abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212318177
Bron https://nl.nieuws-247.be/(...)svWyPJLmUhc-NrxS83Hc

We hadden al een vermoeden dat de winnaar van het duel in de Safe & Solo Room iets van Big Brother zou krijgen en dat blijkt nu ook zo te zijn. Big Brother vertelde dinsdagochtend aan Randy dat als hij woensdagochtend het duel wint, hij niet alleen weg is uit de kamer, maar ook weer in het huis mag met een nieuwe partner, niet meer genomineerd is én een vrijstelling heeft.

En dat betekent dus dat de winnaar van een duel effectief een vrijstelling krijgt. Daaruit mogen we nu dus besluiten dat zowel Tom als Anouchka deze week niet genomineerd kunnen worden. Of toch niet?

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_212319464

pi_212454086
16 FEBRUARI 2024
Inschrijven voor Big Brother 2025? Dan moet je dit weten
by NICKY JACOBS
Een verwittigd man/vrouw is er twee waard.

We stellen ook dit jaar vast dat heel wat bewoners duidelijk niet goed op de hoogte zijn van wat Big Brother is en hoe het werk. Wil jij je inschrijven voor Big Brother 2025, dan moet je dit zeker weten.

• In het Big Brother-huis hangen meer dan 100 camera’s die dag en nacht filmen en registreren. Als je dus denkt dat je je in het donker lekker kan verwennen zonder dat iemand het ziet, dan heb je het mis. Ja, de mensen thuis kunnen dat eventueel ook horen, want er zijn natuurlijk ook microfoons. De nachtbeelden zijn van superieure kwaliteit, in de slaapkamer is het trouwens pikdonker.

• Er is niet één plek in het huis waar Big Brother je niet kan zien of horen. Zelfs als je in een kast kruipt, is er nog steeds een microfoon die registreert dat je ademt.

• Weet je wat een livestream is? Mensen thuis kunnen 24 uur op 24 in het huis kijken. Er zijn maximum twee streams, ook in het holst van de nacht kijken er mensen, dat zijn er meer dan je denkt.

• Big Brother heeft duidelijke regels, die zijn er om nageleefd te worden. Tot daar de theorie rond dit punt. In de praktijk deelt Big Brother amper een straf uit.

• Je krijgt een dagvergoeding voor jouw aanwezigheid in het spel en je kan tot 100.000 euro winnen. Maar denken dat jij die 100.000 euro gaat winnen, dat moet je niet doen. Door acties van andere bewoners gaat er hoe dan ook geld uit de pot. Je mag daar boos over zijn, maar het helpt niet.

• Big Brother is een experiment maar bovenal een spel. Roddelen kan je de ganse dag doen, maar je maakt je niet populair, integendeel.

• Big Brother bepaalt de inhoud van de aflevering die zes dagen van de zeven op tv komt. Big Brother kan je ophemelen maar ook afbreken.

• Als je aan Big Brother deelneemt, geef je je privacy op. In een mum van tijd kent iedereen op de sociale media jouw naam, toenaam, schoenmaat en zelfs de naam van jouw familieleden.

• Op de sociale media gaat het er hard aan toe, niet alleen jij krijgt er mogelijk flink van langs, ook jouw broer(s), zus(sen), mama, papa, kind(eren) worden niet gespaard. Haters leven zich echt uit op de sociale media, vaak gaat het om mensen die niet gezegend zijn met veel verstand. Vaak ook zijn het oudere mensen die niet ruimdenkend zijn.

• Over sociale media gesproken: je hoeft echt geen massa volgers te hebben. Het verleden heeft aangetoond dat mensen met veel volgers het niet verder schoppen dan mensen met weinig volgers.

• Smeek jouw familie en vrienden om geen vliegtuigje met spandoek in te leggen. Geen enkele bewoner die een vliegtuigje kreeg heeft Big Brother gewonnen. Bovendien is zo’n vliegtuig slecht voor het milieu.

• Hou er rekening mee dat Big Brother jouw valies niet mee in het huis laat gaan. Doe twee onderbroeken en twee paar sokken aan, je weet maar nooit. Dan heb je dat toch al en moet je geen string aan een andere bewoner gaan vragen.

• Zet op jouw lijst met persoonlijke producten zoals deodorant, shampoo en make-up geen superdure spullen, de productie gaat echt geen peperdure spullen voor je kopen.

• Flesjes met een inhoud groter dan 100ml moeten niet mee in het huis gehouden worden

• Zorg ervoor dat je ruim op tijd alle rekeningen betaalt en ook dat rekeningen die tijdens jouw verblijf in het huis betaald moeten worden effectief betaald worden (door een familielid). Zo voorkom je onaangename brieven bij je thuiskomst

• Denk niet dat je één of twee weken na jouw exit weer gaat werken. Weinig bewoners zijn zo veerkrachtig, de meesten hebben langere tijd nodig om weer aan het normale leven gewoon te worden.

• Big Brother is een tv-programma, die beelden kunnen jou nog jaren achtervolgen

• Het kan nooit kwaad om eens met een ex-bewoner contact op te nemen. Je mag dan wel met niemand over jouw deelname praten, wij adviseren om dat net wél te doen.

• Zorg voor voldoende foto’s en filmpjes voor jouw social media-team. Zij moeten namelijk (leuke) content hebben om te publiceren. Wees creatief.

• Tot slot: eens je in het huis bent, wees dan jezelf en lieg niet in het huis. De kijkers houden daar namelijk niet van en je maakt het jezelf in het huis ook moeilijker. Hoe meer je liegt, hoe meer je moet onthouden.

https://nl.nieuws-247.be/(...)an-moet-je-dit-weten
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_212478397
Big Brother-kijkers ergeren zich groen en geel aan Sabeau
17 februari 2024 13:29

'Big Brother' maakt veel los bij de kijkers. Een groot deel van de fans volgt het programma via de livestream en ergert zich groen en geel aan bewoner Sabeau. Dat blijkt uit de reacties op X.

"Sabeau is toch een klein stokertje"
Sabeau is nog geen twee weken in het Big Brother-huis, maar heeft zich inmiddels enorm in de irritatiezone van de fans geworsteld. Zaterdagmiddag is de livestream gefocust op haar, maar kijkers verlangen naar een streamlock (een tijdelijke pauze van de livestream). Sabeau praat met Randy over Ashley, een van de populairste bewoners buiten het huis, maar in het huis zien veel bewoners haar het liefst zo snel mogelijk vertrekken.

Volgens kijkers praat Sabeau heel vals over Ashley om diens positie in het huis nog slechter te maken. 'Sabeau is toch een klein stokertje', klinkt het online. De fans denken dat ze haar uiterlijk gebruikt om de mannelijke bewoners in te palmen. 'Sabeau praat ook echt alleen maar met de mannen, hè?' ontdekt een fan. Daarnaast wordt het de volgers van het programma duidelijk dat ze veel praat, maar weinig zegt.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)other-sabeau-ergeren
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_212500715
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212616411
Komende zaterdag rond 11 uur komt er een vliegtuig voor Ashley en Tom.
En ja hoor, nog nooit een seizoen met zoveel vliegtuigjes, ook Glenn krijgt er 1

pi_212636847
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_212652981
Vluchtnummer bekend voor morgen voor Tom & Ashley ✈️
Leuk om te volgen via de pc
Om 11 uur zal hij boven het huis zijn
PH-ZVC of PH-WDR

pi_212658993
Glenn en Karen gaan ook nog komen

pi_212659097
pi_212682764
2 vliegtuigjes met 2 boodschappen laten vliegen over het Big Brother huis

Dag allemaal 🤍

Met liefde en steun van familie, vrienden en fans van Karen, willen we haar een hart onder de riem steken tijdens haar verblijf in het huis!

Om net iets origineler te zijn dan anderen, willen we niet slechts één, maar twee vliegtuigjes met boodschappen laten overvliegen voor Karen 🫶

Deze inzamelingsactie is bedoeld om dit mogelijk te maken! Elke kleine bijdrage wordt oprecht gewaardeerd en we danken jullie bij voorbaat!!

Na het verzamelen van dit bedrag, zullen we uiteraard jullie op de hoogte houden op de social media platformen wanneer de vliegtuigjes zullen opstijgen na overleg met Big Brother.

Veel liefs,

#teamKaren
foto's delen op internet
  maandag 4 maart 2024 @ 16:56:36 #62
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212690690
Over de "eisen" voor de finale...

https://nl.nieuws-247.be/(...)naleweek-klopt-niet/
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_212715593

pi_212913453
Oliver De Volder stopt ermee Peter de Smedt neemt het over .De grootste Facebook groep met 76K leden

pi_212947513
Danny haalt na Big Brother-exit hard uit naar Tom: “Dan naait hij u zo…

https://lovereality.nl/da(...)8k8Nn3Ghj60eYMxZnaCQ
pi_212964204
pi_213038415
https://lovereality.nl/ro(...)9C64ns5v-1NtUxpnrEy1

Ronahi geschrokken van Tom uit Big Brother: “Dat deed mij pijn”

Ronahi bracht een aantal maanden met Tom door in het Big Brother-huis. De twee kregen een vrij sterke band, maar toch blijkt nu dat zij zeker niet alles van hem wist. In een nieuwe podcast-aflevering van Het Perspectief verklapt ze nu dat ze geschrokken is van bepaalde informatie die Tom achter heeft gehouden. Zo heeft hij nooit in het huis verteld dat hij autisme heeft, dat schrijft Showbizz24.

Luistert niet

Ronahi kreeg het steeds een beetje zwaarder met Tom, vooral toen ze samen in een duo zaten. “Ik ben een empatisch persoon die heel graag luistert, maar na een tijd dacht ik: je luistert niet naar mij. Het was eenrichtingsverkeer”, vertelt ze. “Nu ben ik ook iets te weten gekomen over hem. Hij heeft ADHD, dat had hij gezegd. En dat is allemaal geen probleem. Maar hij heeft blijkbaar ook autisme, en dat heeft hij niet uitgesproken in het huis.”

Dat deed pijn

Ronahi had het totaal niet door. “Eén iemand wist dat, en dat was Ashley, omdat ze naar huis is gegaan. Zij heeft het met niemand gedeeld, en ook Tom heeft het tot op de dag van vandaag nog met niemand gedeeld”, gaat ze verder. “Dan wordt er gezegd over mij: ‘Zij is maatschappelijk werker, maar ze kan niet om met zulke mensen.’ Wat?! Dat deed mij pijn!” Achteraf herkent ze het overigens wel in Tom. “Nu kijk ik soms naar beelden terug en denk ik: ja, natuurlijk! Nu kan ik bepaalde gedragingen wel begrijpen, want ik lees er heel veel over door mijn studies.”
pi_213057481
1 April grap van Nick Kraft

pi_213070745
Ashley als eerste naar finaleweek, maar niet zeker van finale!

Bron https://nl.nieuws-247.be/(...)4Axxx0BP5mMoARvKjQak
pi_213120314
  zondag 7 april 2024 @ 10:30:26 #71
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213130548
Kitty was eindbaas in haar seizoen, maar is nu wel AF en canceled wat mij betreft hoor, in deze. Wat laat dat mens zich kennen! Totaal niet eens met haar beweringen.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 15 april 2024 @ 16:31:39 #73
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213224039
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 20:47 schreef freaky40 het volgende:
Kitty was eindbaas in haar seizoen, maar is nu wel AF en canceled wat mij betreft hoor, in deze. Wat laat dat mens zich kennen! Totaal niet eens met haar beweringen.
Kitty is al lang dood. We hebben haar dochter, die ook in BB zat, kunnen zien bij Joris' kerstboom ofzo, waarin ze haar moeder herdacht.
pi_213228405
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 03:09 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Kitty is al lang dood. We hebben haar dochter, die ook in BB zat, kunnen zien bij Joris' kerstboom ofzo, waarin ze haar moeder herdacht.
Sorry?
Allemaal cabaretteketet!

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 4
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')