De kans dat dat allemaal in één uur zit, zou statistisch natuurlijk wel heel laag liggen.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we straks ook nog Normaal met De Boer is Troef zouden krijgen is de bingokaart vol, hopelijk blijft dat ons bespaard.
Goh, je legt dat lat wel heel hoog zegquote:Op donderdag 14 december 2023 11:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind deze wel geinig, leuker dan H*nekop tbh
Zet je maar schrapquote:Op donderdag 14 december 2023 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we straks ook nog Normaal met De Boer is Troef zouden krijgen is de bingokaart vol, hopelijk blijft dat ons bespaard.
Dit is ook wel echt bottom 20.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind deze wel geinig, leuker dan H*nekop tbh
Als we hier nou ook gewoon Sweet Kerrolijn tussen hadden gepropt dan hadden dat allemaal gewoon lekker achter de rugquote:
Komt Sweet Caroline dit uur ook al?quote:
Ja, jammer dat het origineel van Leen Huijzer niet per ongeluk hier ergens opduikt.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als we hier nou ook gewoon Sweet Kerrolijn tussen hadden gepropt dan hadden dat allemaal gewoon lekker achter de rug
Als geboren en getogen Brabander zeg ik fuck Guus Meeuwisquote:Op donderdag 14 december 2023 11:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
"Stemmen op platen omdat je ze mooi vindt"
"Stemmen op platen omdat ze overeenkomen met de provincie waar je woont of met je politieke ideeën"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |