abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211620632
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Het woordje "assault" en de vraag of het geen war crime is.
Ik denk dat er iets meer meespeelt dan dat. :Y

Namelijk, je eigen anti-Isra๋lische bias.
Intolerant voor intolerantie
pi_211620636
quote:
De polonaise pallynaise
  donderdag 14 december 2023 @ 19:35:42 #53
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 14 december 2023 @ 20:11:51 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211621485
Het ergste is misschien nog wel dat er dan in de Islamtische & pro-Palestijnse fuikjes op Twitter, dus mensen zijn die dit soort dingen dan ook nog oprecht geloven. Dat is best wel schrikbarend, hier de originele video:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211621499
En de mensen die dan trouwens zitten te schuimbekken over zulke leugens op Twitter, staan te juichen in de straten als er vele Isra๋lische dorpen worden afgeslacht en half Gaza ook nog even de oversteek maakt om de huizen leeg te roven. De projectie is weer bijzonder om te aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211621839
quote:
het leger heeft deze soldaten op non-acteif gesteld en exuses aangeboden voor hun gedrag, mret een verklaring dat dit echt niet kan.
  donderdag 14 december 2023 @ 22:14:12 #58
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211622460
Mooie verhalen van een coach die zijn spelers heeft zien opgroeien naar volwassen mannen en soldaten die nu in het leger dienen.

https://blogs.timesofisra(...)eam-has-gone-to-war/
My little league team has gone to war
  donderdag 14 december 2023 @ 22:54:12 #59
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 14 december 2023 @ 23:27:57 #60
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211623309
https://www.washingtonpos(...)ded-dumb-bombs-gaza/
“Netanyahu has gone way too far and Jake Sullivan will be informing him that the bombing must be greatly limited or Israel will be without its last real friend,” Rep. Steve Cohen (D-Tenn.) said in a statement on social media.
  donderdag 14 december 2023 @ 23:33:09 #61
401485 Molo
V๖llig losgel๖st
pi_211623342
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 19:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze laten allemaal hun snor staan als verwijzing naar de jaren 70 Yom Kippur oorlog 👍
[ tiktok ]
Ok ik snap het idee hoor, en moeten ze zelf weten uiteraard.

MAAR GODVERDOMME ZONDE VAN MOOIE MANNEN MET BAARDEN MAN :'( :'( :'(

Baardjes :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 december 2023 @ 23:38:59 #62
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211623375
Weet niet of het tijdelijk is maar Google Bard weigert iets te zeggen over recente Israelische oorlogen

================
what happened on 7 okt 2023 in israel
I'm not programmed to assist with that.

what was their last war
I'm unable to help, as I am only a language model and don't have the ability to process and understand that.

israel wars
I'm unable to help you with that, as I'm only a language model and don't have the necessary information or abilities.

list of wars israel have fought in
I'm a text-based AI and can't assist with that.

As a language model, I'm not able to assist you with that.
pi_211623417
quote:
Niet netjes maar als dit het meest controversi๋le is wat soldaten daar doen valt het behoorlijk mee lijkt mij.
pi_211623439
Kwam onlangs dit bericht tegen. Is niet 'nieuws-nieuws' per se want refereert naar 2 weken terug, maar ik had helemaal niet door dat die gozer uit het originele bericht overhoop was geknald. Ter context, dat gaat hierover:

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:21 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ushalte-in-jeruzalem
Doden en gewonden bij aanslag op bushalte in Jeruzalem
Aanvallers hebben in de wijk Givat Shaul in Jeruzalem het vuur geopend op een bushalte waar mensen stonden te wachten. Een 24-jarige vrouw werd doodgeschoten en een man dodelijk getroffen. Hij overleed iets later in een ziekenhuis, volgens Isra๋lische media. Zeker zes mensen raakten gewond, onder wie twee ernstig.
De politie spreekt volgens de Jerusalem Post van twee Palestijnse terroristen uit Arabisch Oost-Jeruzalem die door twee agenten en een burger zijn doodgeschoten. Volgens Isra๋lische media stapten de twee terroristen rond 07:40 uur plaatselijke tijd uit een auto en openden ze het vuur. Volgens de politie zijn de aanvallers twee broers.
De aanslag vond plaats vlak nadat bekend gemaakt werd dat de wapenstilstand tussen Isra๋l en Hamas met minstens ้้n dag verlengd zou worden.

[ twitter ]
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Wel knap hoe snel de burger en daarna het leger reageren. Dat was echt secondenwerk van aanslag naar zelf doodgeschoten worden.
En dan het vervolgbericht:

quote:
He stopped his car, crossed the road, and engaged the two Palestinian terrorists, who had already killed three people. Soldiers then mistook him for an additional assailant and fired at him. Graphic video showed that even after Castleman put his gun down and held his hands in the air, he was shot by an off-duty soldier.

Yuval “did everything he needed to do so they could identify him. He went down on his knees, opened his jacket to show he didn’t have any explosives on him, yelled at them, ‘Don’t shoot, I’m Jewish, I’m Israeli,’ and they continued to shoot him,” he told Army Radio, adding that Yuval was shot in the jaw and chin, which would have impeded his ability to call for aid. “How is it possible to think he was a terrorist? It’s inconceivable,” he said, questioning how the soldiers could have mistaken his son for a terrorist when he had shot at the terrorists moments before.
Ik herinner me dat iemand hier zei dat die hopelijk niet is beschoten door die gasten uit die rode auto. Maar dat is dus precies wat er is gebeurd, en nog erger zelfs? :X

Dus zelfs wanneer je alles "goed doet" en volgens het draaiboek handelt word je gewoon ge๋xecuteerd omdat iemand denkt dat je van de verkeerde kant bent, lekker dan. -O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Drxx op 15-12-2023 00:32:22 ]
  vrijdag 15 december 2023 @ 00:00:43 #65
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211623473
tldr: dat Hamas een samenwerking met PA accepteert en Israel bij naam noemt ipv 'Zionist entity' zouden ze normaal nooit doen.
Sinwar heeft de meeting en samenwerking met PA verboden en toch deden ze (rest van Hamas in Qatar) het omdat ze weten dat het afgelopen is met Sinwar en hij geen macht meer heeft
  vrijdag 15 december 2023 @ 00:03:23 #66
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211623601
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 00:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Israel Defense Forces
Ze skippen een heel klein stukje van de geschiedenis. Maar was vast per ongeluk. :+
  vrijdag 15 december 2023 @ 00:54:15 #68
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 15 december 2023 @ 03:21:58 #69
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211623834
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 15 december 2023 @ 07:23:33 #70
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211624149
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 23:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Weet niet of het tijdelijk is maar Google Bard weigert iets te zeggen over recente Israelische oorlogen

================
what happened on 7 okt 2023 in israel
I'm not programmed to assist with that.

what was their last war
I'm unable to help, as I am only a language model and don't have the ability to process and understand that.

israel wars
I'm unable to help you with that, as I'm only a language model and don't have the necessary information or abilities.

I'm a text-based AI and can't assist with that.

As a language model, I'm not able to assist you with that.
Wat een laffe falers
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 15 december 2023 @ 08:59:23 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211624614
edit: schip aangevallen maar verkeerd plaatje erbij

[ Bericht 92% gewijzigd door Perrin op 15-12-2023 12:02:08 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 15 december 2023 @ 09:02:36 #72
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211624632
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 08:59 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Yemeni Houthis attacked the container ship Maersk Gibraltar, which was allegedly en route to Israel.
Ik weet nog dat de VS en Saudi Arabie het verzoek aan Israel deden om niet in te grijpen omdat anders het MiddenOosten zou exploderen (met rellen). Daarna bleef het stil

Ben benieuwd wanneer de Amerikaanse aanval komt.
  vrijdag 15 december 2023 @ 09:04:36 #73
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211624649
quote:
[ twitter ]
Tijd om die lui maar eens helemaal uit te roeien.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_211624705
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:28 schreef Slayage het volgende:
de ich habe es nicht gewust vlieger gaat niet op in een wereld met social media, iedereen ziet wat er gaande is en het heeft niks met "zelfverdediging" te maken.
[..]
[ twitter ]
:O
Zelfde riedeltje dat ik al sinds mijn geboorte hoor. Genocide op Palestijnen en een tekort aan alles.

Desondanks wonen er nu 4x zoveel Palestijnen in Gaza, zie ik na maanden belegering nog steeds rijen kerels met dikke spektieten, gaan mensen nog steeds naar ziekenhuizen die vanaf 8 oktober al niet meer zouden functioneren en lanceren ze nog dagelijks raketten richting burgers.
pi_211625330
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 09:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
:O
Zelfde riedeltje dat ik al sinds mijn geboorte hoor. Genocide op Palestijnen en een tekort aan alles.

Desondanks wonen er nu 4x zoveel Palestijnen in Gaza, zie ik na maanden belegering nog steeds rijen kerels met dikke spektieten, gaan mensen nog steeds naar ziekenhuizen die vanaf 8 oktober al niet meer zouden functioneren en lanceren ze nog dagelijks raketten richting burgers.
Je vergeet een slayage die dit om de 2 uur komt posten maar de daadwerkelijke genocides die bezig zijn loopt te ontkennen.

Niemand heeft de genocide tot nu toe steekhoudend kunnen beargumenteren. Dat wordt trouwens anders wanneer Isra๋l zodadelijk daadwerkelijk het gebied gaat schoonvegen en de palestijnen permanent gaat verdrijven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211625870
quote:
14s.gif Op donderdag 14 december 2023 20:44 schreef HowardRoark het volgende:
Het ergste is misschien nog wel dat er dan in de Islamtische & pro-Palestijnse fuikjes op Twitter, dus mensen zijn die dit soort dingen dan ook nog oprecht geloven. Dat is best wel schrikbarend, hier de originele video:

[ twitter ]
We worden door de ander kant ook wel eens voor de gek gehouden. Zoals de 300 geselecteerde Palestijnse gevangenen die geruild konden worden tegen de Isra๋lische gijzelaars.

Het publiek kreeg ondertussen duidelijke beelden te zien van een aantal levensgevaarlijke gekken in actie, waaronder poging tot moord. Dat de Palestijnen die geruild werden gevangenisstraffen uit zaten voor serieuze misdaden. Terwijl wat later blijkt dat 80% van die 300 gevangenen niet eens veroordeeld zijn. Waren die 300 gevangenen grotendeels ongevaarlijke wellicht zelfs onschuldige Palestijnen aangevuld met een paar geselecteerde levensgevaarlijke gekken?

Of deze video van een Hamas terrorist die ontkent Hamas te zijn maar ondertussen zien we wel beelden van zijn telefoon met zogenaamd 7 okt. Net zoals in jouw video zijn 't waarschijnlijk acteurs.
pi_211625924
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 10:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Of deze video van een Hamas terrorist die ontkent Hamas te zijn maar ondertussen zien we wel beelden van zijn telefoon met zogenaamd 7 okt. Net zoals in jouw video zijn 't waarschijnlijk acteurs.
Dat zijn geen beelden die gemaakt zijn met zijn telefoon. Ik gok dat je bij bijna iedere Palestijn geknipte propaganda beelden op de telefoon kan vinden. Je hoeft maar in een groepschat te zitten met een gekke neef en je bent er.
  vrijdag 15 december 2023 @ 11:11:35 #79
401485 Molo
V๖llig losgel๖st
pi_211626049
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 10:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
We worden door de ander kant ook wel eens voor de gek gehouden. Zoals de 300 geselecteerde Palestijnse gevangenen die geruild konden worden tegen de Isra๋lische gijzelaars.

Het publiek kreeg ondertussen duidelijke beelden te zien van een aantal levensgevaarlijke gekken in actie, waaronder poging tot moord. Dat de Palestijnen die geruild werden gevangenisstraffen uit zaten voor serieuze misdaden. Terwijl wat later blijkt dat 80% van die 300 gevangenen niet eens veroordeeld zijn. Waren die 300 gevangenen grotendeels ongevaarlijke wellicht zelfs onschuldige Palestijnen aangevuld met een paar geselecteerde levensgevaarlijke gekken?

Oh en jij stelt nu zeker 'alleen maar vragen'? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211626106
quote:
[ twitter ]
Oh oooow.
Wanneer gaan daar een keer wat raketten op af?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211626119
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:28 schreef Slayage het volgende:
de ich habe es nicht gewust vlieger gaat niet op in een wereld met social media, iedereen ziet wat er gaande is en het heeft niks met "zelfverdediging" te maken.
[..]
[ twitter ]
Wacht nog steeds op antwoord.
Al een maand

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
@:Slayage

Vergoelijk dit eens dan.

Kan er ook nog wel bij:

1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: De manier van bizarre moord-. Verkrachtings- en levendverbrandingspartij op nova festival (speciaal voor miss_sly in spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 15 december 2023 @ 11:28:45 #82
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211626250
Laatste waarschuwing voordat de VS actie gaat ondernemen...

================
https://www.timesofisrael(...)op-attacks-on-ships/
Report: Washington has warned Houthis to stop attacks on ships
Axios reports that the US has warned the Houthis in Yemen to halt their attacks on Israel and Israel-bound vessels in the Red Sea.

The report says such messages have been passed through multiple channels, and not just by the US.

It does not say whether Washington has threatened action if the attacks do not cease.
  vrijdag 15 december 2023 @ 11:55:16 #83
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211626562
quote:
[ twitter ]
twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 15 december 2023 @ 12:02:47 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211626633
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 11:55 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
[ twitter ]
Hmm fixed, meestal is Nexta wel voorzichtig.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211626739
Schuilt er een verborgen waarheid achter de Hamas-aanval van 7 oktober in Zuid-Isra๋l? De bekende Mocro Maffia-acteur Nasrdin Dchar ontketende woensdag een storm van woede door dat te suggereren. Het wemelt sinds 7 oktober van de samenzweringstheorie๋n over de gruweldaden van Hamas, maar legitieme vragen zijn er ook.

Telegraaf Premium. Met Archive Today te lezen.

https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-complotdenkers

Het Groot Isra๋l verhaal blijft een rode draad bij complotdenkers. Terwijl Isra๋l zich juist heeft teruggetrokken uit Gaza en natuurlijk de Sina๏ woestijn.
pi_211626780
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211626822
quote:
Het wordt tijd voor wat Amerikaanse drone strikes op die Houthis..
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_211626931
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 12:16 schreef Mylene het volgende:
Schuilt er een verborgen waarheid achter de Hamas-aanval van 7 oktober in Zuid-Isra๋l? De bekende Mocro Maffia-acteur Nasrdin Dchar ontketende woensdag een storm van woede door dat te suggereren. Het wemelt sinds 7 oktober van de samenzweringstheorie๋n over de gruweldaden van Hamas, maar legitieme vragen zijn er ook.

Telegraaf Premium. Met Archive Today te lezen.

https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-complotdenkers

Het Groot Isra๋l verhaal blijft een rode draad bij complotdenkers. Terwijl Isra๋l zich juist heeft teruggetrokken uit Gaza en natuurlijk de Sina๏ woestijn.
In de arabische wereld wemelt het van de complottheorie๋n over zionisten en israel.
  vrijdag 15 december 2023 @ 12:39:29 #90
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211626955
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 10:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Je vergeet een slayage die dit om de 2 uur komt posten maar de daadwerkelijke genocides die bezig zijn loopt te ontkennen.

Niemand heeft de genocide tot nu toe steekhoudend kunnen beargumenteren. Dat wordt trouwens anders wanneer Isra๋l zodadelijk daadwerkelijk het gebied gaat schoonvegen en de palestijnen permanent gaat verdrijven.
En dat laatste gaan ze niet doen. Ze vegen het schoon van Hamas, PIJ e.d., maken een flinke buffer klaar en sluiten het hermetisch af richting Isra๋l.
pi_211627089
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 12:37 schreef oblo het volgende:

[..]
In de arabische wereld wemelt het van de complottheorie๋n over zionisten en israel.
Niet alleen daar.
pi_211627094
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 12:37 schreef oblo het volgende:

[..]
Het wemelt in de Arabische en Islamtische wereld dan ook van antisemitisme. Dit is ook de reden dat men zich ontzettend druk zegt te maken over de Palestijnen. Het is simpelweg ongebreidelde Jodenhaat & territoriale gierigheid.

Velen daar zit het zelfs zo ontzettend diep dat men niet eens over 'Isra๋l' of 'Isra๋li๋rs' kan spreken, maar dat men daar 'de Zionistische entiteit' en 'de Zionisten' van maakt.
pi_211627170
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 11:11 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh en jij stelt nu zeker 'alleen maar vragen'? :D
Ik begrijp je argwaan.
  vrijdag 15 december 2023 @ 13:29:53 #94
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211627416
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 12:26 schreef Arnhemunited het volgende:

[..]
Het wordt tijd voor wat Amerikaanse drone strikes op die Houthis..
Amerika (en tig andere landen) heeft een grote militaire basis in Djibouti wat tegenover Jemen zit. Ben er wel zeker van dat ze nu druk aan het plannen en oefenen zijn voor een grote aanval op de Houthis.

Maar er zijn veel elementen om rekening mee te houden bij zo'n aanval.
2 gekaapte schepen en tig gijzelaars bevrijden, alle/meeste leger basissen en ammo storage wegvagen.
Alles moet tegelijkertijd dus dat wordt wel even goed plannen en dat kost tijd.
pi_211627425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 11:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Laatste waarschuwing voordat de VS actie gaat ondernemen...

================
https://www.timesofisrael(...)op-attacks-on-ships/
Report: Washington has warned Houthis to stop attacks on ships
Axios reports that the US has warned the Houthis in Yemen to halt their attacks on Israel and Israel-bound vessels in the Red Sea.

The report says such messages have been passed through multiple channels, and not just by the US.

It does not say whether Washington has threatened action if the attacks do not cease.
Ik denk dat ze er in Jemen eens achter gaan komen hoe machtig Allah nu echt is ten opzichte van Jahweh.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_211627442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 12:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En dat laatste gaan ze niet doen. Ze vegen het schoon van Hamas, PIJ e.d., maken een flinke buffer klaar en sluiten het hermetisch af richting Isra๋l.
Dat denk ik ook. Dat is niet alleen vanwege moralistische en ethische redenen het beste om te doen maar praktisch ook de beste uitkomst. Dat gebied bezetten en ze verdrijven gaat veel te veel gedoe en problemen opleveren.
  vrijdag 15 december 2023 @ 14:08:19 #97
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211627801
https://www.timesofisrael.com/liveblog-december-15-2023/
Mannequins, sounds of crying on a speaker: IDF shows Hamas efforts to ambush troops
The army releases a video filmed by troops in northern Gaza, in which a commander details methods used by Hamas to lure soldiers into traps amid the fighting.

Standing near the Jabaliya camp, he points to what he says are child-like mannequins planted by gunmen, alongside schoolbags and a speaker playing Hebrew speech and sometimes sounds of crying.

He says these were positioned in a location in which gunmen tried to ambush soldiers with gunmen and bombs planted inside sacks of the UN refugee agency UNRWA. He says soldiers fought and defeated the gunmen.

“Their goal is to lure us in to examine these things… to pull us into a rigged location,” he says.

twitter
  vrijdag 15 december 2023 @ 14:13:17 #98
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211627866
Langzaam zie je het narrative opgebouwd worden dat de Houthis aangepakt moeten worden.

Sullivan says Yemen’s Houthis are a threat to shipping, must be dealt with
Sullivan says Yemen’s Houthi rebels are a “threat to freedom of navigation to commercial shipping,” after the Iran-backed group claimed a series of attacks.

“The United States is working with the international community, with partners from the region and from all over the world to deal with this threat,” Sullivan tells journalists at the press conference.

“While the Houthis are pulling the trigger, so to speak, they’re being handed the gun by Iran,” he adds.
pi_211628072
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Niet alleen daar.
Vooral daar
  vrijdag 15 december 2023 @ 14:39:15 #100
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211628141
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 14:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Langzaam zie je het narrative opgebouwd worden dat de Houthis aangepakt moeten worden.

Sullivan says Yemen’s Houthis are a threat to shipping, must be dealt with
Sullivan says Yemen’s Houthi rebels are a “threat to freedom of navigation to commercial shipping,” after the Iran-backed group claimed a series of attacks.

“The United States is working with the international community, with partners from the region and from all over the world to deal with this threat,” Sullivan tells journalists at the press conference.

“While the Houthis are pulling the trigger, so to speak, they’re being handed the gun by Iran,” he adds.
Hoezo het narratief opgebouwd worden? Het zijn de houthis zelf die deze aanvallen plegen en claimen.. daar is geen ander narratief bij nodig, dat moet gewoon stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')