Over het algemeen gooit Chisnall wel boven de 80 gemiddeld hoorquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:31 schreef Janneke141 het volgende:
Wat zou er hoger zijn, het gemiddelde dat Chisnall zo meteen gaat gooien of het gezamenlijk IQ van de twee spelers?
Stijn haat deze actquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:32 schreef Bezsen het volgende:
Al bijna net zo irritant als brandweermanact Soutar
Ook alleen al de opmerking: "Hij werkt als loodgieter", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je uitkering trekt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die brandweer man in Noord SChotland zijn, en denken: kijk mij eens speciaal zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stijn haat deze act
‘Hij is zo gewoon’
Voor een speler van zijn niveau wel matige prestatiesquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De commentators kijken droog naar de resultaten van Chisnall op het WK en zeggen "Het WK is niet zijn toernooi". Heerlijk contextloos blaten.
- 2023: Vorig jaar liep hij tegen een buitengewone Bunting op. Die gooide letterlijk alles tegen hem.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor een speler van zijn niveau wel matige prestaties
3R 3R 1R 2R 3R QF 1R QF 3R SF 3R 3R
Hij was alleen in 2020 goed zonder publiek.
Zouden ze dezelfde begeleider hebben?quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn begeleider heeft hem even in de wurggreep gehouden, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |