Oh, begonnen ze toen pas met hun optreden?quote:Op donderdag 14 december 2023 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
The Opposites trad ook nog op in TivoliVredenburg. Het was aan het eind van de avond druk bij de uitgang zeg maar.
Je kunt straks nog lekker zwemmenquote:Op donderdag 14 december 2023 14:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, begonnen ze toen pas met hun optreden?
Een persiflage van muziek. Ik meen dat het Mexi was die ze ooit zo noemde en vind het nog altijd een toepasselijke termquote:
Feesttent gewoon lekker meelalnr vind ikquote:Op donderdag 14 december 2023 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar die Feesttent want volgens mij heb ik die nog nooit gehoord.
Je kan nu nog terug...quote:Op donderdag 14 december 2023 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar die Feesttent want volgens mij heb ik die nog nooit gehoord.
ik denk dat als je die hoort je hem wel kent. Tenzij je niet veel uitgegaan bent.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |