Mwah, de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. Het betreft volgens mij niet alleen de debieltjesquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Suggereren dat iedereen die voor een tijdelijk bestand is, een heimelijke Hamaspijper is, is bezijden de waarheid en smerig om te stellen. Alleen debieltjes geloven dat dat zo is.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ook als het of HAMAS weg is, het israelische leger zal er nog minstens een jaar lichtjaar moeten blijven om wederopbouw van GAZA in goede banen te leiden en de laatste HAMAS mensen op te sporen
Zeg ik dat? Nee. Ik zeg dat ze een misschien wel begrijpelijke fout hebben gemaakt in een oorlogssituatie die ze de rest van hun leven met zich mee zullen dragen en waarvoor ze misschien ook nog via de juridische weg gestraft zullen worden en denk ik ook moeten worden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:43 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
En de enige optie is dan doodschieten?
Het is juist ede bedoeling dat HAMAS nooit meer de baas in GAZA zal zijnquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:32 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Gaza met de grond gelijk maken lijkt mij een goede voedingsbodem voor nieuwe poppetjes.
Deze grondoorlog zal ooit stoppen, die nieuwe poppetjes gaan er komen en over x tijd gaan we weer zoiets meemaken.
Obv de informatie die er nu ligt, kan ik me niet voorstellen dat iemand dit een begrijpelijke fout noemt.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee. Ik zeg dat ze een misschien wel begrijpelijke fout hebben gemaakt in een oorlogssituatie die ze de rest van hun leven met zich mee zullen dragen en waarvoor ze misschien ook nog via de juridische weg gestraft zullen worden en denk ik ook moeten worden.
Met de manier waarop Israël nu optreedt, krijg je -wanneer je de Palestijnse bevolking weer terug laat keten naar Gaza- uiteindelijk weer een Hamas o.g. Dat lijkt me vanzelfsprekend/onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het is juist ede bedoeling dat HAMAS nooit meer de baas in GAZA zal zijn
Dat zal snel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ook als het of HAMAS weg is, het israelische leger zal er nog minstens een jaar moeten blijven om wederopbouw van GAZA in goede banen te leiden en de laatste HAMAS mensen op te sporen
Ala Afghanistan gewoon eeuwig op blijven hangen en niet wegtrekken na 20 jaar.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:24 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Met de manier waarop Israël nu optreedt, krijg je -wanneer je de Palestijnse bevolking weer terug laat keten naar Gaza- uiteindelijk weer een Hamas o.g. Dat lijkt me vanzelfsprekend/onvermijdelijk.
Dan blijft alleen over: Gaza inlijven bij Israël en Palestijnen Egypte in schuiven? Of de Middellandse zee?
nee de bevolking van GAZA gaat weer zelf baas zijn, zonder hamasquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:24 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Met de manier waarop Israël nu optreedt, krijg je -wanneer je de Palestijnse bevolking weer terug laat keten naar Gaza- uiteindelijk weer een Hamas o.g. Dat lijkt me vanzelfsprekend/onvermijdelijk.
Dat komt denk ik omdat het gros hier denkt dat iedere ongewapende Gazaan een legitiem doelwit is. Ze zijn immers allemaal Hamas/ barbaren?quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:17 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Obv de informatie die er nu ligt, kan ik me niet voorstellen dat iemand dit een begrijpelijke fout noemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2023 00:56 schreef slashdotter3 het volgende:
In 2018 vond Israel financiele informatie van Hamas waarmee ze hun geldstromen konden afknijpen, ze besloten dat niet te doen vanwege de veronderstelling dat Hamas wilde regeren ipv vechten en dat Israel vrede met geld kon kopen...
https://www.nytimes.com/2(...)ligence-attacks.html
Israel Found the Hamas Money Machine Years Ago. Nobody Turned It Off.Ja daar was al eerder een artikel over. Netanyahu zelf moedigde de geldstromen aan in de veronderstelling dat als je de zakken van de Hamas-kopstukken maar spekt ze zich wel gedeisd zouden houden. De reden ook dat ze de waarschuwingen dat een aanval op komst was niet serieus namen. Een enorme inschattingsfout om te denken dat ze daarmee hun vrijheidsstrijd zouden opgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |