Zijn er drie? Welke is nr 3? ;oquote:Op donderdag 14 december 2023 11:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De Herman-trilogie is wel tof wmb
Ik vind Lopen tot de Zon Komt wel een mooi nummer op zich.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik best leuk, maar ook wel vooral leuk in die tijd. Net als Veldhuis en Kemper of Vlieg Met Me Mee hoeven we dat voor mij niet mee te nemen naar nu.
Uhmmquote:Op donderdag 14 december 2023 11:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ [url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Fquad2kvfit061.png]afbeelding[/url] ]
Ja, en zo veel nog dat het er bijna in zou komen.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:33 schreef Remco het volgende:
Welke mensen zouden hier nu op stemmen, dat snap ik nu echt niet.
Beterschap. Hopelijk geen coronaquote:Op donderdag 14 december 2023 11:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens: mijn opmerking van de week dat werk wel zorgt voor een hinderlijke onderbreking van de Top 2000 is flink gelogenstraft. Inmiddels lig ik met griep in bed. Ergens fijn dat ik niks hoef te missen maar was liever niet ziek geweest natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:27 schreef essnhills het volgende:
Is het niet se bedoeling dat de muziek beter wordt naarmate de tijd vordert?
Beterschap! Ben je ziek geworden van de slechte muziek van nu?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens: mijn opmerking van de week dat werk wel zorgt voor een hinderlijke onderbreking van de Top 2000 is flink gelogenstraft. Inmiddels lig ik met griep in bed. Ergens fijn dat ik niks hoef te missen maar was liever niet ziek geweest natuurlijk.
Dat heb jij bijzonder goedquote:Op donderdag 14 december 2023 11:35 schreef essnhills het volgende:
Is dit diezelfde vent van 'Ze loog tegen mij, alsof ik een kind was'?
Yep.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:35 schreef essnhills het volgende:
Is dit diezelfde vent van 'Ze loog tegen mij, alsof ik een kind was'?
Dank!quote:Op donderdag 14 december 2023 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beterschap! Ben je ziek geworden van de slechte muziek van nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |