Maar gelukkig ook een moment waarop Chaka Khan.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:11 schreef MTheBassman het volgende:
Ik geloof trouwens dat het een paar uur na elvis
Wacht maar tot ik de debuutsingle uitbrengquote:Op donderdag 14 december 2023 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat Presley de enige artiest is die is opgenomen is zes muzikale halls of fame?
Als er één cijfertje is dat ik van deze lijst heb onthouden, is het 2478 wel...quote:Op donderdag 14 december 2023 16:01 schreef Tussle266 het volgende:
Het was grappiger als Hey Boy, Hey Girl op 2478 had gestaan.
Was er niemand anders?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar gelukkig ook een moment waarop Chaka Khan.
Klopt mijn vermoeden dat het deels door de baslijn komt?quote:
haha niet eens, maar dat helpt ook wel meequote:Op donderdag 14 december 2023 16:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klopt mijn vermoeden dat het deels door de baslijn komt?
Maar ja, lekker nummer
vind deze ook niet zo geweldig.quote:
Ik snap het ook niet. Geef die man lekker een paar weken vrijaf rond kerst. Laat dit soort lijsten presenteren door DJ's die dit kunnen en die zichzelf niet belangrijker vinden dan de muziek. De Wild in de Middag is echt een personality-show.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:17 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap niet waarom Ruud dit nog doet. Hij lijkt nooit gelukkig en als hij het aan het faken is snap ik het al helemaal niet. Rot dan gewoon op.
Is zijn ego waarschijnlijk te groot voor.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:17 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap niet waarom Ruud dit nog doet. Hij lijkt nooit gelukkig en als hij het aan het faken is snap ik het al helemaal niet. Rot dan gewoon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |