SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. trouwens voor All Too Well (Ten Minute Version)![]()
![]()
![]()
Kan bijna niet anders dat die zich binnen 1-2 jaar ook in de top 100 nestelt. Met de EU concertreeks in aantocht heeft Taylor volgend jaar ook allemaal stijgers. En ATW is gewoon veel te geniaal om niet tussen de grootste klassiekers te belanden
(de emotie van het moment toen![]()
)
In de * Gretzl Top 2000 staan er nog wel een paar nummers hoger dan ATW.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dit is inclusief DAB. Al speelde John Gosling niet mee op Waterloo Sunsetquote:Op vrijdag 15 december 2023 13:15 schreef MielMonteur het volgende:
Waterloo Sunset 1959.
Dat wordt de laatste keer tot de DAB
Oh daar komt de verwarring dan vandaan dat mijn 3 favoriete liedjes van Eddie zijn album het allemaal hadden gehaald.quote:
quote:Helaas hebben deze favorieten van jou het dit jaar niet gered:
Kraftwerk
The Model
Eefje ook al genamecheckt, de Gretzl-bingokaart is bijna volquote:Op vrijdag 15 december 2023 13:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same![]()
Ik ga overigens wel een potje janken (van binnen) als Blackbird in 2024 eerder dan Eefje de Visser in de Top 2000 komt. Dat jullie het even weten
Gisteren geweest.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Krijg net de mail binnen met welke platen er in de lijst staan, deze vond ik toch wel zeer teleurstellend
[..]
Die 500 extra tellen nietquote:Op vrijdag 15 december 2023 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gisteren geweest.
Edit: eergisteren 2178.
Schrödingers Top 2000-notering.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:24 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk staat Long Nights er dus wel in maar eigenlijk ook weer niet.
Ik denk dat als het tussen een nummer op de keuzelijst gaat en eentje die met vrije stemmen zo ver is gekomen dat ze dan gewoon voor de eerste kiezen, lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze doen als de nummer 2000 en 2001 precies hetzelfde aantal stemmen hebben. Tossen? Kijken welke het beste in het radioformat past?
Wel hoorquote:Op vrijdag 15 december 2023 13:36 schreef Zorro het volgende:
Geen Fiesta van The Pogues
Nederland, smakeloos.
Volbeat is overal in de provincie kneiterpopulairquote:Op vrijdag 15 december 2023 12:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meende dat Volbeat vooral heel groot was in de Achterhoek. Blijkbaar dus ook in Drenthe.
Dat stukje ellende van gisteren staat er volgend jaar ook gewoon bij.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volbeat is overal in de provincie kneiterpopulair
Ik vrees ervoor jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 13:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat stukje ellende van gisteren staat er volgend jaar ook gewoon bij.
Het is wel de ultieme heehaw redneck provincierock. Ondanks dat de producent van deze heehaw redneck provincierock uit Denemarken komt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volbeat is overal in de provincie kneiterpopulair
Waarom zegt NPO dan in het lijstje "Deze hebben het niet gered" tegen mij "The Pogues - Fiesta"quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wel hoor
En Fairytale of NY bijna 1000 plaatsen gestegen naar 252.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |