Eus zei dat hij had gehoord in Nederland gedaan, niet Turkije, maar geen naamquote:Op maandag 18 december 2023 22:04 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil het adres van die haardokter wel
quote:Op maandag 18 december 2023 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
PEC thuis: 2-0 voor, alsnog puntverlies
Almere uit: 1-2 voor, alsnog puntverlies
PSV uit: 1-2 voor, alsnog puntverlies
Utrecht uit: 2-3 voor, alsnog puntverlies
AEK uit: 0-1 voor, alsnog puntverlies
Marseille thuis: 2-0 voor, alsnog puntverlies
Excelsior uit: 0-1 voor, alsnog puntverlies
We zijn niet zo goed in het verdedigen van een voorsprong
Amsterdam Hair Institute. 2 euro per haarzakje blijkbaar.quote:Op maandag 18 december 2023 22:04 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil het adres van die haardokter wel
Ik voel mezelf opeens een stuk duurderquote:Op maandag 18 december 2023 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Amsterdam Hair Institute. 2 euro per haarzakje blijkbaar.
Doet u mij d’r maar 3 alstublieftquote:Op maandag 18 december 2023 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Amsterdam Hair Institute. 2 euro per haarzakje blijkbaar.
Hoofdhaar gaat het overquote:Op maandag 18 december 2023 22:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik voel mezelf opeens een stuk duurder
Ja maar jamaaar jamaaaar zn statistieken waren toch goed?quote:
kennelijk zien zij er wel heil in.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja maar jamaaar jamaaaar zn statistieken waren toch goed?
Op zich wel een goed teken maar het is voor hem ook de enige mogelijkheid in de winterstop, ik zou hem niet laten gaan.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kennelijk zien zij er wel heil in.
Daarom kwam Petertje ook niet want Surfer Sven denkt dat een nummer het veld oploopt ipv een mens.quote:Ik merkte het bij hoe hij dacht en tegen voetbal aankeek, dat ik geen goed gevoel kreeg bij de richting die hij met Ajax op wilde. Qua type spelers, qua aanpak en visie. Dat is volgens mij ook wel gebleken in de afgelopen maanden.'
Denk dat Ajax gewoon te laat was omdat vd Sar eerst nog tegenstribbelde en toen die eenmaal ok gaf was Peter al met PSV bezig.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)s-alles-gaan-bepalen
[..]
Daarom kwam Petertje ook niet want Surfer Sven denkt dat een nummer het veld oploopt ipv een mens.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom kwam Petertje ook niet want Surfer Sven denkt dat een nummer het veld oploopt ipv een mens.
quote:Tadic weet dat het onderwerp gevoelig ligt. "Maar Ajax had Overmars moeten beschermen. Een cruciale fout van de club. Waar mannen en vrouwen samenwerken, wordt er geflirt.”
In het vrouwenvoetbal is zelfs gerotzooi tussen teamgenoten gewoon acceptabel. Daar wordt buiten de lijnen meer geschaard dan erbinnen.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 01:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
In het vrouwenvoetbal is zelfs gerotzooi tussen teamgenoten gewoon acceptabel. Daar wordt buiten de lijnen meer geschaard dan erbinnen.
Volgens mij weet iedereen wel dat Bosz de beste optie was. Maar ja, de club werd toen nog gerund door allerlei kneuzen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Sar heeft een boel laten lopen de laatste twee jaar. Als, als, als: gewoon een goede TD aanstellen na vertrek Overmars (Kroes werd toen al genoemd), had denk ik een heleboel voorkomen.quote:Op woensdag 20 december 2023 06:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen wel dat Bosz de beste optie was. Maar ja, de club werd toen nog gerund door allerlei kneuzen.
Laten lopen weet ik niet maar verkeerd aangepakt zeker en het is nu ook wel weer stil, behalve dat we wat opaatjes in de RVC hebben, hoe zit het met Huntelaar, wie wordt de "transfer directeur" naast de directeur voetbal Beukers, hoe zit het met dat Mislintat rapport.quote:Op woensdag 20 december 2023 06:49 schreef manny het volgende:
[..]
Vd Sar heeft een boel laten lopen de laatste twee jaar. Als, als, als: gewoon een goede TD aanstellen na vertrek Overmars (Kroes werd toen al genoemd), had denk ik een heleboel voorkomen.
Tevens: tussen Bosz en Steijn zit nog al wat he. Bosz daar valt nu even alles op zijn plek, maar is ook geen wonderdokter. Maar om met Steijn te gaan werken is wel het andere uiterste.
Dat is het herschrijven van de geschiedenis, lees het hier nog maar eens na, velen vonden Bosz niet goed genoeg voor Ajax omdat hij overal mislukt was.quote:Op woensdag 20 december 2023 06:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen wel dat Bosz de beste optie was. Maar ja, de club werd toen nog gerund door allerlei kneuzen.
Ik heb bij Van der Sar nooit het gevoel gehad dat hij het echt in de vingers had. Ajax was gewoon afhankelijk van de gouden pik van Overmars, Van der Sar was op zich prima voor stabiliteit en uitstraling maar daar hield het mee op.quote:Op woensdag 20 december 2023 06:49 schreef manny het volgende:
[..]
Vd Sar heeft een boel laten lopen de laatste twee jaar. Als, als, als: gewoon een goede TD aanstellen na vertrek Overmars (Kroes werd toen al genoemd), had denk ik een heleboel voorkomen.
Tevens: tussen Bosz en Steijn zit nog al wat he. Bosz daar valt nu even alles op zijn plek, maar is ook geen wonderdokter. Maar om met Steijn te gaan werken is wel het andere uiterste.
Hij was ook zeker niet mijn eerste keus maar beter dan Steijn ben je al snel en het pakt bij PSV ook allemaal goed qua aankopen etc. Denk niet dat Bosz met de huidige selectie bovenaan had gestaan, 3e wel maar denk van t Schip ook als hij vanaf dag 1 trainer was geweest.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is het herschrijven van de geschiedenis, lees het hier nog maar eens na, velen vonden Bosz niet goed genoeg voor Ajax omdat hij overal mislukt was.
quote:Op woensdag 20 december 2023 09:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is het herschrijven van de geschiedenis, lees het hier nog maar eens na, velen vonden Bosz niet goed genoeg voor Ajax omdat hij overal mislukt was.
Search functie is altijd leuk in dit soort gevallen. Kwam ook een hoop leuke takes van PSVers en zeker ook mijzelf tegen waarin er vraagtekens bij de PSV+Bosz combinatie waren. Laten we het er op houden dat het momenteel erg goed aan het uitpakken isquote:Op maandag 12 juni 2023 21:27 schreef GwaiLow het volgende:
Met Steijn zit je de komende jaren wel gebakken. Dat is echt wel een ander kaliber dan Slot of Bosz. Gewoon een zeer goede keuze van Ajax.
Bosz had vooral nooit akkoord gegaan met de troep van de Duitse zwerver (zoals elke trainer met ervaring lachend was weggelopen). Die gesprekken met PSV duurden niet voor niks nogal lang.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was ook zeker niet mijn eerste keus maar beter dan Steijn ben je al snel en het pakt bij PSV ook allemaal goed qua aankopen etc. Denk niet dat Bosz met de huidige selectie bovenaan had gestaan, 3e wel maar denk van t Schip ook als hij vanaf dag 1 trainer was geweest.
Dat denk ik ook niet, waren er wel een paar met meer kwaliteit gekomen, dit was allemaal wat te breed, al moet je ook weer niet overdrijven wat PSV gehaald heeft, Lang en Schouten vind ik er wel bovenuit steken van de nieuwe, verder toch ook niet, de rest was er al.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosz had vooral nooit akkoord gegaan met de troep van de Duitse zwerver (zoals elke trainer met ervaring lachend was weggelopen). Die gesprekken met PSV duurden niet voor niks nogal lang.
Schouten is toch wel een kampioensaankoop gebleken.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, waren er wel een paar met meer kwaliteit gekomen, dit was allemaal wat te breed, al moet je ook weer niet overdrijven wat PSV gehaald heeft, Lang en Schouten vind ik er wel bovenuit steken van de nieuwe, verder toch ook niet, de rest was er al.
Zeker, je hebt van die spelers die ook anderen beter laten spelen of waardoor anderen beter spelen, Martinez was dat bij Ajax en Kokcu bij Feyenoord bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Schouten is toch wel een kampioensaankoop gebleken.
Van der Sar en uitstralingquote:Op woensdag 20 december 2023 09:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb bij Van der Sar nooit het gevoel gehad dat hij het echt in de vingers had. Ajax was gewoon afhankelijk van de gouden pik van Overmars, Van der Sar was op zich prima voor stabiliteit en uitstraling maar daar hield het mee op.
Noem eens een echt goeie coach bij Ajax. Verder dan Michels, Kovack, Adriaanse en van Gaal kom ik niet.quote:Op woensdag 20 december 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was ook zeker niet mijn eerste keus maar beter dan Steijn ben je al snel en het pakt bij PSV ook allemaal goed qua aankopen etc. Denk niet dat Bosz met de huidige selectie bovenaan had gestaan, 3e wel maar denk van t Schip ook als hij vanaf dag 1 trainer was geweest.
quote:Op woensdag 20 december 2023 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosz had vooral nooit akkoord gegaan met de troep van de Duitse zwerver (zoals elke trainer met ervaring lachend was weggelopen). Die gesprekken met PSV duurden niet voor niks noa lang.
Erik Ten Hagquote:Op woensdag 20 december 2023 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een echt goeie coach bij Ajax. Verder dan Michels, Kovack, Adriaanse en van Gaal kom ik niet.
Hagquote:Op woensdag 20 december 2023 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een echt goeie coach bij Ajax. Verder dan Michels, Kovack, Adriaanse en van Gaal kom ik niet.
Hoeveel minuten heeft Lang gespeeld ?quote:Op woensdag 20 december 2023 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, waren er wel een paar met meer kwaliteit gekomen, dit was allemaal wat te breed, al moet je ook weer niet overdrijven wat PSV gehaald heeft, Lang en Schouten vind ik er wel bovenuit steken van de nieuwe, verder toch ook niet, de rest was er al.
Die was niet verkeerd. Maar had nog meer dan van Gaal geluk met een geweldige lichting jonge Ajacieden plus geroutineerde Europese toppers.quote:
Stond bovenaan toen-ie werd ontslagen en haalde met Willem-2 de CL. Dat-ie werd ontslagen had niks te maken met z'n kwaliteiten. Gewoon een incapabel bestuur, net zoals momenteel.quote:
Individu's zijn ook maar individu's. Erik Ten Hag heeft echt wel een team van kunnen maken met een herkenbare speelstijl waarbij de spelers ver boven zich uitstegen.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was niet verkeerd. Maar had nog meer dan van Gaal geluk met een geweldige lichting jonge Ajacieden plus geroutineerde Europese toppers.
Je hebt wel gelijk hoor. Had in m'n rijtje moeten staan.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Individu's zijn ook maar individu's. Erik Ten Hag heeft echt wel een team van kunnen maken met een herkenbare speelstijl waarbij de spelers ver boven zich uitstegen.
Je hebt altijd wat geluk nodig, bij Ten Hag was het ook pas in een bekerwedstrijd dat hij Schone opstelde en die de missing link bleek te zijn om het middenveld beter te laten functioneren.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Individu's zijn ook maar individu's. Erik Ten Hag heeft echt wel een team van kunnen maken met een herkenbare speelstijl waarbij de spelers ver boven zich uitstegen.
quote:Op woensdag 20 december 2023 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ook goede coaches hebben goede spelers nodig.
Goh.
Dat was onder Peter Boszquote:Op woensdag 20 december 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt altijd wat geluk nodig, bij Ten Hag was het ook pas in een bekerwedstrijd dat hij Schone opstelde en die de missing link bleek te zijn om het middenveld beter te laten functioneren.
Neemt niet weg dat hij wat mij betreft in het rijtje bij Michels Van Gaal past, Cruijff als trainer was trouwens ook erg leuk.
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik bedoelde uitstraling in de zin van een grote naam aan de leiding, qua contact met sponsoren, etc. Er werd wel eens gedacht dat je een soort Bayern München was waarin ook grote oud-voetballers het voor het zeggen hadden. Verschil was alleen dat die bij Bayern wel intelligentie, ervaring en bestuurlijke kwaliteiten bezaten.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van der Sar en uitstraling![]()
Willibrod Frequin kwam ooit met een bloemetje langs bij hem, omdat ie 'm de saaiste man van Nederland had genoemd. Willibrord had trouwens groot gelijk.
Pff, wat een ketser! Die Steijn kan er geen pepernoot van.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Search functie is altijd leuk in dit soort gevallen. Kwam ook een hoop leuke takes van PSVers en zeker ook mijzelf tegen waarin er vraagtekens bij de PSV+Bosz combinatie waren. Laten we het er op houden dat het momenteel erg goed aan het uitpakken is
Dat laatste vind ik het nog wat te vroeg voor, hij was er afgelopen zondag niet maar ik neem aan dat er overleg is geweest dus als je dan met zoveel spelers in het rood zonder middenveld gaat spelen kan je dat op z'n minst naief noemen.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pff, wat een ketser! Die Steijn kan er geen pepernoot van.
Maar goed, als ik alleen maar veilige uitspraken zou doen kraait er ook nooit een haan naar. Ik neem vaak wat risico, en meestal gaat dat goed, en af en toe ga je enorm op je bek.
Durf wel te zeggen dan Sjonnie van 't Schip en Ajax een prima combinatie is
Dit klopte dan weer wel...quote:Op woensdag 20 december 2023 10:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Search functie is altijd leuk in dit soort gevallen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:42 schreef Lt.Bookman het volgende:
Eerste speelronde Heracles-thuis, rustige start voor Steijn.
Nee dat was bij ten Hag, Schöne - De Jong, of misschien ook, ik kan me dat bij Bosz niet echt herinneren.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat het ging lopen vanaf dat Schöne op 6 stond.
quote:Op woensdag 20 december 2023 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat was bij ten Hag, Schöne - De Jong, of misschien ook, ik kan me dat bij Bosz niet echt herinneren.
quote:Dat was geen zoethoudertje van Bosz, in aanloop naar het bekerduel met Willem II kwam de trainer naar Schöne toe. Bosz vertelde dat hij het wel eens wilde proberen met Schöne als controleur. “Ik mocht het op mijn manier invullen en ik denk dat het wel aardig ging. Sinds die 5-0 zege sta ik er vast in en dat is wel lekker, want dat was een tijdje geleden.”
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:39 schreef Karzai het volgende:
tja dit ajax is nu een baggerbende om te janken zo slecht
100 miljoen over de balk gegooid aan kutspelers, tja geef dan de jeugd een kans
maar ik ben sowieso al afgeknapt op voetbal, echt dat geld dat erin omgaat er wat er gepresteerd word staat niet in verhouding
Waarvan akte.quote:
Ach, kost je 1,2 Antony, wat ook een baggerbendekutspeler is.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:39 schreef Karzai het volgende:
maar ik ben sowieso al afgeknapt op voetbal, echt dat geld dat erin omgaat er wat er gepresteerd word staat niet in verhouding
Ik was een Ajaxliefhebber van ‘91 tot ‘97 en afgeknapt op het voetbal toen Aloysius Paulus Maria Van Gaal bij Ajax vertrok. Paar momenten van hoop gehad in dat het weer wat zou gaan worden onder Bosz en Ten Hag en vlagen van die tijd aan spel gezien. Maar dat team van de jaren ‘90 was echt wat anders.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:39 schreef Karzai het volgende:
Trotse successupporterquote:Op woensdag 20 december 2023 21:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik was een Ajaxliefhebber van ‘91 tot ‘97 en afgeknapt op het voetbal toen Aloysius Paulus Maria Van Gaal bij Ajax vertrok. Paar momenten van hoop gehad in dat het weer wat zou gaan worden onder Bosz en Ten Hag en vlagen van die tijd aan spel gezien. Maar dat team van de jaren ‘90 was echt wat anders.
Overigens is PSV nu ook gewoon in vorm. Mensen gaan nu ook roepen dat spelers als Teze en Boscagli geweldenaren zijn maar het is natuurlijk lekker verdedigen als iedereen bang is voor je aanval. Als dat vormpeil wat zakt gaan tegenstanders wel door PSV heenlopen, eigenlijk vind ik Feijenoord een veel uitgebalanceerder team hebben (PSV heeft aanvallend wel veel meer), die gaan echt wel wat dichterbij PSV eindigen dan ze nu staan.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens dat bij PSV op dit moment ook echt alles meezit en goed valt, en dat die groep nu ook wel een tikkeltje wordt overschat. Neemt niet weg dat ze daar met name voorin en op het middenveld slim hebben ingekocht en dan win je in NL al snel 14 van de 17 potten. Als je dan ook nog de mazzel hebt dat het in bepaalde potjes ook precies goed valt qua snel scoren, rode kaarten etc wordt het een soort onoverwinnelijk aura.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens is PSV nu ook gewoon in vorm. Mensen gaan nu ook roepen dat spelers als Teze en Boscagli geweldenaren zijn maar het is natuurlijk lekker verdedigen als iedereen bang is voor je aanval. Als dat vormpeil wat zakt gaan tegenstanders wel door PSV heenlopen, eigenlijk vind ik Feijenoord een veel uitgebalanceerder team hebben (PSV heeft aanvallend wel veel meer), die gaan echt wel wat dichterbij PSV eindigen dan ze nu staan.
Die PSV-hype begint wel wat ernstige vormen aan te nemen.
Mwoah, ik denk dat PSV wel een stuk sterker dan Feyenoord is. Er lijkt bij de laatste wat Slot-moeheid te ontstaan. Daarbij: bij PSV ontbreken bv de laatste weken al Lozano en Lang, die kunnen ze ook nog opstellen. Verdediging blijft smallig, maar voor de rest zit het met de breedte wel goed in Eindhoven. En de ontwikkeling van Saibari is echt opmerkelijk. Heerlijke voetballer.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens is PSV nu ook gewoon in vorm. Mensen gaan nu ook roepen dat spelers als Teze en Boscagli geweldenaren zijn maar het is natuurlijk lekker verdedigen als iedereen bang is voor je aanval. Als dat vormpeil wat zakt gaan tegenstanders wel door PSV heenlopen, eigenlijk vind ik Feijenoord een veel uitgebalanceerder team hebben (PSV heeft aanvallend wel veel meer), die gaan echt wel wat dichterbij PSV eindigen dan ze nu staan.
Je hoeft maar Europees voetbal van ze te kijken om te weten dat het niveau niet zo heel bijzonder hoog is, die serie in de eredivisie is wel bijzonder en knap.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is er iets anders dan?quote:Op donderdag 21 december 2023 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Hercules - Ajax bedoelt, ESPN2
quote:Op woensdag 20 december 2023 23:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
niet allemaal nee.quote:
Dit is gewoon een veel groter probleem.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niet allemaal nee.
Doet niets af aan het feit dat steijn er ook een zooitje van maakte natuurlijk.
dat ontkent ook niemand verderquote:Op donderdag 21 december 2023 19:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is gewoon een veel groter probleem.
Jeetjequote:Op donderdag 21 december 2023 19:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
Rij die zooi van Mislintat op de terugweg maar met bus en al de Vinkeveense Plassen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |