Solana is veel sneller dan Ethereum. Verder wat @aTypisch zegt.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:18 schreef stinkie het volgende:
Is er een reden dat Solana zo gepushed wordt als ETH killer is mainstream Nederlandse kranten?
Nieuwe guldenquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:18 schreef stinkie het volgende:
Is er een reden dat Solana zo gepushed wordt als ETH killer is mainstream Nederlandse kranten?
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Solana is veel sneller dan Ethereum. Verder wat @:aTypisch zegt.
HET IS EEN GOKJE WAARD.
Die heb vorig jaar verkocht voor, jaja, Solana'squote:Op donderdag 11 januari 2024 15:28 schreef Bezsen het volgende:
Hoe gaat het met je cryptoschoenen @:onlogisch
Waarom niet gewoon bitcoinquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb vorig jaar verkocht voor, jaja, Solana's
Ik merk in mijn dagelijks leven niets van het bestaan van bitcoin of andere crypto. Dit in tegenstelling tot internet of AI.quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg ook bewust crypto en niet bitcoin.
Na onderzoek blijkt 78% van alle ICO’s een scam.
En bitcoin is leuk maar nounou zo’n grote vinding is het nou ook weer niet, hoe maak ik van goedkope energie wiskundige sleutels.
berichten sturen op FOK! ookquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
met mijn rabobank overboeken is ook snel
Dan doe je nooit transacties van enige betekenis.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
met mijn rabobank overboeken is ook snel
hahaquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is echt een oplossing zonder werkelijk probleem.
Ik druk mijn waarde ook graag uit in een valuta die zomaar bijgedrukt kan wordenquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:40 schreef aTypisch het volgende:
boomers die niet snappen dat hun geld fucked up werkt
Heb 5000 Sei gekocht, Sei is sneller dan SOLquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Solana is veel sneller dan Ethereum. Verder wat @:aTypisch zegt.
HET IS EEN GOKJE WAARD.
Ik kwam gisteren nog sneller dan Seiquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb 5000 Sei gekocht, Sei is sneller dan SOL
Gewoon waveskopen voor de wavesmaand!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb 5000 Sei gekocht, Sei is sneller dan SOL
Weet je zeker, haha, dat het geen haha. UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA is???quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gewoon waveskopen voor de wavesmaand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |