheen moet doen, prima. Maar een volgende keer als enkele Users als hyena's op een TS springen handel ik precies weer hetzelfde.
:') Dit is FOK! Daar zijn mensen het nou eenmaal wel eens niet met elkaar eens. En dat gaat dan niet altijd met zoetgevooisde stemmetjes en kusjekroel. Is dat erg?
Het moet niet gekker worden als een TS mensen met een mening die ze niet aanstaat kan vragen het topic te verlaten. :D Dan zou R&P sws zijn bestaansrecht kwijtraken! :D

En zoals Leandra al tig keer aangeeft, het was allemaal lang zo erg niet als jij het nu voorstelt. :{
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 18 december 2023 @ 12:16:46 #6
485843 crew  Jippie
pi_211657209
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 12:05 schreef BE het volgende:

[..]
:') Dit is FOK! Daar zijn mensen het nou eenmaal wel eens niet met elkaar eens. En dat gaat dan niet altijd met zoetgevooisde stemmetjes en kusjekroel. Is dat erg?
Het moet niet gekker worden als een TS mensen met een mening die ze niet aanstaat kan vragen het topic te verlaten. :D Dan zou R&P sws zijn bestaansrecht kwijtraken! :D

En zoals Leandra al tig keer aangeeft, het was allemaal lang zo erg niet als jij het nu voorstelt. :{
En toch zullen jullie het met mij en mijn beslissingen moeten doen. --> uit jullie ongerief over mijn functioneren op forum@fok.nl

Heb een aantal hatelijke reacties op TS verwijderd omdat het de bedoeling is dat we hier op een fatsoenlijke manier met elkaar discussieren. TS mag gewoon wat vragen en hoeft omdat het Ozempic betreft niet behandeld te worden als een halve crimineel omdat het middel niet staat geregistreerd als afvalmiddel en er nu een tekort is vanwege oneiglijk gebruik. Het was gewoon een vraag naar ervaringen met dit middel niets meer en niets minder.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 30 december 2023 @ 10:16:46 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211834550
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2023 12:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
En toch zullen jullie het met mij en mijn beslissingen moeten doen. --> uit jullie ongerief over mijn functioneren op forum@fok.nl

Je bent echt ongeschikt als moderator. Dat blijkt wel uit dit soort reacties.

Het verwijderen van reacties in topics zou verboden moeten worden voor moderators, jullie kunnen totaal niet omgaan met deze functie.
pi_211834925
Hoppakee.
pi_211834942
Als ik het eens ben met @Kreator dan is het tijd om je zorgen te maken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 30 december 2023 @ 11:03:43 #10
485843 crew  Jippie
pi_211835207
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 december 2023 10:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het verwijderen van reacties in topics zou verboden moeten worden voor moderators, jullie kunnen totaal niet omgaan met deze functie.
Dank voor deze feedback,waar ik niets mee kan.
pi_211850742
quote:

[..]

Ben je het niet eens met de manier van moderatie? Forum@fok.nl

We doen allemaal ons best om er een leuk en gezellig forum van te maken. Ja iemand zal best eens anders kunnen modereren dan jij het zou doen. Spreek elkaar op een fatsoenlijke manier aan en dan kan er veel. Op deze manier en die van @mascara-klodder wordt het er niet leuker op en gaan we ook verder niet meer op in als het op deze manier gaat
  Official ESF Kreviewer zaterdag 30 december 2023 @ 23:01:01 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211851600
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 22:37 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Ben je het niet eens met de manier van moderatie? Forum@fok.nl

We doen allemaal ons best om er een leuk en gezellig forum van te maken. Ja iemand zal best eens anders kunnen modereren dan jij het zou doen. Spreek elkaar op een fatsoenlijke manier aan en dan kan er veel. Op deze manier en die van @:Mascara-klodder wordt het er niet leuker op en gaan we ook verder niet meer op in als het op deze manier gaat
Er was niets onfatsoenlijk aan mijn reply, niks dubbelzinnig. Gewoon een mening "waar ze niks mee kon"

Het zal me echt aan m'n reet oxideren wat het voor jou leuk of minder leuk maakt. Na jarenlange pure ellende met dramatische moderators die continu reacties verwijderen omdat het ze niet aanstaat, is dit nogal een voor de hand liggende reactie.

Laatste alinea weg ivm info over andere user.

[ Bericht 6% gewijzigd door Peejtur op 30-12-2023 23:37:40 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 31 december 2023 @ 00:11:12 #13
485843 crew  Jippie
pi_211854036
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 23:01 schreef Kreator het volgende:

[..]
Er was niets onfatsoenlijk aan mijn reply, niks dubbelzinnig. Gewoon een mening "waar ze niks mee kon"

Het zal me echt aan m'n reet oxideren wat het voor jou leuk of minder leuk maakt. Na jarenlange pure ellende met dramatische moderators die continu reacties verwijderen omdat het ze niet aanstaat, is dit nogal een voor de hand liggende reactie.

Laatste alinea weg ivm info over andere user.
Ik kan er niets mee, want ik kan mij zelf niet 'un-moderatoren' laat staan mijn rechten inperken. Daarnaast ontbreken er aanwijzingen hoe je mij precies zou willen zien functioneren in je Feedback.

Je enige hoop is dat een FA en A het met je eens is na een goed gemotiveerde klacht over mijn functioneren die je naar forum@fok.nl zal moeten sturen. Tot zolang zul je het gewoon met mij als moderator moeten doen.
  zondag 31 december 2023 @ 00:57:12 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_211855140
De passie is in elk geval wel erg uit dit subforum, en niet alleen uit deze. Jammer. Het sterkt wel mijn gevoel dat 2023 mijn laatste jaar was op fok.
disclaimer
pi_211855242
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef SQ het volgende:
De passie is in elk geval wel erg uit dit subforum, en niet alleen uit deze. Jammer. Het sterkt wel mijn gevoel dat 2023 mijn laatste jaar was op fok.
SQ! :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 31 december 2023 @ 01:06:12 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_211855281
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 01:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
SQ! :{
Tsja sorry. Ik heb ook geen zin en energie meer om overwicht te bieden op de boze witte mannen. Elk topic dat ik open lijkt wel een drainer. En dat is het me echt niet meer waard. Het is niet dat ik users zoals jij niet meer hoog heb staan :* maar het weegt niet meer op.
disclaimer
pi_211855313
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2023 01:06 schreef SQ het volgende:

Tsja sorry. Ik heb ook geen zin en energie meer om overwicht te bieden op de boze witte mannen. Elk topic dat ik open lijkt wel een drainer. En dat is het me echt niet meer waard. Het is niet dat ik users zoals jij niet meer hoog heb staan :* maar het weegt niet meer op.
Ik snap je ook wel. Ik heb me vooral teruggetrokken tot een klein deel van FOK! waar ik me nog steeds thuis voel. En nee, dat is niet in LIF. Maar jij 'hoort' ook een beetje bij 'mijn FOK!' O+ Zoals zoveel... die met stille trom zijn vertrokken, helaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer zondag 31 december 2023 @ 07:38:40 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211858125
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2023 01:06 schreef SQ het volgende:

Ik heb ook geen zin en energie meer om overwicht te bieden op de boze witte mannen.
Overwicht? Boze witte mannen? Wat is dit. :').
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 31 december 2023 @ 16:03:50 #19
485843 crew  Jippie
pi_211867336
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef SQ het volgende:
Jammer om te lezen! Wat gaat er mis volgens jou?
pi_211868043
quote:

[..]

Nouja, verwijderen van posts die echt niet kunnen moet wat mij betreft wel kunnen.

Maar ik vond het laatst wel minder dat er een post verwijderd was waar in ik getagt was. Ik wilde graag weten waar over het ging, maar verschillende mods konden mijn vraag niet beantwoorden omdat ze reeds verwijderde posts niet meer kunnen zien. Wat meer openheid en transparantie door de mod die de post verwijdert zou wel fijn zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 31-12-2023 17:05:01 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 1 januari 2024 @ 04:42:45 #21
485843 crew  Jippie
pi_211876511
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2023 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, verwijderen van posts die echt niet kunnen moet wat mij betreft wel kunnen.

Maar ik vond het laatst wel minder dat er een post verwijderd was waar in ik getagt was. Ik wilde graag weten waar over het ging, maar verschillende mods konden mijn vraag niet beantwoorden omdat ze reeds verwijderde posts niet meer kunnen zien. Wat meer openheid en transparantie door de mod die de post verwijdert zou wel fijn zijn.
Was de post in LIF verwijderd?
pi_211877095
quote:
2s.gif Op maandag 1 januari 2024 04:42 schreef Jippie het volgende:

[..]
Was de post in LIF verwijderd?
Nee, in SHO
  Moderator maandag 1 januari 2024 @ 12:28:34 #23
184769 crew  Deisyy
pi_211878125
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2023 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Uiteraard begrijp ik dat je stiknieuwsgierig bent naar wat er in die post stond, maar ga er maar vanuit dat die post niet voor niets is verwijderd, dus kunnen we jouw nieuwsgierigheid niet bevredigen door alsnog te melden wat er in stond.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_211878427
quote:
2s.gif Op zondag 31 december 2023 16:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Jammer om te lezen! Wat gaat er mis volgens jou?
Mij is niks gevraagd, maar vicieuze cirkel: minder inhoudelijke bijdragen en reacties in de serieuze fora > meer gebagger en onzin in serieuze fora > minder (nieuwe) mensen die inhoudelijk willen bijdragen > minder inhoudelijke bijdragen etc.

FOK!-breed een probleem, al jaren.
pi_211878772
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2024 12:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Uiteraard begrijp ik dat je stiknieuwsgierig bent naar wat er in die post stond, maar ga er maar vanuit dat die post niet voor niets is verwijderd, dus kunnen we jouw nieuwsgierigheid niet bevredigen door alsnog te melden wat er in stond.
Hoezo niet? Ik vind het niet meer als normaal om iemand te laten weten waar de post over gaat waar diegene in getagd is. Misschien gaat het wel over diegene.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')