Nog ff Harrie.quote:
"Hoer Rondhangen"quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:23 schreef maily het volgende:
@:Mazikeen je had vast een andere TT verwacht![]()
Hoerenbier ofzoquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:23 schreef maily het volgende:
@:Mazikeen je had vast een andere TT verwacht![]()
De leidinggevende ook niet?quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
Helaas niet veel knappe mannelijke collega's
Nog geen Kerstborrel gehad?quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
Helaas niet veel knappe mannelijke collega's
De mannelijke leidinggevende is 1 van mijn beste vrienden, dus nee ik moet er niet aandenkenquote:
Kerstborrel is 22 decemberquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog geen Kerstborrel gehad?
Of werkt er sowieso weinig manvolk bij jullie?
Maar goed ook danquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De mannelijke leidinggevende is 1 van mijn beste vrienden, dus nee ik moet er niet aandenken
[..]
Kerstborrel is 22 december
Jawel maar ze zijn te jong (in de 20) en niet leuk
Oh ja, jij was al eerder klaar vandaag! Excuus.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee hoorde trek net mijn 2de open, ze smaken weer lovely vandaag
Leeftijd is maar een getalquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:27 schreef Mazikeen het volgende:
Jawel maar ze zijn te jong (in de 20)
Dat is een goed excuusquote:en niet leuk
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Mooi vooruitzichtquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik moet nog een week.... of eigenlijk 4 dagen ownee donderdag middag is alleen zuipen en vrijdag middag eerder naar huis....... nog een week dus
quote:
Well, I'm gon' paint my picturequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |