Dat mag.quote:Op maandag 18 december 2023 13:53 schreef GGMM het volgende:
Waar heb je d'r eigenlijk ontmoet? (Als ik vragen mag)
Sorryquote:Op maandag 18 december 2023 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je niet zo schreeuwen?
Bedankt vriend.quote:Op maandag 18 december 2023 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zei trouwens dat ik hoopte dat Coco zich nu zou gedragen en gaf je een compliment over jouw actie.
ja die koop ik nooit, naja niet die 1,5L. Die maak je open en dan is helft van de smaak weg de volgende dag. Ik koop die glazen flesjes of desnoods de blik (niet in packs)quote:Op maandag 18 december 2023 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]![]()
https://www.ah.nl/product(...)la-zero-sugar-4-pack
zijn trouwens ook vaak uitverkocht hier die glazen flesjes.quote:Op maandag 18 december 2023 16:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja die koop ik nooit, naja niet die 1,5L. Die maak je open en dan is helft van de smaak weg de volgende dag. Ik koop die glazen flesjes of desnoods de blik (niet in packs)
Oh doe maar luxequote:Op maandag 18 december 2023 16:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja die koop ik nooit, naja niet die 1,5L. Die maak je open en dan is helft van de smaak weg de volgende dag. Ik koop die glazen flesjes of desnoods de blik (niet in packs)
Ik ook soep met brood denk ikquote:Op maandag 18 december 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
pasta tonijnquote:Op maandag 18 december 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti, en waag het niet eraan te denken gore big.quote:Op maandag 18 december 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soep met een broodje.quote:Op maandag 18 december 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |