Zoet is voor vrouwen en kinderen.quote:Op zondag 17 december 2023 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks mis mee. Tenzij te zoet.
Misschien. Ik zit momenteel onder de drank. Als mijn brain cells er zin in hebben.quote:Op zondag 17 december 2023 00:18 schreef Bezsen het volgende:
Update van de voorspelling vanavond @:alaphilippe_ ?
Drink jij alleen Leo?quote:Op zondag 17 december 2023 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Juist, dat hoort niet in bier.
's Ochtends kerk (ja ik wel echt ipv een act), 's middags een lunch met vrienden.quote:Op zondag 17 december 2023 00:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet niet hoeveel ik kan zien morgen>
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De enige tegenstander van Barney is Barney zelf.
Ik ook morgenavond. Hoop dat ik Jermaine haal.quote:Op zondag 17 december 2023 00:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
's Ochtends kerk (ja ik wel echt ipv een act), 's middags een lunch met vrienden.
's avonds ben ik er!
Gezellig maatquote:Op zondag 17 december 2023 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook morgenavond. Hoop dat ik Jermaine haal.
Wellicht zie ik morgen een hele lieve vriendin voor het eerst in bijna twee maandenquote:Op zondag 17 december 2023 00:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
's Ochtends kerk (ja ik wel echt ipv een act), 's middags een lunch met vrienden.
's avonds ben ik er!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |