En kennelijk ook Fidelity Wise, Franklin Templeton en natuurlijk VanEck die de mooiste ticker symbol schijnt te krijgen: HODL.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:46 schreef Cilantro het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.sec.gov/Archi(...)-24-000003-index.htm
Hilarisch statement.quote:Op woensdag 10 januari 2024 23:02 schreef recursief het volgende:
Het officiele statement van de SEC.
https://www.sec.gov/news/(...)-spot-bitcoin-011023
Vrij vertaald:quote:
Ja je hebt hier in dit topic zat users en mods die het dan kopen, promoten en je uitschelden als je er wat van zegt.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk nu die docufim Bitconned.
Dat gaat precies zoals ik altijd al gedacht heb dat het zou gaan.![]()
Ze moesten een CEO hebben voor op hun website en zochten daarvoor op Google “old white dude” pakten een foto bedachten en naam en maakten een LI page. En met alleen een website meteen miljoenen ophalen.![]()
Gewoon lekker gokkenquote:Op donderdag 11 januari 2024 04:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja je hebt hier in dit topic zat users en mods die het dan kopen, promoten en je uitschelden als je er wat van zegt.
(lol)
Crypto is gewoon echt een grote lachwekkende scam wel. Maar een langlopende al, waar je ook echt geld mee kunt verdienen (door mee te doen aan de scam).quote:Op donderdag 11 januari 2024 04:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja je hebt hier in dit topic zat users en mods die het dan kopen, promoten en je uitschelden als je er wat van zegt.
(lol)
Welnee, jij begrijpt de waarde ervan gewoon niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Crypto is gewoon echt een grote lachwekkende scam wel. Maar een langlopende al, waar je ook echt geld mee kunt verdienen (door mee te doen aan de scam).
Dat is inderdaad hoe het 99% van de tijd gaat.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk nu die docufim Bitconned.
Dat gaat precies zoals ik altijd al gedacht heb dat het zou gaan.![]()
Ze moesten een CEO hebben voor op hun website en zochten daarvoor op Google “old white dude” pakten een foto bedachten en naam en maakten een LI page. En met alleen een website meteen miljoenen ophalen.![]()
Ik zeg ook bewust crypto en niet bitcoin.quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee, jij begrijpt de waarde ervan gewoon niet.
Als ik kijk naar wat de interessantste ontwikkelingen zijn tijdens mijn leven, dan zijn dat denk ik de opkomst van het internet, kunstmatige intelligentie en Bitcoin. Het zou me niet moeten verbazen hoeveel beperkte denkers er zijn die het potentieel van Bitcoin niet begrijpen, want ook over het internet en kunstmatige intelligentie is lacherig gedaan (al heeft ki ook serieuze aandacht gekregen, misschien omdat die meer tot de verbeelding spreekt). Maar het verbaast me wel. Dat reken ik jou niet aan, want jij praat ook maar na wat je in de krant leest en op tv ziet. Ik reken het de opiniemakers aan die, als een hond die z'n eigen staart achternazit, niet verder komen dan "Bitcoin wordt vooral geassocieerd met fraude en witwassen". Ja, dat is wat jullie zelf doen.![]()
Je begrijpt dat "crypto" een verkorting is van "cryptocurrency" en dat Bitcoin er daar n van is?quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg ook bewust crypto en niet bitcoin.
Na onderzoek blijkt 78% van alle ICO’s een scam.
Ok, Satoshi.quote:En bitcoin is leuk maar nounou zo’n grote vinding is het nou ook weer niet, hoe maak ik van goedkope energie wiskundige sleutels.
het lost tal van zaken opquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
En bitcoin is leuk maar nounou zo’n grote vinding is het nou ook weer niet, hoe maak ik van goedkope energie wiskundige sleutels.
goede marketingquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:18 schreef stinkie het volgende:
Is er een reden dat Solana zo gepushed wordt als ETH killer is mainstream Nederlandse kranten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |