Alles waar stats van zijn ja. In het geval van deze spelers dus alles wat ze voor het echie gooien.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is dat jaargemiddelde op álle toernooien die er zijn gebaseerd?
Zijn website is ook niet meer wat het geweest is. https://justinvantergouw.nl/quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:46 schreef Bezsen het volgende:
[ twitter ]
Sindsdien niks meer van vernomen
Heeft ie goed.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kleermaker weer in de studio, de kinderen zitten 6 dagen per week bij z'n vrouw?
Die gooide daarna 68 gemiddeld tegen Kimquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom heeft Nieuwlaat nog geen moment de naam 'Grant Sampson' laten vallen. Past dat niet in zijn Keane Barry-campagne?
Linkje?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles waar stats van zijn ja. In het geval van deze spelers dus alles wat ze voor het echie gooien.
Nee.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit Koert daar nou elke keer? Ik heb vanmiddag niet gekeken.
Nee, vanmiddag was Bartje Nolles de presentator van dienst.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanmiddag was Nolles.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Allang blij dat Amnemarie et niey meer zitquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dartsorakel is dat volgens mij, staan leuke stats opquote:
Sommigen hier vonden dat wel een geil wijf.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Allang blij dat Amnemarie et niey meer zit
Paul lim heeft er altijd 6quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:50 schreef Bezsen het volgende:
Hebben jullie wel eens vier pijlen in de hand?
Die was een stuk aangenamer om naar te kijken dan Koert.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tot ze haar mond opentrokquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommigen hier vonden dat wel een geil wijf.
Keigezellig heeeeeeee ???quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was het ook, zij het met een wat matige kaaklijn.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommigen hier vonden dat wel een geil wijf.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was het ook, zij het met een wat matige kaaklijn.
Als je zjak voor t eerst hoort denk je nog: wat weet die man veel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
.
Nieuwlaat weigert gewoon Keane Barry af te vallen.
Ik geniet echt van Nederlands darts commentaarquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
.
Nieuwlaat weigert gewoon Keane Barry af te vallen.
Dam Dawson en Wayne mardle zijn ook een vermoeiende rubriekquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik geniet echt van Nederlands darts commentaar
Misschien wel een goed idee ja. Heb nog wat magnums mini liggen.quote:
Whitlock heeft straks al drie hoeren afgewerktquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:58 schreef wimderon het volgende:
Dit zou wel eens diep, diep in de nacht kunnen worden als de Thai zijn dubbels gaat raken.
Whitlock laat ondertussen nog een extra fles aanrukken.
Dat zijn hele enge mensen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Omdat het tempo Vischschraper en Nieuwlaat niet bevalt, moeten er maar restricties worden ingevoerd.
Is daar iets ongebruikelijks aan of zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |