Het blijft wel een vrij slordige DJquote:
Ja echtquote:Op maandag 18 december 2023 23:05 schreef rodetoemaat het volgende:
sluit lekker aan dit nr bij de set van net
Yepquote:Op maandag 18 december 2023 23:14 schreef PjotterFRL het volgende:
Volgens mij kan 3FM zich beter voornemen om alleen nog in studentensteden SR te houden. Enschede, Groningen, Nijmegen, Leiden. Dat werk.
Beetje afhankelijk van de Burgemeester. In mijn (studenten)stad is de burgemeester fel tegen alles wat ze zelf niet leuk vindt. Burgemeester woont ook zelf in de binnenstad keurt het liefst elke vorm van evenement af, alleen kan dat niet altijd. Zoiets als SR is dan ook volledig kansloosquote:Op maandag 18 december 2023 23:14 schreef PjotterFRL het volgende:
Volgens mij kan 3FM zich beter voornemen om alleen nog in studentensteden SR te houden. Enschede, Groningen, Nijmegen, Leiden. Dat werk.
Genoeg andere steden waar ze geweest zijn en het toch geslaagd was hoor (Haarlem, Apeldoorn, enz.). Is dus niet de enige factor, maar helpt zeker wel mee inderdaad.quote:Op maandag 18 december 2023 23:14 schreef PjotterFRL het volgende:
Samsonquote:Op maandag 18 december 2023 23:21 schreef Caland het volgende:
Leuke chaos net wel bij Headhunterz en Sefa
Vanwege Tim Odol of iets dergelijks kwam je vanaf half 9 al nergens meer het plein op. Gelukkig was dat saaie volk daarna meteen weg. Liep je zo vanaf café Samson zo weer het plein op
Tuurlijk! Steden als Zwolle, Leeuwarden of Breda werken natuurlijk ook prima.quote:Op maandag 18 december 2023 23:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Genoeg andere steden waar ze geweest zijn en het toch geslaagd was hoor (Haarlem, Apeldoorn, enz.). Is dus niet de enige factor, maar helpt zeker wel mee inderdaad.
Dat zijn ook studentensteden?quote:Op maandag 18 december 2023 23:28 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Tuurlijk! Steden als Zwolle, Leeuwarden of Breda werken natuurlijk ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |