Alles waar stats van zijn ja. In het geval van deze spelers dus alles wat ze voor het echie gooien.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is dat jaargemiddelde op álle toernooien die er zijn gebaseerd?
Zijn website is ook niet meer wat het geweest is. https://justinvantergouw.nl/quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:46 schreef Bezsen het volgende:
[ twitter ]
Sindsdien niks meer van vernomen
Heeft ie goed.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kleermaker weer in de studio, de kinderen zitten 6 dagen per week bij z'n vrouw?
Die gooide daarna 68 gemiddeld tegen Kimquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom heeft Nieuwlaat nog geen moment de naam 'Grant Sampson' laten vallen. Past dat niet in zijn Keane Barry-campagne?
Linkje?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles waar stats van zijn ja. In het geval van deze spelers dus alles wat ze voor het echie gooien.
Nee.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit Koert daar nou elke keer? Ik heb vanmiddag niet gekeken.
Nee, vanmiddag was Bartje Nolles de presentator van dienst.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanmiddag was Nolles.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Allang blij dat Amnemarie et niey meer zitquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dartsorakel is dat volgens mij, staan leuke stats opquote:
Sommigen hier vonden dat wel een geil wijf.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Allang blij dat Amnemarie et niey meer zit
Paul lim heeft er altijd 6quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:50 schreef Bezsen het volgende:
Hebben jullie wel eens vier pijlen in de hand?
Die was een stuk aangenamer om naar te kijken dan Koert.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tot ze haar mond opentrokquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommigen hier vonden dat wel een geil wijf.
Keigezellig heeeeeeee ???quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was het ook, zij het met een wat matige kaaklijn.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommigen hier vonden dat wel een geil wijf.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was het ook, zij het met een wat matige kaaklijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |