Ja, dat ook eigenlijk wel zo.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het hoort er wel een beetje bij, al die cheesy herinneringen. Natuurlijk is het soms een beetje tenenkrommend, maar het hoort al 25 jaar bij de Top.
Als fan heb ik inderdaad heel weinig met 4 out of 5. Snap ook weinig van die keuzelijst opname, ik zou wel meer klassiekers of nummers van AM verwachten. Heb zelf voor Fluorescent Adolescent gekozen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:54 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Oh ja, enige keuzelijster niet bij de bovenste 2500 en de rest minstens 1650. Dan moeten fans dat nummer wel heel erg haten.
De keuzelijst is totaal willekeurig, lijkt het. Laat de stagiair maar wat nummers bij elkaar zoeken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als fan heb ik inderdaad heel weinig met 4 out of 5. Snap ook weinig van die keuzelijst opname, ik zou wel meer klassiekers of nummers van AM verwachten. Heb zelf voor Fluorescent Adolescent gekozen.
Mooie bonus voor de Arctic Monkeys wel de afgelopen jaren, dat dat voornamelijk door TikTok komt maakt me weinig uit. Denk dat de concerten dit jaar ook geholpen hebben. Ben benieuwd hoe die band het zelf ervaart dat ze een enorm nieuw (gillend) publiek hebben aangeboord 20 jaar na dato
In het begin stond die er niet in maar later hebben ze die toegevoegd. Ik stemde pas de laatste dag en toen stonden ze er wel in.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:06 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Porcupine Tree stond niet in de keuzelijst toch? Ik heb er nog op gezocht nl en uiteindelijk maar zelf toegevoegd
Geen idee wat ik moest verwachten, maar ik vind het wel teleurstellend dat er blijkbaar geen enkele plaat van Eefje ook maar in de buurt van de 2000 zit. Ze heeft natuurlijk geen enkele echte hit, alleen een album wat bij een wat breder publiek is doorgebroken. Maar weet zeker dat het gelijk raak is als Radio 2 besluit om één nummer van Bitterzoet uit te kiezen voor de keuzelijst.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:03 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de nummers die jullie echt wel in deze week verwacht hadden, maar er compleet niet bijzaten
Ik vind het oudere werk van The National eigenlijk minder toegankelijk, maar de sound vanaf Boxer is wat 'vriendelijker' dan van The Suburbs denk ik. Aaron heeft iets meer Editors-vibe en die zijn natuurlijk populair, ondanks dat het muzikaal veerder niet aansluit.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lastige vraag imo waar niet direct een eenduidig antwoord op te geven is. Denk dat het bij beide artiesten nogal verschilt naar welke albums of specifieke nummers je kijkt.
Everything Now lijkt radiovriendelijker te zijn dan de meeste singles van The National. Maar het debuutalbum van Arcade Fire is dan weer een stuk alternatiever dan het latere werk van TN.
Wellicht dat @:mexicanobakker dit beter kan uitleggen.
Nee, natuurlijk niet elke motivatie. Maar er zitten genoeg leuke, ontroerende verhalen bij. Ik vind het zelf uitstekend behang rondom de muziek zelf (precies wat PF zegt, het hoort er ook gewoon bij). Liever dan dat een dj zichzelf heel interessant gaat vinden (hallo Van Inkelquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:04 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ja, vind jij het echt interessant om te horen dat Joke gestemd heeft op Bück dich van Rammstein omdat Kees haar bij dat liedje ten huwelijk heeft gevraagd?
Ik word heel moe van haar sidekick vooralquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind vooral de rubrieken van haar programma heel irritant. Ik sterf iedere keer weer een beetje van binnen als ze als een paard begint te hinniken na het voorlezen van weer een paar totaal niet grappige woordgrappen.
Extra toegevoegd op de eerste stemdag, net als Dorus - Twee Motten, 2x The National, 2x The Pogues en nog 2 andere nummers (niet meer onthouden welke)quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin stond die er niet in maar later hebben ze die toegevoegd. Ik stemde pas de laatste dag en toen stonden ze er wel in.
Einaudi en Blackbird.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Extra toegevoegd op de eerste stemdag, net als Dorus - Twee Motten, 2x The National, 2x The Pogues en nog 2 andere nummers (niet meer onthouden welke)
Oh, iemand begon daarover op X. Dat de feitenkennis van dj's beroerd was en ze bandleden door elkaar haalden. Blijkt anders in elkaar te zittenquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik Aaron zei bedoel ik Matt, stop de tijd
Alter Bridge? Of Merol?quote:
Erg jammer.quote:Helaas hebben deze favorieten van jou het dit jaar niet gered:
The Beach Boys - Wouldn't It Be Nice
Falco - Der Kommissar
Hall & Oates - Maneater
INXS - Original Sin (Albumversie)
Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen
Matthew Wilder - Break My Stride
Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)
Paul Simon - The Boy In The Bubble
Romantics - Talking In Your Sleep
Patrick Cowley & Sylvester - Do You Wanna Funk?
Ja, Einaudi via de openlijke liefdesverklaring van Rabbering. Misschien dat andere dj's dan ook een favoriet mochten kiezen, maar dat ze dat niet als nieuws via de website wilde communiceren.quote:
Ik verwarde net Aaron met Matt, denk je dat ik helder genoeg ben om deze hints te interpreteren?quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
XTC, in de polder bij jou achter.
Nagenoeg geen house of trance, zoals een plastic dreams, age of love of first rebirth om wat te noemen. Verder had ik een plaat als Summerjam 2003 wel verwacht. Allemaal plaatjes die het in andere lijstjes wel goed doen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:03 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de nummers die jullie echt wel in deze week verwacht hadden, maar er compleet niet bijzaten
Dat denk ik ook. Helaas had één van hen f*cking Engelbewaarder als hun favequote:Op vrijdag 15 december 2023 16:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, Einaudi via de openlijke liefdesverklaring van Rabbering. Misschien dat andere dj's dan ook een favoriet mochten kiezen, maar dat ze dat niet als nieuws via de website wilde communiceren.
quote:
Is al wel weer duidelijk ruim 6 jaar geleden. In mijn herinnering zat Neon Bible later in de set.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Ja, en Wil die bij Rebellion (Les) al trommelend in zo'n mast klom, om daarna zijn trommel naar beneden te gooienEn daarna nog Intervention als toetje
(de niet geplande toegift)
[ afbeelding ]
Hier het hele ZG-fragment met Eberhard van der Laan, blijft prachtig om weer eens terug te zien. Die pure emotie![]()
https://www.dailymotion.com/video/x5veus7
Of ze werden geënthousiasmeerd door het feestelijke beeldmateriaal van ene L. van Gaalquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Helaas had één van hen f*cking Engelbewaarder als hun fave![]()
_________
Natuurlijk. Als er 1 de cryptische code altijd kraakt... de rest is allang afgehaakt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwarde net Aaron met Matt, denk je dat ik helder genoeg ben om deze hints te interpreteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |