Ja preciesquote:Op donderdag 14 december 2023 15:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
haha, op den duur heb je het dan ook wel gehoord ja
Inmiddels is Gangnam Style 15.000 weergaven rijkerquote:Op donderdag 14 december 2023 15:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met je prijs
Ik luisterde als 13-jarige snob naar Dream Theater. Octavarium-genot.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja preciesen ik was dan ook nog eens zo'n koter die was van 'nee ik luister niet naar Bieber en One Direction, ik luister naar ECHTE muziek!'
Origineel is een warm bad, deze is zoooo traaaaaaaagquote:
zeer herkenbaar, alleen dan met oudere rock. Ik had zelfs even een angsty periode waarin ik shit als bullet for my valentine en Papa Roach luisterde. Ik had dan gelukkig nog vrienden die dat ook wel luisterdenquote:Op donderdag 14 december 2023 15:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja preciesen ik was dan ook nog eens zo'n koter die was van 'nee ik luister niet naar Bieber en One Direction, ik luister naar ECHTE muziek!'
Freedom en Fastlove zijn ook wel lekker toch?quote:Op donderdag 14 december 2023 15:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Origineel is een warm bad, deze is zoooo traaaaaaaag![]()
![]()
Geef mij maar Too Funky, Outside of het volledige oeuvre van Wham als we iets van Sjors moeten draaien
Nét te laat gepiekt voor z'n Top re-entryquote:Op donderdag 14 december 2023 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inmiddels is Gangnam Style 15.000 weergaven rijker
allejezus, dat dat nog bekeken wordtquote:Op donderdag 14 december 2023 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inmiddels is Gangnam Style 15.000 weergaven rijker
Jaa absoluut! Die zijn ook lekker jaquote:Op donderdag 14 december 2023 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Freedom en Fastlove zijn ook wel lekker toch?
Ik neem aan dat Laid Back met Baker Man op #1 staat?quote:Op donderdag 14 december 2023 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Coldplay veel minder goede nummers heeft dan Swift, maar ik denk dat ze beide zo'n 6x in de Mex2000 staan.
Queen iets vaker, maar is daar ook geen hofleverancier.
Afgelopen jaren waren dat Muse, Slowdive, Portishead, Radiohead, Arcade Fire, Bowie en The National meen ik, met minimaal 20 noteringen.
Ja, de gebitsreiniging duurde alleen nogal lang, maar goed da's ook mijn eigen schuld.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je hebt wel wat meuk gemist ja. Alles goed verlopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op donderdag 14 december 2023 15:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, de gebitsreiniging duurde alleen nogal lang, maar goed da's ook mijn eigen schuld.Gebitsreiniging is wel echt zwaar kut, heb het ook gehad. Idem mbt het advies voor tandenstokers. Ik vind het wel echt een naar gevoel zelf dus ben er zelf nooit aan begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Pakt nog steeds een miljoen views per dag en is nog nooit uit de Top zoveel verdreven in Youtube Music Charts https://kworb.net/youtube/video/9bZkp7q19f0.htmlquote:Op donderdag 14 december 2023 15:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
allejezus, dat dat nog bekeken wordt
Ik pas toen ik ergens in de 20 was. Toen werd ik pas echt een snob.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luisterde als 13-jarige snob naar Dream Theater. Octavarium-genot.
Aarde is een smakeloze planeetquote:Op donderdag 14 december 2023 15:46 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Pakt nog steeds een miljoen views per dag en is nog nooit uit de Top zoveel verdreven in Youtube Music Charts https://kworb.net/youtube/video/9bZkp7q19f0.html
Een nummer die ook tot datzelfde rijtje behoort: Crazy Frog - Axel F
toch frappant, je zou denken dat na zoveel jaren die hype wel echt weggezakt is.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:46 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Pakt nog steeds een miljoen views per dag en is nog nooit uit de Top zoveel verdreven in Youtube Music Charts https://kworb.net/youtube/video/9bZkp7q19f0.html
Een nummer die ook tot datzelfde rijtje behoort: Crazy Frog - Axel F
Ik ga het de komende tijd wel ff proberen bij te houden, denk dat het voor mijn tandvlees niet verkeerd is om het twee weken te proberenquote:Op donderdag 14 december 2023 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gebitsreiniging is wel echt zwaar kut, heb het ook gehad. Idem mbt het advies voor tandenstokers. Ik vind het wel echt een naar gevoel zelf dus ben er zelf nooit aan begonnen
Kinderen kijken veelquote:Op donderdag 14 december 2023 15:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
allejezus, dat dat nog bekeken wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |