abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211982390
twitter
pi_211982418
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 12:25 schreef Cilantro het volgende:
[ twitter ]
Finneygod _O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_211985837
Ethereum is de inverse van Bitcoin de laatste 24 uur.....ook weleens lekker.
pi_211986064
quote:
En kennelijk ook Fidelity Wise, Franklin Templeton en natuurlijk VanEck die de mooiste ticker symbol schijnt te krijgen: HODL.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 10 januari 2024 @ 20:44:34 #232
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211987707
twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_211988182
Een hoop hearsay op X. Geen idee wat er wel en niet rond is maar ik vind het op dit moment lastig uit te maken wat gerucht is en wat een feit.
pi_211988223
Officieel nog niet. 22:00 pas
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_211988682
twitter
pi_211988840
Mooi nieuws.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211988919
Kijk nu die docufim Bitconned.
Dat gaat precies zoals ik altijd al gedacht heb dat het zou gaan. :')

Ze moesten een CEO hebben voor op hun website en zochten daarvoor op Google “old white dude” pakten een foto bedachten en naam en maakten een LI page. En met alleen een website meteen miljoenen ophalen. :') :')
Vakman pur sang
pi_211988983
Het officiele statement van de SEC.

https://www.sec.gov/news/(...)-spot-bitcoin-011023
pi_211989268
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 23:02 schreef recursief het volgende:
Het officiele statement van de SEC.

https://www.sec.gov/news/(...)-spot-bitcoin-011023
Hilarisch statement.
pi_211989420
quote:
10s.gif Op woensdag 10 januari 2024 23:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hilarisch statement.
Vrij vertaald:

Nou, vooruit dan, hier is de toestemming voor Bitcoin ETF.
Maar als je maar weet dat we er alles aan zullen doen om andere ETF's in de toekomst te verbieden of anders zo lang mogelijk uit te stellen.

Lijkt wel een boze puber....
pi_211989529
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:

Ze moesten een CEO hebben voor op hun website en zochten daarvoor op Google “old white dude” pakten een foto bedachten en naam en maakten een LI page. En met alleen een website meteen miljoenen ophalen. :') :')
Ja je hebt hier in dit topic zat users en mods die het dan kopen, promoten en je uitschelden als je er wat van zegt.

(lol)
  Moderator donderdag 11 januari 2024 @ 04:43:28 #242
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211989530
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 04:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ja je hebt hier in dit topic zat users en mods die het dan kopen, promoten en je uitschelden als je er wat van zegt.

(lol)
Gewoon lekker gokken _O_
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_211990133
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 04:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]

(lol)
Crypto is gewoon echt een grote lachwekkende scam wel. Maar een langlopende al, waar je ook echt geld mee kunt verdienen (door mee te doen aan de scam).
Vakman pur sang
pi_211990369
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Crypto is gewoon echt een grote lachwekkende scam wel. Maar een langlopende al, waar je ook echt geld mee kunt verdienen (door mee te doen aan de scam).
Welnee, jij begrijpt de waarde ervan gewoon niet.

Als ik kijk naar wat de interessantste ontwikkelingen zijn tijdens mijn leven, dan zijn dat denk ik de opkomst van het internet, kunstmatige intelligentie en Bitcoin. Het zou me niet moeten verbazen hoeveel beperkte denkers er zijn die het potentieel van Bitcoin niet begrijpen, want ook over het internet en kunstmatige intelligentie is lacherig gedaan (al heeft ki ook serieuze aandacht gekregen, misschien omdat die meer tot de verbeelding spreekt). Maar het verbaast me wel. Dat reken ik jou niet aan, want jij praat ook maar na wat je in de krant leest en op tv ziet. Ik reken het de opiniemakers aan die, als een hond die z'n eigen staart achternazit, niet verder komen dan "Bitcoin wordt vooral geassocieerd met fraude en witwassen". Ja, dat is wat jullie zelf doen. 8)7

[ Bericht 4% gewijzigd door Claudia_x op 11-01-2024 09:10:05 ]
pi_211990528
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:

Dat is inderdaad hoe het 99% van de tijd gaat. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_211990604
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 09:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Welnee, jij begrijpt de waarde ervan gewoon niet.

Als ik kijk naar wat de interessantste ontwikkelingen zijn tijdens mijn leven, dan zijn dat denk ik de opkomst van het internet, kunstmatige intelligentie en Bitcoin. Het zou me niet moeten verbazen hoeveel beperkte denkers er zijn die het potentieel van Bitcoin niet begrijpen, want ook over het internet en kunstmatige intelligentie is lacherig gedaan (al heeft ki ook serieuze aandacht gekregen, misschien omdat die meer tot de verbeelding spreekt). Maar het verbaast me wel. Dat reken ik jou niet aan, want jij praat ook maar na wat je in de krant leest en op tv ziet. Ik reken het de opiniemakers aan die, als een hond die z'n eigen staart achternazit, niet verder komen dan "Bitcoin wordt vooral geassocieerd met fraude en witwassen". Ja, dat is wat jullie zelf doen. 8)7
Ik zeg ook bewust crypto en niet bitcoin.
Na onderzoek blijkt 78% van alle ICO’s een scam.

En bitcoin is leuk maar nounou zo’n grote vinding is het nou ook weer niet, hoe maak ik van goedkope energie wiskundige sleutels.
Vakman pur sang
pi_211990693
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik zeg ook bewust crypto en niet bitcoin.
Na onderzoek blijkt 78% van alle ICO’s een scam.
Je begrijpt dat "crypto" een verkorting is van "cryptocurrency" en dat Bitcoin er daar n van is?

quote:
En bitcoin is leuk maar nounou zo’n grote vinding is het nou ook weer niet, hoe maak ik van goedkope energie wiskundige sleutels.
Ok, Satoshi.
  donderdag 11 januari 2024 @ 15:18:14 #248
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_211993661
Is er een reden dat Solana zo gepushed wordt als ETH killer is mainstream Nederlandse kranten?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_211993742
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:

het lost tal van zaken op
waaronder voor het eerst dit probleem: https://en.wikipedia.org/wiki/Byzantine_fault

wat er weer voor zorgt dat er een harde standaard van maximale aantal units is/kan zijn
wat het vervolgens weer uitermate geschikt maakt als meetlat (lees: geld)

voor meer info kun je @onlogisch PM'en
pi_211993754
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 15:18 schreef stinkie het volgende:
Is er een reden dat Solana zo gepushed wordt als ETH killer is mainstream Nederlandse kranten?
goede marketing
en nederlandse kranten begrijpen er zoals gewoonlijk geen tyfus van
net als bij veel andere onderwerpen hebben ze daar helemaal geen mensen rondlopen die er iets van begrijpen
dan zijn ze overgeleverd aan PR-medewerkers (van bedrijven tot aan overheidsoriganisaties) en dus ook van persberichten en andere aids van cryptomensen

gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')