SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is prima als het nummer meer is dan alleen maar "kijk mij eens goed kunnen zingen".quote:Op donderdag 14 december 2023 11:46 schreef Cassa95 het volgende:
De beste Davina-nummers zijn haar kleinste hits, Liar of January Without You. Maar ik hou van nummers waarin de artiest een beetje uitslooft hoe belachelijk goed zijn of haar stem is.
Disneyquote:Op donderdag 14 december 2023 11:54 schreef PippenScottie het volgende:
Fun fact, ik was in Eurodisney dit jaar en wij zaten in Santa Fe. Daar zitten de cheapskates en alles is er in Cars thema.
In het restaurant hoorde je dit nummer dus elk uir wen paar keer.
Maar er zijn ook mensen, die werken daar en die horen dit de godganse tijd. Ik vind het een misdaad tegen de menselijkheid
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
12:00 - 13:00 uurOut of TouchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas zullen ze waarschijnlijk de 'intro' (Dance on your Knees) niet mee draaien![]()
![]()
Dat tilt het nummer wel echt flink omhoogI am not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
12:00 - 13:00 uurDit is… diversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Die is niet doorgebroken naar de andere kantquote:Op donderdag 14 december 2023 11:57 schreef alpeko het volgende:
2106 Break On Through (To The Other Side) The Doors 1967
Hoe kan die nu hier staan![]()
[ afbeelding ]
Otter kantquote:Op donderdag 14 december 2023 11:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die is niet doorgebroken naar de andere kant
Veel te vroegquote:
Jeetje, dat lijkt me ook onprettig haha.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:54 schreef PippenScottie het volgende:
Fun fact, ik was in Eurodisney dit jaar en wij zaten in Santa Fe. Daar zitten de cheapskates en alles is er in Cars thema.
In het restaurant hoorde je dit nummer dus elk uir wen paar keer.
Maar er zijn ook mensen, die werken daar en die horen dit de godganse tijd. Ik vind het een misdaad tegen de menselijkheid
Die is doorgebroken naar de andere kantquote:Op donderdag 14 december 2023 11:57 schreef alpeko het volgende:
Matig begin... sterk einde.
2106 Break On Through (To The Other Side) The Doors 1967
Hoe kan die nu hier staan![]()
[ afbeelding ]
De rest van het jaar wordt er ook genoeg nare muziek gedraaid in winkels die je meermaals per dag aan moet horenquote:Op donderdag 14 december 2023 11:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jeetje, dat lijkt me ook onprettig haha.Mensen die in retail werken hoeven tenminste maar één maand per jaar non-stop Mariah en Wham aan te horen.
Geluisterd en inderdaad een prima nummer!quote:Op donderdag 14 december 2023 11:54 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ook een dijk van een stem die veel meer kan dan Snap, maar wat we natuurlijk nooit te horen krijgen in Nederland.
Tip voor de reclame van zometeen: Never Be Mine, mooiste nummer van 2023
Doen hier nog mensen Whamageddon trouwens?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jeetje, dat lijkt me ook onprettig haha.Mensen die in retail werken hoeven tenminste maar één maand per jaar non-stop Mariah en Wham aan te horen.
Vooral dat verschrikkelijke Lola Montez.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
VolbeatAls ik 1 band/artiest uit de top 2000 zou kunnen weren, dan zou dat Volbeat zijn. 10x zo erg als Suzan & Freek.
quote:Op donderdag 14 december 2023 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
VolbeatAls ik 1 band/artiest uit de top 2000 zou kunnen weren, dan zou dat Volbeat zijn. 10x zo erg als Suzan & Freek.
Deze en de 2 Marillions ja.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dit is denk ik de grootste verrassing van allemaal. Stond niet eens in de 90’s lijst.
1x gewonnen in 2018 of 2019 ofzo, daarna niet meer echt actief aan meegedaanquote:Op donderdag 14 december 2023 12:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doen hier nog mensen Whamageddon trouwens?
Ja, vind dat echt leeghoofden hardrock.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
Of fan favourites als Ce N'est Rien.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:06 schreef Cassa95 het volgende:
Die Nothing But Thieves staat hier ook alleen maar door de keuzelijst. Naast de binnenkomer zonder keuzelijst, staat ook bij hen elk nummer bij de bovenste 2500. Broken Machine voelt daarvan heel willekeurig, zeker als je ook Trip Switch, Graveyard Whistling of Is Everybody Going Crazy? had kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |