Senua 2. Die game waarvan we al 4 jaar dezelfde trailer zien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waar heb ik dit eerder gehoord
Kut Soonyquote:
Depressieve matige kutgame, die hype van het eerste deel ook nooit begrepen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Senua 2. Die game waarvan we al 4 jaar dezelfde trailer zien.
Gelukkig nieuwjaar knulquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:18 schreef DKUp het volgende:
Kontneuken moet weer leuk worden @:Ang3l
Happy 2024!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds niet klaar
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
Ik heb nog de DLC van Horizon te doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:00 schreef StateOfMind het volgende:
Afgelopen weekend point of no return bereikt in Avatar, dus bijna uit.
Nog ff kijken wat ik daarna ga doen.
Verder met Baldur's Gate 3, die gratis God of War Ragnarok dlc, nieuwe playthrough van Cyberpunk 2077 inclusief dlc.
Of een nieuwe playthrough van Dragons Dogma Dark Arisen, met het oog op de release van deel 2 in maart?
Ik denk Dragons Dogma
Wolves hunt in packs
They are masterworks all, you can't go wrong
Horizon Forbidden West?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog de DLC van Horizon te doen.
En idd die van Cyberpunk
Forbidden west wel gedaan, maar die Burning Sands DLC nog niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West?
Die is grafisch indrukwekkend
Toffe bossfight ook.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Dear lord, die akt 3 van BG3......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Act 3 is een game op zich bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds niet klaar![]()
Heb 126 uur gedaan over Act 1 en Act 2. Als ik de map, side missions en (nieuwe) personages van Act 3 zie dan heb ik nog wel een uur of 30/50 te gaan en nog steeds zo goed.Dat en Forbidden West was gewoon niet zo boeiend; 6/10.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forbidden west wel gedaan, maar die Burning Sands DLC nog niet.
Probleem is wel dat er veel tijd tussen game en DLC zit, en dus veel weggezakt (incl de zin).
[ Bericht 2% gewijzigd door Drankster op 02-01-2024 13:05:20 ]
Het is de beste RPG die je ooit gaat spelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn me niet echt aan het warm maken voor BG 3 op deze manier.
Zoveel uur, waar halen jullie de tijd vandaan?
Beter dan BG1, BG2, NWN1, NWN2, IWD en P:T?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het is de beste RPG die je ooit gaat spelen.
[ afbeelding ]
Gewoon niet gamen, alleen shitposten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn me niet echt aan het warm maken voor BG 3 op deze manier.
Zoveel uur, waar halen jullie de tijd vandaan?
Ik heb die allemaal niet gespeeld, maar wel Divinity Origial Sin 2, en het is in die trant, maar dan D&Dquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan BG1, BG2, NWN1, NWN2, IWD en P:T?
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:06 schreef StateOfMind het volgende:
Zag dat Stranger of Paradise, a Final Fantasy Origin in de PS Plus Extra of zo zit.
Ziet er meh uit.
Iemand die deze gespeeld heeft?
Volgens mij was het een matige game.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ga er straks even mee aan de slag en dan kijk ik wel of ik hem uit ga spelen of niet.
De God of War games zijn eigenlijk wel een must. Ee eerste voor als je het verhaal wilt kennen voordat je aan Ragnarok begint, veel komt erin terug.quote:
Daar staat me iets van bij dat iemand van hier die gespeeld had en er met moeite doorheen kwam @Ang3l?quote:
Originele BGs niet gespeeld. NVN wel maar toen was ik 15 ofzo dus daar weet ik niks meer van. Wat zijn IWD en P: T?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan BG1, BG2, NWN1, NWN2, IWD en P:T?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |