Tot ik op het streefgewicht ben.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
En hoe lang wil je dat gaan gebruiken?
Een wat?quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:41 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb een keer dnp gebruikt en viel daarmee 1kg per dag af. Was wel de zwaarste week uit mijn leven
En dan? ...quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot ik op het streefgewicht ben.
Stoppen en het gewicht komt er weer bij.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en dan? Wat je nodig hebt is discipline, geen medicijnquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het vergt meer energie om 100 kilo stabiel te houden dan 88.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:27 schreef Marsenal het volgende:
Waarom zou dat gewicht erbij komen als de TS nu ook een stabiel gewicht heeft?
Of juist goed, hiermee voorkom ik dat ik in de toekomst structureel dat middel nodig hebquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Heel goed idee TS met de huidige tekorten op dat middel
Maar val jij ff lekker af
Schijt aan mensen met diabetes die het daardoor niet kunnen kopen
Gezien.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:41 schreef golfer het volgende:
Onverantwoord om zonder voorschrift van een arts te gebruiken.
Net een heel item er over op 1Vandaag.
Zolang er geen tekort is voor mensen met diabetes2. En je zelf betaaltquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vreet niet, ben geen obese, ben niet moddervet, en heb geen enkele kwaal. Maar er kan gewoon best wat af, en een steun in de rug kan dan best handig zijn.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of juist goed, hiermee voorkom ik dat ik in de toekomst structureel dat middel nodig heb
Minder eten dan?quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er hier FOK!kers die hier ervaring mee hebben? Zelf wil ik er een kilo'tje of 10-12 uitgooien, ik beweeg genoeg, ik sport. Alleen ik eet domweg gewoon teveel, omdat ik honger/zin heb om te eten.
Kan dit medicijn het afvallen voor mij vergemakkelijken zonder langetermijn bijwerkingen? Hebben jullie er ervaring mee? Verder ben ik gezond en gebruik ik geen medicijnen.
Hahaha breng TS nou niet op ideeenquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:41 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb een keer dnp gebruikt en viel daarmee 1kg per dag af. Was wel de zwaarste week uit mijn leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |