@Viv kan die ook niet hebben, moet Volbeat altijd afzetten na een paar nummersquote:
Helpt ook niet dat ze er altijd een effect overheen lijken te gooien.quote:
Mooie analyse!quote:Op donderdag 14 december 2023 12:10 schreef Tussle266 het volgende:
Ik durf wel de eerste conclusies te trekken na 400 bubbelaars:
- de vrije keuze klassiekers (Jubilee street, War Pigs, Sinnerman, Glue, alles van Tool en zo verder) staat echt heel ver weg. Dat lijkt veel gestemd te worden ieder jaar, maar dat zijn dus blijkbaar allemaal kijk mij eens stemmers.
- Als het om hiphop gaat (ja, ik weet het gitaren enzo, maar dit is mijn ding), dan gaat het niet van de oude meesters komen, alleen werkjes uit de 21e eeuw.
- Heel oud en heel jong sterft heel snel uit als het de lijst verlaat.
- Het welbekende keuzelijstprobleem wordt voor een paar artiesten nog maar eens benadrukt, minder opties zou ze net genoeg kunnen schelen om erbij te zijn in week 53.
Keuzelijst is gewoon zo irritant bepalend. Gooi er War Pigs, Schism, Kickstart My Heart etc. op en ze komen ergens laag in de 1000 binnen. Zelfde geldt voor Number of the Beast, gooi die in de lijst en het is een top 1000 nummer.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:19 schreef Buendia het volgende:
[..]
Mooie analyse!
Vrije interpretatie: De Nederlander houdt vooral van middelmatige rock, kiest het liefst wat hem voorgekauwd wordt en heeft het geheugen van een goudvis
Dit is de B-versie van Trip Switchquote:Op donderdag 14 december 2023 12:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit vind ik dan weer een mindere NBT.
Over irritante stemmen gesproken trouwens .... Hier kan ik niks mee.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat echt wel top 10 vaagste bubbling under noteringen voor mij
Ik vind het nothing.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
Wat vinden wij van Nothing but Thieves?
Wisselvallig. Moral Panic IIquote:Op donderdag 14 december 2023 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
Gewoon in de categorie Radiohead/Muse/Coldplayquote:Op donderdag 14 december 2023 12:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Over irritante stemmen gesproken trouwens .... Hier kan ik niks mee.
Ik word er niet warm of koud van.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er wel fan van. Helemaal nadat ik ze vorig jaar op Pinkpop zagquote:Op donderdag 14 december 2023 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
Radiohead en Coldplay kan ik ook niet uitstaan, dus klopt wel redelijk ja. Muse vind ik anders.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon in de categorie Radiohead/Muse/Coldplay
Op Kink draaide ze een paar jaar terug wel eens een nummer van hun wat niet verkeerd was, had ook wat meer pit.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ze een keer live gezien in het voorprogramma van Muse. Ik kan er verder niet veel mee.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
Prima band, live ook heel goed, maar zet het niet zo vaak zelf op.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |