The audacity of this bitchquote:
Ik zou geen guides gebruiken bij Elden Ring. Dat doet af aan de game experience.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor Elden Ring:
En als je graag wat sterker bent:
Mwaaa. Niks mis met guides gebruiken als je het lastig vind. Beter guide gebruiken en sterk worden waardoor je het leuk blijft vinden dan het spel weg doen na 5 uur omdat je margrit niet dood krijgtquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:41 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zou geen guides gebruiken bij Elden Ring. Dat doet af aan de game experience.
Ik speel ook liever blind, alleen sommige stats in Dark Souls waren echt totaal nutteloos om in te investerenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwaaa. Niks mis met guides gebruiken als je het lastig vind. Beter guide gebruiken en sterk worden waardoor je het leuk blijft vinden dan het spel weg doen na 5 uur omdat je margrit niet dood krijgt
Sleepy dragon killen voor 70k runes om je een boost op het begin te geven is een prima start voor beginners bijvoorbeeld
En voor de mensen die hem al uitgespeeld hebben is het ook best leuk om nog een playthorugh te doen waar je gewoon OP AF bent
Ligt aan je build. Maar als je geen idee hebt wat je doet ga je zeker runes verspillen aan onnodige levelsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik speel ook liever blind, alleen sommige stats in Dark Souls waren echt totaal nutteloos om in te investeren![]()
Weet niet hoe dat in ER is
Ik moet er weer eens aan beginnen. Ik ben gestopt toen ik niet voorbij Malenia kwam. Maar het is in ER een stuk makkelijker gemaakt om om te speccen dan in andere souls games.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
Ligt eraan, ik ken redelijk wat mensen die geen ervaring hadden met From Software games, en die op het punt te stonden de game definitief op te geven, en hiermee de fun terug kregen![]()
De ekte veteranen niet uiteraard.
Weinig Deliverance dusquote:Op zondag 7 januari 2024 11:04 schreef StateOfMind het volgende:
Wil ik ook nog steeds een keer afmaken, KCD.
Alleen zie ik er tegenop om de eerste 40 uur nog een keer te doen![]()
Toen ik van mijn originele PS4 naar de Pro over ging, ben ik mijn save file kwijtgeraakt.
Stond in de PS Plus Cloud, maar was verdwenen toen in het weer wou downloaden naar de Pro.
Kwam vaker voor bij die game blijkbaar.
Eerste playthrough van Hogwarts?quote:Op zondag 7 januari 2024 13:36 schreef DKUp het volgende:
Zo weer wat uurtjes in Hogwarts Legacy gestopt. Planten en potions maken gaat nu enorm snel door de Room of Requirement. Beesten farmen en verkopen. Opdrachten uitgevoerd voor nieuwe spells.
Echt een geweldig spel.
Straks verder met Spider-Man 2, volgens mij ook bijna klaar met de main missionaris
Jaquote:Op zondag 7 januari 2024 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerste playthrough van Hogwarts?
Dat is tofquote:
Heel die vibe is tof en genoeg content zit erin met veel spells, grafisch mooi, een grote map, allerlei details en diverse gameplay met puzzelen, combat, exploren en je kan overal snel komen door Fast travel of je broomstick/vliegend beest.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is tof
Ik heb weinig met Harry Potter, maar die sfeer daar in het kasteel is zo ontzettend tof en goed
Zoveel kleine details
Zo levendig
Heb die ook nog. Was begonnen met de proloog en toen wat anders gaan doen.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik slinger de PS5 zo ook maar weer aan
Verder met Dragons Dogma Dark Arisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |