Scooooopquote:Op maandag 18 december 2023 09:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Oriente weet de drama op dit forum altijd heel snel te vinden.
Talentvolle jongen.
Ja jij bent ook een domme koe.quote:Op maandag 18 december 2023 09:19 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:mascara-klodder is er niet vies van het vuurtje nog wat verder op te stoken.
quote:Op maandag 18 december 2023 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja jij bent ook een domme koe.
[..]
Wejoquote:Op maandag 18 december 2023 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Wat ze vooral intrapt is een open deur.quote:Op maandag 18 december 2023 10:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:mascara-klodder trapt moderator @:onlogisch VOLLEDIG door midden.
[ afbeelding ]
Geen warm bad hier.quote:Op maandag 18 december 2023 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ze vooral intrapt is een open deur.
Wil je Amerikaanse vriendin ook in Nederland blijven?quote:Op maandag 18 december 2023 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ze vooral intrapt is een open deur.
vlbquote:Op maandag 18 december 2023 11:22 schreef RamboDirk het volgende:
user @:mascara-klodder komt de vlb sc binnegevolgen en haalt hard uit naar @:onlogisch [ afbeelding ]
Ja, ze woont hier ook al best lang nu (vijf jaar ofzo).quote:Op maandag 18 december 2023 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil je Amerikaanse vriendin ook in Nederland blijven?
vlbquote:Op maandag 18 december 2023 11:22 schreef RamboDirk het volgende:
user @:mascara-klodder komt de vlb sc binnegevolgen en haalt hard uit naar @:onlogisch [ afbeelding ]
Ah oké, lekker dat ze hier al zo lang is. Ik ben aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt qua verblijfsvergunning. Gedoe. Maar volgens mij is het nu duidelijk dat ze ten tijde van de aanvraag en behandeling hier gewoon mag blijven.quote:Op maandag 18 december 2023 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ze woont hier ook al best lang nu (vijf jaar ofzo).
Alleen de taal is toch wel een dingetje, nu kom je met Engels op veel plekken weg maar Nederlands leren is érg lastig.
Uit pure nieuwsgierigheid; Kent ze het woord 'lamp' al?quote:Op maandag 18 december 2023 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oké, lekker dat ze hier al zo lang is. Ik ben aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt qua verblijfsvergunning. Gedoe. Maar volgens mij is het nu duidelijk dat ze ten tijde van de aanvraag en behandeling hier gewoon mag blijven.
Taal is lastig ja, al valt het me reuze mee hoe snel ze het oppikt. Spreken nog niet, maar veel woorden al herkennen. Best aardig voor de maand dat ze hier nu is.
Nee.quote:Op maandag 18 december 2023 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid; Kent ze het woord 'lamp' al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |