Maakt 't allemaal uitquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga van ellende na tripels nog een fles wijn achterover kegelen denk ik.
Kun je weer met een gevulde frituurbuik naar bed. DRTED.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
dit gaat weer mensonterend laat worden
Veilig gokje.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb genoeg gezien. De wereldkampioen komt niet uit deze partij.
Ik zet nu 1000 pond op beide spelers als WK winnaar.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb genoeg gezien. De wereldkampioen komt niet uit deze partij.
Gisteren was normale tijd.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
dit gaat weer mensonterend laat worden
Graag duiding.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vind de toewijzing van tickets momenteel problematischer dan het aantal deelnemers zelf.
Ze kunnen net zo goed tickets gaan toewijzen aan de nummer 2 in het lokale darttoernooi van Simon Kidlockquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vind de toewijzing van tickets momenteel problematischer dan het aantal deelnemers zelf.
Tja het is @Dr_Flashquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken over het tijdstip op een zaterdagavond?
Nou @alaphilippe, deze jongen heeft morgen tussen 6 en 7 weer een kind aan het bed staanquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken over het tijdstip op een zaterdagavond?
Tip: Kijjk liggend op de bank. Kan je niet omvallen.quote:
Qualifiers op basis van één toernooi op het jeugd-WK na moet je simpelweg verbieden, allereerst. Meer toernooireeksen voor non-tourkaarthouders in de regio organiseren, ook in Europa.quote:
Wat wordt t?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik open het bier pas bij de volgende wedstrijd. De nacht gaat nog lang duren.
Westmalle Tripel heb ik aan het begin van de avond bij de altijd sympathieke Albert Heijn gekocht.quote:
Daarna gelijk naar bed?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit biertje is mijn laatste vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |