Wel grappig ja, van Ashley wordt door velen van alles getolereerd en van door de massa gekozen zondebokken wordt bijna niks getolereerd en elk klein dingetje totaal uitvergroot 😅 Bij soortgelijk of zelfs eigenlijk minder erg gedrag wordt volop gekotst en bij Ashley juist bij asocialer en irritant dominant gedrag geapplaudisseerd. Superselectieve verontwaardiging.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Ashley die een grote bek heeft tegen Ariana en Jimmy is de favoriet? Goh, geen wonder dat het met de maatschappij in Nederland verkeerd gaat.
Jimmy roddelende intrigant die wel heel vaak zegt dat hij iets tegen iemand gaat zeggen maar het nooit doet. Daarnaast stookt hij mensen op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Ashley die een grote bek heeft tegen Ariana en Jimmy is de favoriet? Goh, geen wonder dat het met de maatschappij in Nederland verkeerd gaat.
idd wtf Ashley die mot er zo snel mogelijk uit juistquote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Op tv laten ze niet het hele stuk zien en ik hou juist van der direct in iemand zijn smoel en niet achter ze ruggen om zoals die slang van een Rohani en Dorianaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:48 schreef Paul het volgende:
[..]
idd wtf Ashley die mot er zo snel mogelijk uit juist
Hoe dan ze roddelt de hele dagquote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:05 schreef einzeinz het volgende:
Vandaag voor de eerste keer van Doriana gehoord, zit ze er al lang in? Wat een stille grijze muis is dat!
Jimmy is niet de favoriet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
Lees de zin nog eens; Ashley, die een grote bek heeft tegen Ariana en Jimmy, is de favoriet?quote:
Interpunctie?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lees de zin nog eens; Ashley, die een grote bek heeft tegen Ariana en Jimmy, is de favoriet?
Ik vind Ashley absoluut niet onsympathiek, maar ze heeft vanaf dag 1 al gezegd dat ze er primair voor het spel zit en dat weet iedereen daar ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:33 schreef wolffie het volgende:
Ashley is wel direct hou ik ook van, maar ze is soms niet sympathiek, maar dat kan een houding zijn. Ik mag haar wel, maar niet meer mijn favoriet.
Doriana vind ik niks
En Tom niet , maar dat had ik al
Nouska zal er wel uit gaan.
Nadeel dat ze kort in het huis is.
En dat tegen iedereen zeggen kan je de kop kosten. En dat vind ze dan vervolgens weer helemaal oké denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Ashley absoluut niet onsympathiek, maar ze heeft vanaf dag 1 al gezegd dat ze er primair voor het spel zit en dat weet iedereen daar ook.
natuurlijk geeft ze daar niks om, want ze weet toch wel dat de kijkers haar erin laten blijvenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat tegen iedereen zeggen kan je de kop kosten. En dat vind ze dan vervolgens weer helemaal oké denk ik.
Ik zeg kan haar houding zijn, ik mag haar en hoop dat ze blijft. Maar je merkt wel aan haar wie ze wel of niet mag. Ze heeft lef, is stoer en zegt wat ze denkt. Zonder haar is het saai, en ik hoop dat ze erachter komt hoe Tom echt is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Ashley absoluut niet onsympathiek, maar ze heeft vanaf dag 1 al gezegd dat ze er primair voor het spel zit en dat weet iedereen daar ook.
ik hoop dat ze ook nog erachter komt hoe Danny echt over haar denktquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ik zeg kan haar houding zijn, ik mag haar en hoop dat ze blijft. Maar je merkt wel aan haar wie ze wel of niet mag. Ze heeft lef, is stoer en zegt wat ze denkt. Zonder haar is het saai, en ik hoop dat ze erachter komt hoe Tom echt is.
Ashleys tassendraagster.quote:
Zijn wel wat verschuivingen geweest, beetje veel zelfs!quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:52 schreef freaky40 het volgende:
1. Karen
2. Ashley
3. Randy
4. Tyron
5. Basiri
6. Jimmy
7. Alice
8. Danny
9. Dilano
10. Tom
11. Rohani
12. Doriana
13. Lenie
14. Ariana
Ik verwacht niet dat Ashley wint. Ik zie Tyron eerder winnen. Glenn en Tom maken denk ik ook een kans, hoewel ik de populariteit van Tom niet begrijp.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:29 schreef Witborst het volgende:
Ik denk steeds meer dat we moeten accepteren dat as dit jaar gaat winnen 🤮
Zo had ik het ook om de loods.
Dus we kunnen nog genieten van als ze het geld mee neemt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |