quote:Op maandag 18 december 2023 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee.
Wel druiloor want ik vertelde laatst over jou.
Moderator @onlogisch krijgt klap na klap te verwerken vandaag.quote:Op maandag 18 december 2023 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee.
Wel druiloor want ik vertelde laatst over jou.
Bedankt maat.quote:Op maandag 18 december 2023 11:59 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie blij voor je dat je zo gelukkig bent maat, het is je van harte gegund
Je moet wel een keer met haar komen haxballen en chevy verrot schelden uiteraard
EXPRES
@RamboDirkquote:Op maandag 18 december 2023 12:12 schreef GGMM het volgende:
Ja joh haal nog meer buitenlanders hierheen
Bietjes afgieten.quote:Op maandag 18 december 2023 12:37 schreef GGMM het volgende:
We boffen maar dat er zoveel mensen zijn die tussen het stofzuigen en het afgieten van de bietjes door nog zoveel tijd hebben om zich druk te maken hier.
quote:
Doe nou niet alsof dat met bietjes niet gebeurtquote:Water aan de kook brengen met een lepel zout en de gewassen rode bieten daarin gaar laten sudderen gedurende 20 minuten. De rode bieten afgieten en in koud water laten afkoelen
Die interessantdoenerij met een buitenlandse partner ken ik ook uit mijn vriendengroep.quote:
quote:Op maandag 18 december 2023 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Doe nou niet alsof dat met bietjes niet gebeurt
Dit is gewoon niet waar.quote:Op maandag 18 december 2023 12:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij eet ze gewoon uit een potje, lul. Ik zie het aan je hoofd.
Nicki Minaj heeft geen velderwtjes.quote:Op maandag 18 december 2023 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar.
Als ik iets smerig vind is het groente uit potjes (behalve velderwtjes)
Die zijn ook smerig uit een potje, met de groeten van hak.quote:Op maandag 18 december 2023 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar.
Als ik iets smerig vind is het groente uit potjes (behalve velderwtjes)
Via welke chatbox heb je haar ontmoet dan?quote:Op maandag 18 december 2023 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oké, lekker dat ze hier al zo lang is. Ik ben aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt qua verblijfsvergunning. Gedoe. Maar volgens mij is het nu duidelijk dat ze ten tijde van de aanvraag en behandeling hier gewoon mag blijven.
Taal is lastig ja, al valt het me reuze mee hoe snel ze het oppikt. Spreken nog niet, maar veel woorden al herkennen. Best aardig voor de maand dat ze hier nu is.
Jemoeder.chattv.quote:Op maandag 18 december 2023 13:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Via welke chatbox heb je haar ontmoet dan?
Haxballquote:Op maandag 18 december 2023 13:53 schreef GGMM het volgende:
Waar heb je d'r eigenlijk ontmoet? (Als ik vragen mag)
Ze is Accountmanager grote afnemers Rituals.quote:Op maandag 18 december 2023 13:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Via welke chatbox heb je haar ontmoet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |