abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211669821
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:53 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Vind jij dit een normale manier van omgaan met elkaar dan?
[ twitter ]

Het staat er toch vrij duidelijk.
Het is geen normale manier van met elkaar omgaan nee. Suggereren dat stoppen met politiek de beste oplossing is om de bedreigingen te laten stoppen.

Maar er staat niet dat hij het beveiligen van S. Simons vreemd vindt of iets dat deze bewering ondersteund:

"Als iemand anders bedreigd wordt is Geert vaak wel de eerste om te verklaren dat het terecht is dat een ander wordt bedreigd. "
pi_211669827
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nee, je gaat in op een bron die je niet zint. Welke dan wel?
Daar tegenover kom jij met 'zat boeken'. Niet echt specifiek te noemen terwijl C64 wel heel specifiek is.
En? Ik verdiep me niet zo in strafrecht. Wat ik wel weet is dat het gemiddelde opleidingsniveau van groenlinksers en D'66ers flink hoger is dan bij conservatievelingen. Lijkt mij een prima verklaring.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_211669834
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Moeten er maar meer conservatieven rechten gaan studeren.
In Nederland wordt er trouwens al vrij pittig gestraft tov andere europese landen. Dat je het even weet.
Tegelijkertijd zijn onze gevangenissen een lachertje vergeleken met veel Europese landen, laat staan daarbuiten. En een levenslange gevangenisstraf kan niet meer worden opgelegd. Het is dus maar net hoe je pittig wilt definiëren.
pi_211669840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:13 schreef C64 het volgende:

[..]
Tegelijkertijd zijn onze gevangenissen een lachertje vergeleken met veel Europese landen, laat staan daarbuiten. En een levenslange gevangenisstraf kan niet meer worden opgelegd.
In de post boven je tackle ik je verhaal met gemak.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_211669979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
En? Ik verdiep me niet zo in strafrecht. Wat ik wel weet is dat het gemiddelde opleidingsniveau van groenlinksers en D'66ers flink hoger is dan bij conservatievelingen. Lijkt mij een prima verklaring.
Ga je weer. Niet antwoorden op de vraag en lukraak wat neerplempen.

Zit je onderbuikje vol?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211670017
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
In de post boven tackle ik je verhaal met gemak.
Ik denk dat wat je omschrijft eerder onderdeel is van het probleem en de verruwing daar gevolg van is.
Voor het gros van de mensen is juist de theoretische en vaak softe benadering van de problematiek door hoogopgeleid Nederland reden tot onrust.

Ze herkennen zich simpelweg niet in de aangedragen oplossingen en voelen zich in de steek gelaten. Daardoor krijg je polarisatie en kon PVV uiteindelijk de grootste worden.
  dinsdag 19 december 2023 @ 16:17:41 #82
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_211670509
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Moeten er maar meer conservatieven rechten gaan studeren.
In Nederland wordt er trouwens al vrij pittig gestraft tov andere europese landen. Dat je het even weet.
Er zullen zat conservatieven/rechtsen mensen zijn die rechten gaan studeren, maar die zullen waarschijnlijk eerder kiezen voor een groot advocatenkantoor. Rechters zijn toch vermoedelijk wat idealistischer en theoretischer.
I am a black hole shitting into the void
pi_211670734
Nederland is op de goede weg. Nederland weer voor jullie ipv binnenhalen middeleeuwse denkbeelden.
  dinsdag 19 december 2023 @ 17:57:00 #84
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_211671534
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 22:43 schreef 111210 het volgende:

[..]
Jij leeft echt in een bubbel geloof ik :`)
randstad
  dinsdag 19 december 2023 @ 19:22:04 #85
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211672412
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 17:57 schreef Ciclon het volgende:

[..]
randstad
De Randstad is ook een groot allochtonenghetto geworden inderdaad.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_211673388
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ga je weer. Niet antwoorden op de vraag en lukraak wat neerplempen.

Zit je onderbuikje vol?
Typisch D66 antwoord wel. Subtiel even laten vallen hoeveel beter ze wel niet zijn.
pi_211673478
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Typisch D66 antwoord wel. Subtiel even laten vallen hoeveel beter ze wel niet zijn.
Klopt.
Daarom zijn ze ook gedecimeerd.
Sommigen zijn nog butthurt en laten dat vaak genoeg blijken
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211673627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 20:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Klopt.
Daarom zijn ze ook gedecimeerd.
Sommigen zijn nog butthurt en laten dat vaak genoeg blijken
Dat butthurt zijn zie je aan beide kanten wel; het is maar net hoe de stemming uitvalt. Als GL de grootste partij was geworden was rechts ook ontploft. Verschil is alleen dat sommige mensen die stemmen op partijen als D66, PvdD, of GL doen alsof ze overal boven staan en zoveel beter zijn omdat zij wél politiek correct denken, zij wél eindeloos willen investeren in klimaat, zij wél slim zijn, zij wél altijd lief zijn naar anderen, etc.
En soms is het overduidelijk, soms proberen ze het toontje te verbergen, maar ik stoor me er eindeloos aan. Maar dat is verder mijn probleem; hun denken andersom precies hetzelfde :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2023 20:44:14 ]
  dinsdag 19 december 2023 @ 20:46:48 #89
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211673700
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:52 schreef C64 het volgende:

[..]
https://www.rd.nl/artikel(...)ergrond-baart-zorgen

Straffen met als doel het van veranderen van gedrag in plaats van vergelding komen uit de 'progressieve' hoek.
13 jaar oud artikel :')
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_211673796
Bij de mens Siegrid Kaag lijkt een algehele afwezigheid van zelfkennis in de eigen houding en introspectie te bestaan. Ze mag d'r eigen narcistische baklag doen bij een grote krant zodat ze zich weer een beetje goed kan voelen over zichzelf. Het whitewashen van haar eigen zondes. Want het is allemaal de schuld van een ander behalve die van haar zelf.

Dat er mensen bestaan die op een Suegrid Kaag stemmen. Een wanmens met 200% narcisme en minachting naar anderen toe. Zelfs vrouwen. Is voor mij echt onbegrijpelijk. Maar wel tekenend voor de huidige tijdsgeest. Ik vermoed dat dit individuen zijn die niet helemaal blank zijn. Of Nederland en zichzelf stiekem haten. Een soort van nijdige tijdbommetje binnen de Nederlandse samenleving..
pi_211673839
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 20:55 schreef Gunnter het volgende:
Bij de mens Siegrid Kaag lijkt een algehele afwezigheid van zelfkennis in de eigen houding en introspectie te bestaan. Ze mag d'r eigen narcistische baklag doen bij een grote krant zodat ze zich weer een beetje goed kan voelen over zichzelf. Het whitewashen van haar eigen zondes. Want het is allemaal de schuld van een ander behalve die van haar zelf.

Dat er mensen bestaan die op een Suegrid Kaag stemmen. Een wanmens met 200% narcisme en minachting naar anderen toe. Zelfs vrouwen. Is voor mij echt onbegrijpelijk. Maar wel tekenend voor de huidige tijdsgeest. Ik vermoed dat dit individuen zijn die niet helemaal blank zijn. Of Nederland en zichzelf stiekem haten. Een soort van nijdige tijdbommetje binnen de Nederlandse samenleving..
Of ze zijn het oneens met jou
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211673929
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 20:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dat butthurt zijn zie je aan beide kanten wel; het is maar net hoe de stemming uitvalt. Als GL de grootste partij was geworden was rechts ook ontploft. Verschil is alleen dat sommige mensen die stemmen op partijen als D66, PvdD, of GL doen alsof ze overal boven staan en zoveel beter zijn omdat zij wél politiek correct denken, zij wél eindeloos willen investeren in klimaat, zij wél slim zijn, zij wél altijd lief zijn naar anderen, etc.
En soms is het overduidelijk, soms proberen ze het toontje te verbergen, maar ik stoor me er eindeloos aan. Maar dat is verder mijn probleem; hun denken andersom precies hetzelfde :P
Dat merk ik nou nooit. Als links de grootste wordt gaat rechts nooit de straten op om te demonstreren. Of de npo huilbuis voljanken met 'maar hunnie'.
Rechts gaat altijd nuchter door met het eigen leventje. Het gejank komt dus vooral weer van politiek links.
pi_211673965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 20:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Of ze zijn het oneens met jou
*tijdbommetjes
pi_211674067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 20:46 schreef Rostrup het volgende:

[..]
13 jaar oud artikel :')
Het ging ook om toekomstige rechters. Daarbij geloof ik niet dat die verhoudingen wezenlijk anders zullen zijn nu.
pi_211675118
Dit uit pure ambitie gedreven wezen had een aanvaring met Rutte. Normaal gesproken zat ze in haar vorige prestigieuze maar verder nutteloze functies op een positie waarin ze uitsluitend ja knikkers om zich heen had.
Dus verlaat ze de politiek en maakt er dan maar een onzinverhaal over dreigementen bij.
Verder hoort ze bij een partij die al decennia het land slechter en ondemocratischer maakt.
Wat een walgelijk insect.
pi_211675729
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 21:03 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Dat merk ik nou nooit. Als links de grootste wordt gaat rechts nooit de straten op om te demonstreren. Of de npo huilbuis voljanken met 'maar hunnie'.
Rechts gaat altijd nuchter door met het eigen leventje. Het gejank komt dus vooral weer van politiek links.
Dit topic - één litanie van rechts gejammer - bewijst toch wel duidelijk het tegendeel. Het geklaag stopt zelfs niet na een eclatante overwinning. Kun je nagaan hoe dat zou zijn na een tegenvallende uitslag. Zelfs als D66 geen rol van betekenis speelt, komt er geen einde aan het gezeur. Je zou denken dat mensen dan blij zijn, dat ze de overwinning willen vieren en zich richten op een prachtige rechtse toekomst. Dit topic laat zien dat rancune en haat kennelijk belangrijker zijn.
pi_211675961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 22:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dit topic - één litanie van rechts gejammer - bewijst toch wel duidelijk het tegendeel. Het geklaag stopt zelfs niet na een eclatante overwinning. Kun je nagaan hoe dat zou zijn na een tegenvallende uitslag. Zelfs als D66 geen rol van betekenis speelt, komt er geen einde aan het gezeur. Je zou denken dat mensen dan blij zijn, dat ze de overwinning willen vieren en zich richten op een prachtige rechtse toekomst. Dit topic laat zien dat rancune en haat kennelijk belangrijker zijn.
Men wordt weleens moe van dat gedram en die stoom blazen ze ff af op een anoniem forum.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211676110
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 22:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Maar dat is precies waar Geert Wilders dus ook groot door zijn geworden.
Het is pure haat en rancune, afgunst en domheid, verwildering en hondsdolheid.
Het Trump-virus heeft Nederland bereikt en het zal ons mooie land opzwelgen en kapot maken.
pi_211680149
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 23:12 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Maar dat is precies waar Geert Wilders dus ook groot door zijn geworden.
Het is pure haat en rancune, afgunst en domheid, verwildering en hondsdolheid.
Het Trump-virus heeft Nederland bereikt en het zal ons mooie land opzwelgen en kapot maken.
Er moet nu pas op de plaats en eigen volk eerst. Grenzen dicht. Want dit kan zo niet langer. Ja dit wil Trump ook. So be it. De massa immigratie van veiligelanders en woke gaan Nederland anders juist opzwelgen en kapot maken.
pi_211680169
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:12 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

"Als iemand anders bedreigd wordt is Geert vaak wel de eerste om te verklaren dat het terecht is dat een ander wordt bedreigd. "
Kun je voorbeelden posten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')