Mja, Hongarije voldoet niet aan de regels van een rechtstaat zoals de EU voorschrijft, verder mag je als homokoppel geen kind meer opvoeden.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij zo populair is in Hongarije.
Hij doet echt z'n best voor z'n land en bevolking.
Wel interessant als je wilt investeren.quote:
Toch hebben 26 het overleefdquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:27 schreef UncleScorp het volgende:
3 handgranaten in een kamer?
Dat overleeft niemand denk ik
Hoax dus.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:27 schreef UncleScorp het volgende:
3 handgranaten in een kamer?
Dat overleeft niemand denk ik
quote:Ukraine grenade incident: Councillor tosses explosives into meeting.
The attack took place on Friday morning at the village council headquarters in Keretsky in the western Zakarpattia region.
Police have not yet commented on a possible motive for the attack, which has left six seriously wounded.
The meeting was being livestreamed on Facebook when the incident took place.
Footage shows the man entering the room during a heated discussion about 90 minutes into the meeting.
He then stands next to a door for around 30 seconds before tossing three grenades into the middle of the room.
"As a result, 26 people were wounded, six of whom are in a grave condition," the police statement said, adding that medics were trying to resuscitate the man who threw the grenades.
Many Ukrainians have access to weaponry due to the war with Russia, but there is no evidence yet that the attack was related to the conflict.
Keretsky is a part-Hungarian, part-Ukrainian village and not far from the Hungarian border - but again, there is no suggestion of an ethnic dimension to the attack.
https://www.bbc.com/news/world-europe-67729343
Best lachu, een Russisch nieuwskanaal, in het Engels, die alles behalve Russisch nieuws brengt.quote:
Zal ook een tijd duren voor ze er bij komen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Oekraïne is nog lang niet klaar voor de EU.
CryptoPunk in BNW / Russia vs Ukrain #54 Wie? hoe? wat? waar? waarom?quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Best lachu, een Russisch nieuwskanaal, in het Engels, die alles behalve Russisch nieuws brengt.
Hoe duidelijk wil je het hebben.
Zou wel animo zijn moest ie dit doen in EU parlementquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Oekraïne is nog lang niet klaar voor de EU.
Westers wapentuig dusquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Toch hebben 26 het overleefd
Lol, ze houden wel van vechten in parlementszaal in ieder geval, staan talloze videos van de afgelopen jaren op YouTube. Ik zie het al voor me dat dat ze op de vuist gaan met Verhofstadt en Sophie in 't Veld van Renew Europe als ze hun zin niet krijgenquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zou wel animo zijn moest ie dit doen in EU parlement
Ja, die volgt hele andere kanalen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
CryptoPunk in BNW / Russia vs Ukrain #54 Wie? hoe? wat? waar? waarom?
Het gaat om het nieuws maar jij bent meer bezig met mensen die het posten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die volgt hele andere kanalen.
Goed dat je dat aanstipt.
nee, met de bronnen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Het gaat om het nieuws maar jij bent meer bezig met mensen die het posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |