Bizarquote:Op zondag 17 december 2023 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)2821924?locale=nl_NL
Mooi toch?quote:
Heer aloa.quote:
Al een beetje in de kerststemming?quote:
Het begint te komen. In ieder geval vakantie tot het einde van het jaar.quote:Op maandag 18 december 2023 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al een beetje in de kerststemming?
Wat een luxe.quote:Op maandag 18 december 2023 10:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Het begint te komen. In ieder geval vakantie tot het einde van het jaar.
Morgeh heerquote:
Iedereen is in stilte keihard aan het juichenquote:
Ik krijg het bijna niet meer bijgelezenquote:
Goodeveningquote:
Heer Killem.quote:
Okay!quote:Op vrijdag 22 december 2023 05:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Alvast In protte lok en seine foar it neie jier.
quote:
Jij ook alvast de beste wensen voor volgend jaar en Muis.quote:
Jij en soul ook de beste wensen voor het komend jaarquote:Op vrijdag 22 december 2023 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ook alvast de beste wensen voor volgend jaar en Muis.
Dankewol,Soul ging even niet echt fijn gister.Fret is dood en de mini parkiet ook.Dus leuke sfeer hier in huis.quote:Op vrijdag 22 december 2023 07:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij en soul ook de beste wensen voor het komend jaar
Gecondoleerd manquote:Op vrijdag 22 december 2023 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dankewol,Soul ging even niet echt fijn gister.Fret is dood en de mini parkiet ook.Dus leuke sfeer hier in huis.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dankewol,Soul ging even niet echt fijn gister.Fret is dood en de mini parkiet ook.Dus leuke sfeer hier in huis.
Goedemorgen tong.quote:
Ja beetje. Nog niet lekker. Straks belt cardioloog. Wel net m'n 22ste bestraling gehad. Morgen nog en dan 3 dagen "vrij" Nog 13 te gaan.quote:Op vrijdag 22 december 2023 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen tong.
Al weer iets bijgekomen? Van de Bruna aanval?
Slechte mensen altijd goed freon.quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja beetje. Nog niet lekker. Straks belt cardioloog. Wel net m'n 22ste bestraling gehad. Morgen nog en dan 3 dagen "vrij" Nog 13 te gaan.Hoest met jou ?
Heer aloa.quote:
Hey heerquote:
Ja hoor. Net bestraling gehad. Nu woensdag pas weer. FF niks doen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey heer, voel je je al weer iets beter?
O even pauze dat is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor. Net bestraling gehad. Nu woensdag pas weer. FF niks doen.
De meeste bijwerkingen heb ik van de hormoon injectie. Bestralen valt wel mee, maar doordat ik ook hartpatient ben is het heftiger dan meestal.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O even pauze dat is ook wel fijn.
Hoop echt dat je je gaande weg beter gaat voelen. Weet niet hoe dat met bestraling zit die heb ik gelukkig niet gehad. Chemo vond ik een hel.
Opvliegers?quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
De meeste bijwerkingen heb ik van de hormoon injectie. Bestralen valt wel mee, maar doordat ik ook hartpatient ben is het heftiger dan meestal.
Beetje. Eerder extreem moe.quote:
Daar kan je je ook knap rot door voelen de vermoeidheid.quote:
Ik doe nooit iets. Behalve briljant zijn op internet.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je je ook knap rot door voelen de vermoeidheid.
Wens je ondanks alles toch fijne dagen.Ga je nog iets doen of breng ze vooral door in bed?
Dank je, doe hier ook niet veel bijzonders hoor, alleen tweede kerst uit eten met de kids/quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets. Behalve briljant zijn op internet.Jij ook prettige kerst.
Kan niet slapen.Even door opquote:Op zondag 24 december 2023 04:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Fresh!!![]()
Nuja voor koffie is het nog wat vroeg.
Zin in de kerst GG?quote:
Het zijn eigenlijk gewoon wat extra dagen vrij.quote:
Ik vier het altijd op FOK! ,Soul naar de zussen.Kom even touwtrekken.quote:Op zondag 24 december 2023 05:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk gewoon wat extra dagen vrij.
Verder niet al teveel dingen.
Jij?
Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen...quote:Op zondag 24 december 2023 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen Moes en Heer GG,ik wens u een fijne feestdagen.
Hey Greyssss. Ja ik ga er wel aan beginnen, maar als het weer zo'n schreeuwbende is als de laatste, haak ik ook snel weer af. JIJ?quote:Op zondag 24 december 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
MOessieeee
ga je kijken naar BB ??
volledig met je eensquote:Op zondag 24 december 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hey Greyssss. Ja ik ga er wel aan beginnen, maar als het weer zo'n schreeuwbende is als de laatste, haak ik ook snel weer af. JIJ?
15 Januari.quote:Op zondag 24 december 2023 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh begint er weer een nieuw BB seizoen....
Present Moes.quote:Op zondag 24 december 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kijkt er hier nog iemand naar de Bondgenoten?
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, heb nog niet vaak zulke "aparte" figuren bij elkaar gezien. Lijkt me geen fijne plek om te zijn, begrijp wel dat sommigen maken dat ze naar huis gaan.quote:
Dat ziet u heel goed dan.quote:Op zondag 24 december 2023 16:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, heb nog niet vaak zulke "aparte" figuren bij elkaar gezien. Lijkt me geen fijne plek om te zijn, begrijp wel dat sommigen maken dat ze naar huis gaan.
Goeiemorgen.quote:Op maandag 25 december 2023 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen @:tong een fijne kerst gewenst.
[ afbeelding ]
Niet zo goed. Weer hartproblemen enz.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Goedemiddag Tong, hoe gaat het met je?
het zit je ook niet meequote:Op donderdag 28 december 2023 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo goed. Weer hartproblemen enz.
Meen je niet Ze moeten je wel hebben zegquote:Op donderdag 28 december 2023 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo goed. Weer hartproblemen enz.
Vroeg naar bedje toequote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jawel, beetje moe maar wel goed
Goedemorgen Heer GG.quote:
Scheutje melk en 2 klontjes aub.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh.
* gebrokenglas schenkt koffie in.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:29 schreef ToT het volgende:
Een lange, nutteloze ochtend (en deel van de middag) achter de rug waar ik veel voor heb moeten rijden!
Juichen!
Wonderbaarlijk dat dit een kind is.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
Wonderkind nog wel...
[ afbeelding ]
Goedemorgen heer Killem.quote:Op donderdag 4 januari 2024 04:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk dat dit een kind is.
Heer tongquote:
Ja triest bericht.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer tong![]()
Gezien dat uw naamgenoot meedoet met die klotekanker?
Middag heer *T uitslag van de cardioloog al binnen ?quote:
Ja nieuwe medicatie. Maandag ECG filmpje maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Middag heer *T uitslag van de cardioloog al binnen ?
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja nieuwe medicatie. Maandag ECG filmpje maken.
Defriberen. Is nu weer gestopt door nieuw medicijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf
Wat is er nu aan de hand dan met je hart?
Heb wel van defibrilleren gehoord, maar dat zijn electrische schokken die men geeft. Maar niet van defriberen, wat houdt dat in? Google kan het ook niet vindenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Defriberen. Is nu weer gestopt door nieuw medicijn.
Of zo iets. Dat m'n hart op hol sloeg. Dat is nu gestopt. Ook hartslag is hersteld. Was 40. Nu weer 60-70.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb wel van defibrilleren gehoord, maar dat zijn electrische schokken die men geeft. Maar niet van defriberen, wat houdt dat in? Google kan het ook niet vinden
Beter, Kan je je ook naar van voelenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of zo iets. Dat m'n hart op hol sloeg. Dat is nu gestopt. Ook hartslag is hersteld. Was 40. Nu weer 60-70.
Fibrileren heet het idd.Is nu gestopt. Maar nog steeds beroerd. Nu verder onderzoeken. Tot morgen. Ik gaat legge.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, Kan je je ook naar van voelen
Ik heb wel eens boezemfibrileren Gaat je hart ook op hol, is ook naar.
Voor nu is het wel even genoeg geweest voor jou he, hopelijk wordt 2024 een beter jaar heer:T
Dat is inderdaad heel naar en ben je dagen lamlendig en moe. Slaap lekker 😘quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fibrileren heet het idd.Is nu gestopt. Maar nog steeds beroerd. Nu verder onderzoeken. Tot morgen. Ik gaat legge.
Goedemorgen.Vandaag de laatste?quote:
Nog 3. Woensdag de laatste.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.Vandaag de laatste?
Sterkte gewenst.
Hey heerquote:
Nee, nog niet.quote:Op zondag 7 januari 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey heerbij jou ook een wit landschap?
Hier een paar vlokjes op het tuinzet dat was het wel.
ZO te zien gaan we tenminste hier de komende dagen ook nietquote:
Morguh heerquote:
Zet em op ouwe.quote:
Helemaal eens met je,het leukste is een een beetje slap ouwehoeren in de pauze.quote:
ja denk ik ook. haha het gaat ff crosstopic wel nu, lol moest ff kijken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal eens met je,het leukste is een een beetje slap ouwehoeren in de pauze.
Bij ons was er altijd wel iets om over te praten.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk ik ook. haha het gaat ff crosstopic wel nu, lol moest ff kijken.
Maar ok leukste praatjes zijn de lul praatjes in de pauzes en hoop gelachen dan (gelukkig trouwens waar ik nu werk)
Maargoed soms is iedereen uitgeluid en dan komen de mobieltjes.... Niet erg. maarja vroeger was het beetje van tja zitten we zo aan tafel enzo beetje voor ons uit te staren en niemand beetje wat te vertellen.
Voordeel van mobieltjes wel weer, soms leest iemand wat of weet ik veel waar wel weer wat over te kletsen is.
ik had dat ding van de postbank als je 500 gulden op spaarrekening zou zetten, Siemens denk? weet niet meer, volgens mij heel veel hadden die toen. degene met de Nokia 3310 waren natuurlijk helemaal de "man". want nieuwst van het nieuwste met snake enzo eropquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons was er altijd wel iets om over te praten.
Dit was mijn eerste.
[ afbeelding ]
Ben je de vreselijke vries week een beetje doorgekomen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik had dat ding van de postbank als je 500 gulden op spaarrekening zou zetten, Siemens denk? weet niet meer, volgens mij heel veel hadden die toen. degene met de Nokia 3310 waren natuurlijk helemaal de "man". want nieuwst van het nieuwste met snake enzo erop
jawel, ik had meerendeel nog klusjes binnen in gebouwen enzo, maar toch noch woensdag ochtend buiten gestaan in de ochtend en het was idd wel focking koud, zeker voor de zon er een beetje bij kwam.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je de vreselijke vries week een beetje doorgekomen?
want.... toch gezelliger wel met de rokers. haha het is toch een dingetje wel hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
Toen het het rookverbod doorkwam zat het hele team in een klein hokje(Ook de niet rokers)
Woensdag was het prachtig weer vond ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
jawel, ik had meerendeel nog klusjes binnen in gebouwen enzo, maar toch noch woensdag ochtend buiten gestaan in de ochtend en het was idd wel focking koud, zeker voor de zon er een beetje bij kwam.
en jij?
Dat dus.Het was elke pauze daar gewoon lachen met elkaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
want.... toch gezelliger wel met de rokers. haha het is toch een dingetje wel hoor.
GMTA.quote:
Heer PLYquote:
Zeurende vrouw,te weinig slaap,en arm maar gelukkig.Bij jou?quote:
Staat al vermeld.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Same shit, different day. Hoest met jou?
Gelukkig is belangrijk, hier alles oke. Heb mij weer best vermaakt vanavond in de kroeg hier, wijven stonden weer op tafel te dansen hierquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeurende vrouw,te weinig slaap,en arm maar gelukkig.Bij jou?
ik vond het sowieso 10x beter als de weken ervoor met al die regen. Maar het was wel ff koud, handschoenen en m'n panty onderbroek aan wel toen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Woensdag was het prachtig weer vond ik.
Ja het heeft wat ofzo, gewoon ff peukje doen ofzo etc.... of het nou echt aan die peuk ligt ofzo weet ik niet.... want denk niet. kan ook met een bakje thee.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.Het was elke pauze daar gewoon lachen met elkaar.
Bij een andere fabriek had ik een andere pauze,na de rest zeg maar.Dat waren meer serieuze gesprekken.maar altijd heel prettig.
Heb altijd een regenbroek aan, werkt perfect tegen snijdende kouquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond het sowieso 10x beter als de weken ervoor met al die regen. Maar het was wel ff koud, handschoenen en m'n panty onderbroek aan wel toen.
Dat is altijd wel top,had ik vroeger op vrijdagavond ook in ons dorp en op zondag bij ons op de manege.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:25 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Gelukkig is belangrijk, hier alles oke. Heb mij weer best vermaakt vanavond in de kroeg hier, wijven stonden weer op tafel te dansen hierecht ons kent ons lol.
tja tis beetje met veiligheid ook wel dat ik die er niet overheen kan doen, maar heb wel die soort lange onderbroeken enzo die onder die werkbroek kunnen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:28 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Heb altijd een regenbroek aan, werkt perfect tegen snijdende kou
Ik krijg alleen geen borrelnootjes meerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is altijd wel top,had ik vroeger op vrijdagavond ook in ons dorp en op zondag bij ons op de manege.
Je went ook snel,ik heb een tijd met hogedrukspuiten gewerkt.Moest het het wel streng vriezen dat wij niet konden werken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:28 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Heb altijd een regenbroek aan, werkt perfect tegen snijdende kou
Of beter wassen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
tja tis beetje met veiligheid ook wel dat ik die er niet overheen kan doen, maar heb wel die soort lange onderbroeken enzo die onder die werkbroek kunnen?
Ik heb alleen echt tyfus overal jeuk enzo en heb dat vaker met dit soort weer. tis de luchtvochtigheid ofzo?
Kweet niet, en het is simpel om te krabben enzo maar dat helpt niet. hahahaha
Caps maken Kree.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:35 schreef kree het volgende:
owh omdat we in juigbaak zijn.
Van de week nog weer rondje door duin met de auto en wat werkzaamheden, hertjes gezien, nieuwschirige vosjes etc die zo voor je lopen..
tis wel grappig want ik kom in die gebieden waar niet zoveel wandelaars zijn. en dan zijn ze ook niet schrikachtig maar meer nieuwsgierig, naja dat zijn beetje krenten in de pap van mijn werk hoor. Mooi altijd om te zien.
nou neem hem mee als tip, maar ik zie dat niet onwijs over die werkbroek passen gelijk en werken met op knien zitten enzo vaak.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:36 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Of beter wassen?(grapje) maar dunne regenbroek echt perfect hoor, niks kou
nah enige wat ik kan zeggen is, zoek naar werk wat leuk is in eerste instantie en denk pas aan salaris later.quote:
nou dat is de middel eeuwse versie ervan, maar zoiets doe ik onder m'n werkbroek aan wel?quote:
Dun en ruim is zat, niet zo een dikke. Kan je je panty uitlaten kellyquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou neem hem mee als tip, maar ik zie dat niet onwijs over die werkbroek passen gelijk en werken met op knien zitten enzo vaak.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:41 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Dun en ruim is zat, niet zo een dikke. Kan je je panty uitlaten kelly
ben gehecht aan m'n panty heej nuquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:41 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Dun en ruim is zat, niet zo een dikke. Kan je je panty uitlaten kelly
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is de middel eeuwse versie ervan, maar zoiets doe ik onder m'n werkbroek aan wel?
euhm hahaha ja het ziet er toch iets minder gay uit als dat wel ....quote:
Is dit werk gerelateerd?quote:
Ja chef.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:52 schreef Ply_ het volgende:
Ik ga nu pitten, gedragen jullie je eigen
Ik heb nog een vraag.quote:
Hij is wel eerlijk dat hij zich in er gaat verliezen.Wel even pics van zusje graag.quote:
Ik wist het ook van tevoren. Toch aan begonnenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is wel eerlijk dat hij zich in er gaat verliezen.Wel even pics van zusje graag.
Ik heb het allemaal bewust gedaan.En wist het ook te stoppen behalve alcohol.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wist het ook van tevoren. Toch aan begonnen.
Hoe vaak drink je dan ongeveer?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal bewust gedaan.En wist het ook te stoppen behalve alcohol.
Bijna elke dag .En dan een 8 halve liters,op mijn stopdagen ga ik helemaal stuk.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe vaak drink je dan ongeveer?
Wist ik niet. Ik dacht dat je overal van af was.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna elke dag .En dan een 8 halve liters,op mijn stopdagen ga ik helemaal stuk.
Sterke drank zou ik echt niet meer aankunnen,Killem ik ben 2 keer naar een kliniek geweest.Het helpt niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wist ik niet. Ik dacht dat je overal van af was.
Ik heb zelf vrij kort stevig gedronken, maar niet dagelijks. 2-3x per week een liter vodka of anderhalve fles whisky. Binnen 2 jaar ging m’n alvleesklier al naar de klote.Gelukkig kon ik makkelijk minderen en drink nu helemaal niet meer.
Ik hoop dat het je toch een keer gaat lukken, vriend!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterke drank zou ik echt niet meer aankunnen,Killem ik ben 2 keer naar een kliniek geweest.Het helpt niet.
Ja wel eens. Niet mijn ding. Ja, leuk dat de muziek effe blijft hangen als een cd-speler die hapert, maar kreeg er vooral koppijn van.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:44 schreef FreshFruit het volgende:
Mooie post over dat lachgas,ooit gedaan?
Whooo ,whooo.whooo.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja wel eens. Niet mijn ding. Ja, leuk dat de muziek effe blijft hangen als een cd-speler die hapert, maar kreeg er vooral koppijn van.
Ik moet het dan toch wel zelf gaan doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je toch een keer gaat lukken, vriend!
DMT staat nog op m’n bucket list.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whooo ,whooo.whooo.
Maar ze klappen nu hele cilinders leeg.
We moeten het altijd zelf doen. Helaas…quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet het dan toch wel zelf gaan doen.
De lunch trip.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
DMT staat nog op m’n bucket list.
De micro dot was voor mij een mooie ervaring.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
DMT staat nog op m’n bucket list.
Dat durf ik dat weer niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De micro dot was voor mij een mooie ervaring.
Ik ging voor het eerst naar een feest in Amsterdam met een groep mensen en kreeg dit mee.De dag erna was ik nog aan het dansen.quote:
Ik ben gestopt ook bij GHB 3MMC,dat is echt bende.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging voor het eerst naar een feest in Amsterdam met een groep mensen en kreeg dit mee.De dag erna was ik nog aan het dansen.
Totaal niet,je bent helemaal refreshed.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
En daarna nog iets van een dip gehad of krijg je dat niet van dat spul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |