Dank je daar doet hij mij inderdaad aan denkenquote:
Hij knokt ook wel eens op moffentoernooitjesquote:Op zondag 17 december 2023 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Hempel kijkt alsof ie je ieder moment in elkaar kan slaan
Dat zou erg leuke tv zijn.quote:Op zondag 17 december 2023 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Hempel kijkt alsof ie je ieder moment in elkaar kan slaan
Telnekes vs Hempel zou een leuk potje zijn.quote:Op zondag 17 december 2023 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zou erg leuke tv zijn.
Dan wel zonder dartpijlen graagquote:Op zondag 17 december 2023 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zou erg leuke tv zijn.
Die denkt echt dat ie geweldig kan darten, maar dit is gewoon zijn niveau.quote:Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hempel gedraagt zich als een mongool
En dat niet alleen. Ook warmtepompdrogers.quote:Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wandschuurmachines heb ik gehoord.
Frituurmandje alweer gevuld?quote:Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wandschuurmachines heb ik gehoord.
Dit is wel een aardig gelijkwaardige match-up, net zoals bij Zonneveld straks.quote:Op zondag 17 december 2023 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga lekker douchen, dit potje hoef ik niet te zien (en de rest is wel leuk)
Slevin ziet er uit als een 35-jarige IT'er.quote:Op zondag 17 december 2023 20:32 schreef Bezsen het volgende:
Slevin heeft z'n shirtje lekker al op de groei gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |