Ik heb een Bieberhater-periode gehad toen Baby een hit wasquote:Op donderdag 14 december 2023 13:13 schreef Berkery het volgende:
Mijn dochter heeft nog een Bieber-periode gehad
Toen ze een baby, baby, baby was?quote:Op donderdag 14 december 2023 13:13 schreef Berkery het volgende:
Mijn dochter heeft nog een Bieber-periode gehad
Irritant kleutergekweel, maar dat zijn zoveel grote hitsquote:Op donderdag 14 december 2023 13:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb een Bieberhater-periode gehad toen Baby een hit was
Zo erg was dat nummer niet, maar ik wilde me gewoon afzetten tegen wat andere kinderen/tieners leuk vonden
Work 'til your musclebound all night long!quote:Op donderdag 14 december 2023 13:14 schreef Berkery het volgende:
Spandau Ballet was leuker toen het nog een New Romantic bandje was
heel herkenbaarquote:Op donderdag 14 december 2023 13:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb een Bieberhater-periode gehad toen Baby een hit was
Zo erg was dat nummer niet, maar ik wilde me gewoon afzetten tegen wat andere kinderen/tieners leuk vonden
*schrijft op voor Nostradamus 2025quote:Op donderdag 14 december 2023 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze kan over 2 jaar ook weer ineens terug zijn. Noteer maar vast.
Een van mijn eerste singeltjesquote:Op donderdag 14 december 2023 13:15 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Work 'til your musclebound all night long!
Mandinka en Catch The Rainbow zijn de hoogste twee 'nieuwe', dus ik verwacht morgen niet meer verrast te worden eigenlijk. De verrassingen moeten vandaag komen.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
Als er nog 100 zijn, dan zit er nog wel een serieuze verrassing tussen volgens mij. Daarbij aangetekend dat Mandinka en Catch the Rainbow al 'bekend' zijn. Ik heb alleen een aantal keuzelijst toevoegingen van Qanon-niveau nog niet gehoord, dus ik heb zo'n voorgevoel.
Ja, dat lijkt mij ook. Alleen betwijfel ik of we er blij van worden. Ik mis nog een zekere Groningse 'rapper' en een Dominicaan van de benzinepomp die al eens met een duet in de lijst stond...quote:Op donderdag 14 december 2023 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mandinka en Catch The Rainbow zijn de hoogste twee 'nieuwe', dus ik verwacht morgen niet meer verrast te worden eigenlijk. De verrassingen moeten vandaag komen.
Daddy Yankee? Ik heb geen idee waar je op hintquote:Op donderdag 14 december 2023 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Alleen betwijfel ik of we er blij van worden. Ik mis nog een zekere Groningse 'rapper' en een Dominicaan van de benzinepomp die al eens met een duet in de lijst stond...
Gasolina was toegevoegd, dat boezemt me enige angst in.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daddy Yankee? Ik heb geen idee waar je op hint
Nah, die komt niet meer hoop ik. Die Groninger zegt me niks, ik ken alleen Ede Staalquote:Op donderdag 14 december 2023 13:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gasolina was toegevoegd, dat boezemt me enige angst in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |