Het is gewoon iets waar je elk jaar rekening mee kan houden, net zoals de griep zeg maar.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:55 schreef bianconeri het volgende:
Ik hoor om mij heen inderdaad de laatste tijd weer geregeld mensen met Corona.
Maar in tegenstelling tot de eerdere golven is er nagenoeg niemand die er echt last van heeft.
Men heeft hier altijd beweerd dat de virusdeeltjes in het riool een voorbode zijn van wat aanstaande is, en die waardes zijn enorm.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:56 schreef Hathor het volgende:
Het is gewoon iets waar je elk jaar rekening mee kan houden, net zoals de griep zeg maar.
Mooi beroep wel, poepoloog.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:00 schreef Za het volgende:
[..]
Men heeft hier altijd beweerd dat de virusdeeltjes in het riool een voorbode zijn van wat aanstaande is, en die waardes zijn enorm.
In Azie dragen ze die dingen, omdat ze het voor het personeel in winkels en alle anderen doen, die veel met anderen in contact komen.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Kan ik eindelijk de rest van m'n mondkapjes gebruiken 👍
Ik noem dat realiteitszinquote:Op donderdag 14 december 2023 11:09 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
In Azie dragen ze die dingen, omdat ze het voor het personeel in winkels en alle anderen doen, die veel met anderen in contact komen.
Dat concept kennen we hier niet. Want laks.
Ik heb duidelijk de situatie met begin '21 en '22 vergeleken. Eigenlijk is '22 het meest relevant ipv de Wuhan variant erbij te halen.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:01 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
en dan nu de cijfers waar het echt om gaat maar TS 'per ongeluk' is vergeten te uploaden
ziekenhuisbed bezetting
[ link | afbeelding ]
ICbed bezetting
[ link | afbeelding ]
Kortom, er is niets aan de hand maar de media hebben weer een paar clicks.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:01 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
en dan nu de cijfers waar het echt om gaat maar TS 'per ongeluk' is vergeten te uploaden
ziekenhuisbed bezetting
[ link | afbeelding ]
ICbed bezetting
[ link | afbeelding ]
Natuurlijk zijn we dat, en deze grafiek (hoogste virusdeeltjes in rioolwater ooit gemeten! Een voorbode van wat ons te wachten staat!) icm de ziekenhuisbezetting, bewijzen eindelijk de onzin van die riooldeeltjes flauwekul.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:31 schreef Weltschmerz het volgende:
En nu met zijn allen weer lekker doen alsof we niet door Omikron gered zijn van de machtswellustigen met hun lockdowns en tafelschikkingsinstructies voor de kerst, maar alsof dat beleid en vaccinaties succesvol waren.
Jordi, jij was toch een rioolwater deeltjes believer?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Er zijn 43 IC bedden bezet door corona patiënten..
Was ja, toen er in totaal 2500-3000 bedden door covid patiënten werden bezet gedurende diverse golven.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef Za het volgende:
[..]
Jordi, jij was toch een rioolwater deeltjes believer?
Van het aantal besmettingen wellicht. Over de ernst van de besmettingen zegt het aantal virusdeeltjes in het riool uiteraard niets.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:00 schreef Za het volgende:
[..]
Men heeft hier altijd beweerd dat de virusdeeltjes in het riool een voorbode zijn van wat aanstaande is, en die waardes zijn enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |