abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211659120
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 14:18 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dit dus, de samenleving is absoluut niet tolerant meer en dat is het werkelijke probleem. Je kan dan wel lekker afgeven op die paar procent vluchtelingen en op de -als rechtse hobby- arbeidsmigranten maar dat is niet de kern van het probleem en zeker niet de oplossing. De mensen moeten weer met elkaar gaan meedenken in plaats van elkaar te verwijten en het leven moeilijk te maken.

Eerder had ik nooit overwogen op D66 te stemmen, dat heb ik de vorige keer wel gedaan en als ik dit lees heb ik er geen spijt van toen mijn stem aan Kaag gegeven te hebben.

Zonde dat ze toen niet de grootste is geworden. Ik wil haar graag bedanken voor haar inzet en hoewel ik het een verlies vind voor de maatschappij dat ze is gestopt kan ik me dat levendig voorstellen.
Een verlies voor de maatschappij nog wel, toe maar. En is verwijten maken niet exact wat Kaag hier zelf doet?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211659415
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een verlies voor de maatschappij nog wel, toe maar. En is verwijten maken niet exact wat Kaag hier zelf doet?
Dat doet ze zeker en waar ze goed in is is dolken in de rug van anderen steken. ^O^ (hallo mevrouw die lastig werd gevallen door Frans van Drimmelen). Om vervolgens het grachtengordelvrouwtje uit te hangen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_211661113
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 14:49 schreef michiel_merk het volgende:
Iets met zaaien en oogsten.
Bij D66 zijn ze de uitvinder van het demoniseren van politici en/of stemmers met een mening die niet de hunne is.

Vanaf de eerste verkiezingen in 2006 waar Geert Wilders met zijn partij aan deelgenomen heeft hebben we elke keer Alexander Pechtold horen fulmineren over het schandalige aantal stemmen op Geert.
Het door D66 behaalde stemmen aantal speelde op enig moment geen enkele rol meer, hij ging elke keer volledig los op de pvv.
-
pi_211661168
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 19:33 schreef quo_ het volgende:

[..]
Bij D66 zijn ze de uitvinder van het demoniseren van politici en/of stemmers met een mening die niet de hunne is.

Vanaf de eerste verkiezingen in 2006 waar Geert Wilders met zijn partij aan deelgenomen heeft hebben we elke keer Alexander Pechtold horen fulmineren over het schandalige aantal stemmen op Geert.
Het door D66 behaalde stemmen aantal speelde op enig moment geen enkele rol meer, hij ging elke keer volledig los op de pvv.
Die arme arme Geert toch. Is altijd overal maar het onschuldige slachtoffer van. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 18-12-2023 19:57:16 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211661591
Pim Fortuyn, die werd pas gedemoniseerd.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_211663561
Hallo politiek, dit is wat jullie gezaaid hebben. Een beetje verontwaardigd lopen doen :')
Exact de reden hoe het zo ver heeft kunnen komen.
pi_211664201
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 21:55 schreef Cockwhale het volgende:
Hallo politiek, dit is wat jullie gezaaid hebben. Een beetje verontwaardigd lopen doen :')
Exact de reden hoe het zo ver heeft kunnen komen.
Nah ja, dat is dus exact wat Kaag beweert. Ze kwam vrij vers de politiek binnen en het blijkt dus een rattenhol te zijn geworden. Ja, sinds Pim inderdaad.
pi_211664316
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 09:51 schreef Ciclon het volgende:
We hebben het land teveel weg gegeven aan derde, dat is de kern van het probleem en waardoor NL (maar ook andere West-Europese landen) naar rechts toeschuift.

- Sinds de jaren 60 is het aantal migranten gegroeid van 5% naar 45% van de bevolking. Te veel en te snel
- Geen assimilatie maar enorme segregatie
- Oververtegenwoordiging van niet- westerse migranten in bijstand
- Oververtegenwoordiging van niet- westerse migranten in criminaliteit
- 90% van asielzoekers is man tussen de 15 en 40 jaar. Amper vrouwen te bekennen, is het in land van herkomst uberhaupt dan wel onveilig?
- Asielzoekers passeren 10 tot 20 veilige landen voordat men in Nederland aankomen.
- Statushouders krijgen in veel gemeentes voorrang op de sociale woningmarkt terwijl zij nooit iets hebben bijgedragen.
- Diversiteitsonzin, blank altijd dader, niet- westerse allochtoon altijd slachtoffer
- Identiteit, elke migrant mag zijn identiteit behouden maar owee als een blanke native Nederlander beroep doet op zijn identiteit, dan ben je een vuile racist.
- ik woon in een dorp, op 1 school is geen Nederlander meer te bekennen, we worden vervangen.
- Ipv migratie moeten ze het aantal geboortes stimuleren, maar dat blijkt bij de o zo progressieve partijen een enorm taboe te zijn. Nederland zal en moet divers worden.
Jij leeft echt in een bubbel geloof ik :`)
pi_211664384
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 19:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Pim Fortuyn was een enorme fantast. Vast in zijn eigen gedachtegoed.
Dit, dus.
pi_211664412
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 22:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Pim Fortuyn was een enorme fantast. Vast in zijn eigen gedachtegoed.
Maar over immigratie en asiel had hij wel weer gelijk.
pi_211664435
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2023 22:51 schreef HSG het volgende:

[..]
Maar over immigratie en asiel had hij wel weer gelijk.
Nee, ook niet. Het lulde maar een eind weg. Het was een doodvermoeiend figuur.
Dit, dus.
pi_211664441
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 22:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee, ook niet. Het lulde maar een eind weg. Het was een doodvermoeiend figuur.
Dus als hij zei dat mensen die naar Nederland komen zich aan moeten passen dan is dat maar in het rond lullen?
pi_211664479
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 19:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Pim Fortuyn was dan ook de grootste klootzak in de politiek die ik ken.
pi_211664485
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2023 22:54 schreef HSG het volgende:

[..]
Dus als hij zei dat mensen die naar Nederland komen zich aan moeten passen dan is dat maar in het rond lullen?
Inderdaad. Politici die geen idee hebben gebruiken dit soort teksten.

1. Je moet je aanpassen!
2. Keihard aanpakken!
3. Gewoon normaal doen!
4. De hardwerkende Nederlander.

Fortuyn, Verdonk, Tjerrie, Wilders en de rest van die kokosnoten waar je geen reet mee kan.
Dit, dus.
pi_211664494
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 22:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Inderdaad. Politici die geen idee hebben gebruiken dit soort teksten.

1. Je moet je aanpassen!
2. Keihard aanpakken!
3. Gewoon normaal doen!
4. De hardwerkende Nederlander.

Fortuyn, Verdonk, Tjerrie, Wilders en de rest van die kokosnoten waar je geen reet mee kan.
Dus eigenlijk moeten ze zich niet aanpassen?
pi_211664531
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2023 22:58 schreef HSG het volgende:

[..]
En gewoon normaal doen. Anders keihard aanpakken zodat de hardwerkende Nederlanders er geen last van heeft.
Dit, dus.
pi_211664553
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 23:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En gewoon normaal doen. Anders keihard aanpakken zodat de hardwerkende Nederlanders er geen last van heeft.
Maar wat je nu doet is rondlullen.
pi_211664567
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2023 23:03 schreef HSG het volgende:

[..]
Maar wat je nu doet is rondlullen.
Ik zeg wat Fortuyn zei. Zie je nou wel dat ie maar wat lulde? Goed dat we het eens zijn! :)
Dit, dus.
pi_211664581
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2023 22:58 schreef HSG het volgende:

[..]
Hij geeft er mee aan dat die uitspraken geen enkele diepgang hebben.

Maar wat jij zegt kan natuurlijk ook. Iedereen moet spruitjes eten
pi_211664611
Het is buitendam waar jullie tegen praten he?
Kansloze eenzijdige eigenwijs.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211665561
Kaag 'Wie zijn toch die mensen'
Ja, echt een verlies dat we die niet meer terugzien
pi_211666414
X (Twitter) aanpakken. Deze dienst is een poel van haat, gescheld en desinformatie. De EU is inmiddels een procedure tegen ze gestart;

Het gescheld en beledigen door oa Geert Wilders zal ook aangepakt moeten worden. Een groot deel van zijn achterban schijnt dergelijk gedrag maar normaal te vinden.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_211666878
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
X (Twitter) aanpakken. Deze dienst is een poel van haat, gescheld en desinformatie. De EU is inmiddels een procedure tegen ze gestart;

Het gescheld en beledigen door oa Geert Wilders zal ook aangepakt moeten worden. Een groot deel van zijn achterban schijnt dergelijk gedrag maar normaal te vinden.
Nu krijgt die wilders waar je het over hebt juist de meeste haat van allemaal naar zijn hoofd, oa via dat twittert wat jij benoemt.
1947-2016
pi_211666930
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nu krijgt die wilders waar je het over hebt juist de meeste haat van allemaal naar zijn hoofd, oa via dat twittert wat jij benoemt.
Ken je het spreekwoord wie wind zaait zal storm oogsten.

Niet dat ik op enigerlei wijze het gehaat op Geert goedkeur maar het zou fijn zijn als hij zelf inderdaad langdurig wat milder zou zijn. Op de een of andere manier zie ik dat niet gebeuren.

BTW is GW zeker niet de enige die haat over zich heen krijgt. Het niet bepaald zo dat anderen wel netjes benaderd worden. Sterker nog, juist de aanhangers van die man zijn zeer bedreven in het demoniseren van ongeveer alle andere politici.
pi_211666972
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:00 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ken je het spreekwoord wie wind zaait zal storm oogsten.

Niet dat ik op enigerlei wijze het gehaat op Geert goedkeur maar het zou fijn zijn als hij zelf inderdaad langdurig wat milder zou zijn. Op de een of andere manier zie ik dat niet gebeuren.

BTW is GW zeker niet de enige die haat over zich heen krijgt. Het niet bepaald zo dat anderen wel netjes benaderd worden. Sterker nog, juist de aanhangers van die man zijn zeer bedreven in het demoniseren van ongeveer alle andere politici.
GW heeft ook maar een mening. Dat bepaald volk daar niet tegen kan en een complete fatwa over die man uitspreekt, is een compleet ander verhaal.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')