Lang verhaal kort, het ging nergens overquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:47 schreef RipCity het volgende:
raar verhaal ditEen lichtgetinte en dan black live matters en dat omdat eus hem playmobiel politie noemt etc.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:54 schreef Zipportal het volgende:
VI is geen kut meer aan. Ik kijk dit altijd 20 minuten later terug, zodat ik de reclames kan doorspoelen. Dan blijft er maar bijzonder weinig over van dit programma. Stekker eruut.
Er is publiek voor.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij heeft Gijp een seksuele stoornis.
Het woord neuken valt en meteen begint weer een overdreven act van lachen.
Dat kan toch niet een jaar zo door blijven gaan.
Best wel triest dat een man van in de 60 nog moet lachen om piemel en kut grappenquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
Denk dat Gijp gewoon een beetje simpel is.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
Tja je hebt de Judas, de simpele en de demente lompe hork.quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat Gijp gewoon een beetje simpel is.
Ha ha ha. Ik blijf de messiahs in deze.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:54 schreef Zipportal het volgende:
VI is geen kut meer aan. Ik kijk dit altijd 20 minuten later terug, zodat ik de reclames kan doorspoelen. Dan blijft er maar bijzonder weinig over van dit programma. Stekker eruut.
Kunstenares met bos schaamhaar komt niet meer langs ?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Straks nog de appel uit de kont.
Zwarte man met grote penis
Kerstklok penis
Hihaaahhoooooh
Klopt. Het volk dat zich laat manipuleren en extreem rechts stemt op advies van Derksen.quote:
Hier wel mee eens. Wou het net gaan terugkijken, zie wie er te gast is en dacht gelijk: laat maar. Het is echt al enige tijd over the hill.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:54 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:45 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hier wel mee eens. Wou het net gaan terugkijken, zie wie er te gast is en dacht gelijk: laat maar. Het is echt al enige tijd over the hill.
Dat gelach van Gijp is best raar. Hij giert het uit om niks.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |