SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20:30
Er hangt een lamlendige sfeer in het huis. Vrijwel iedereen hangt een beetje, verveelt zich, slaapt half en willen snel naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Li0nHeart op 17-02-2024 21:52:48 ]![]()
~ 11:55 stream 1, Tyron in gesprek met Ronahi en Doriana na de nominatie bekendmaking
Ronahi: "Besef even, de beslissingen worden alleen maar moeilijker en moeilijker"
Tyron: "Ja en nee"
Doriana: "Ik vond het .. eigenlijk, uiteindelijk was het niet zo moeilijk"
Ronahi: "Nee nee, niet de keuze, dat is fout geredeneerd, maar mensen vatten het echt persoonlijk kop"
Tyron: "Ja maar uiteindelijk als je nog met een paar mensen overblijft waarvan je weet dat het goed zit. Je moet gewoon... Kijk als jij uiteindelijk op mij moet stemmen dan gaat dat zo gewoon"
Ronahi: "Ja dat is zo"
Tyron: "Maar nu, het is nu gewoon dat degene die het hardst schreeuwt dat ze het niet persoonlijk op zou vatten, het wel persoonlijk opvat en daar iedereen er bij in betrekt"
Doriana: "Hadden jullie hetzelfde gedaan als jullie moesten nomineren?"
Ronahi en Tyron: "Ja"
Tyron: "En Dilano en Sabeau ook, ik vroeg aan Dilano of die hetzelfde gedaan hadden, hij zei ja.
Ronahi: "Ja, hij vond het wel kak dat het duo's waren""In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
‼️Nominaties zijn bekend ‼️
Wie mag blijven?
1: Alice
2: Ashley
3: Karen
4: Basiri
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Bel https://www.goplay.be/big-brother/stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 15-02-2024 22:25:54 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Vliegtuigje van tom om 14.30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 18-02-2024 13:32:09 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
De bewoners mogen voor niets, 15 minuten Fanmail kijken, ze besluiten om iedereen 1 minuut te doen, er was op het eind nog 50 seconden over, die benutten een paar bewoners nog om een snoepje uit hun kistje te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 18-02-2024 13:32:21 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
~ 16:35 - Stream 2
Doriana na haar gesprek met Ashley in de keuken waar Tyron en Ronahi bezig zijn
Ronahi: "En? Ze wilde weten waarom?"
Doriana knikt: "Ik zeg straks wel"
Ronahi: "Ok"
Doriana: "Het was heftig wel hoor, heel heftig"
Tyron: "Watte?"
Ronahi: "Zij kan er echt niet tegen he? Dat ze er nog eens op staat"
Tyron: "Wie?"
Ronahi: "Ashley is naar haar toegegaan"
Tyron: "Weeral?"
Ronahi: "En die is ook al naar mij toe gekomen"
Tyron: "Hoezo naar jou?"
Ronahi: "Om te vragen waarom zij de target is"
Doriana: "En wat heb jij gezegd?"
Ronahi: "Ik zei dat ze dat moest vragen aan Randy en Doriana"
Doriana: "Ja ik ben gewoon eerlijk geweest"
Tyron: "Wat heb je gezegd?"
Doriana: "We bespreken dat straks wel, maare... Er is een mol"
Tyron: "Een mol? Wat dan? Bij ons?"
Doriana knikt: "Zogezegd, hebben wij 'een lijst' "
Tyron: "Huh? We hebben geen lijst!"
Ronahi gniffelt
Doriana: "Jahaa!"
Ronahi: "Die wil gewoon iets uit u halen"
Doriana: "Ja! Er is geen lijst"
Ronahi: "Die doet dat gewoon om u gek te maken"
Basiri komt erbij, ze gaan verder over eten."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
~ 10:11 Stream 1
Ashley: "Hij werd niet door iedereen gewaardeerd he?" <de generaal muts...>
Karen: "Ja nee, duh, wat denk je zelf? Dat je die draagt nog zelfs!"
Ashley: "Misschien was het het moment niet. Ik heb daar niet zo bij stil gestaan, in eerste instantie"
Karen: "Wat denk je nu zelf?"
Ashley: "Nou ja, als stond er Super Mario op, was het ook niet goed"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Glenn komt erbij
Ashley opzichtig: "Ik vind hem wel hilarisch eigenlijk!"
Glenn: "Welk?"
Ashley: "M'n muts! Is toch leuheuk?"
Glenn: "De generaal? Heb je dat gisteren geknipt?"
Karen: "Ja ikke niet he, zij! Had jij dat zien aankomen?"
Glenn loopt weg: "Ashley zit vol verrassingen"
Ashley: "Ja maar die denkt natuurlijk dat ik dat doe om haar, omdat zij zei dat ik de leider van de groep ben. Maar de grap was eerder deze week al gemaakt."
Karen: "Maar je hebt dat deze week toch ook al verteld?"
Ashley: "Weet ik niet, ik hoef het ook niet uit te leggen, hoef het ook niet te verklaren, misschien denkt die wel van eh"
Karen: "Die gaat dat sowieso denken, allez"
Ashley: "Ja""In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
10.45 Draaideurmomentje
BB: Doriana, speciaal voor jou heb ik een spandoek opgehangen,
Doriana huilt, dat is papa, dat zijn mijn zussen, amber, lisa, esher, dit is gaja en dit is mijn afscheidsfeest toen ik naar Thaliland ging,
Rona: U heb gewoon mensen die achter u staan,
Doriana: Ik voel de liefde gewoon, maar nu moet ik mijn make-up doen, maar letterlijk alle belangrijke mensen staan er op, dit is Amber,
Rona: Dit is gewoon uw papa,
Doriana: Ja lief he,
Doriana: Thema voor vandaag is glitter en glamour, trek vandaag je glitterkleding aan, wanneer je dit niet hebt dan je meest fleurige kleding en vanavond na het avond eten een catwalk show, je trekt de kleding van je duo-partner aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 18-02-2024 08:26:53 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
17.00
"Om deze Love & Surprise week mooi af te sluiten heb ik voor jullie een valentijnsmenu. Jullie moeten het wel zelf klaarmaken, geniet ervan!"
Doriana haar droom komt uit, ze mag pasta maken op haar verjaardag, ze maakt gevulde ravioli met een botersausje.
ingrediënten die ze kregen
Peper en zout
Ravioli
Basilicum
bieslook
Peterselie
Buisjes kruiden
Knoflook
Uien
Parmesaanse kaas
Tomaten (Geroosterde tomatensoep met basilicum)
pasta
Ricotta
3 blokken boter
Creme fraice
eieren
soep
Chocoladefontein inclusief Spekjes, aardbeien, Bananen, lange vingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door rinardo op 18-02-2024 08:26:36 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
om 21.30 beginnen ze eindelijk aan de chocoladefonteins
de witte loopt goed, maar de bruine zit verkeerd in elkaar en alles spuit in het rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door rinardo op 18-02-2024 08:26:19 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
~ 09:50 - Stream 1
Karen: "Echt raar dat hij <wijst naar Glenn> daar was, hij kent ook mensen die ik ken"
Basiri: "Ik heb dat gehad in Antwerpen, bij de casting dat we gehad hebben, dat eerste gesprek dat we uitgenodigd werden. Doriana had mij gezien en daarna moesten we papieren invullen in de kleine kamer"
BB: "Zendercheck!"
Basiri: "FUCK!"
Basiri twijfelt even, gaat toch verder in sneltreinvaart: "...dus ik kreeg die papieren met een naam erop!"
Ronahi: "Van u?"
Basiri nog steeds in sneltreinvaart: "Nee iemand zijn naam, het was ingevuld!"
BB: "Basiri, zendercheck!"
Karen: "Dus ik heb iemand gezien, en hij heeft mij <onverstaanbaar>, grappig eigenlijk"
Ronahi: "Wie heb jij gezien?"
Karen: "Nousch, Nousch heb ik gezien. Die heeft zelfs tegen mij gepraat"
Ashley: "Dat had ik met Sabeau he?"
Basiri: "Had jij dat met Sabeau ge...."
BB: "Karen, zendercheck!"
Basiri: "Heeej! Nu Ashley nog!"
Karen: "Zeg jij ook iets?"
Ashley: "Met een P"
Ronahi: "Ik wil ook een zendercheck"
Ashley: "We willen allemaal een zendercheck, tegelijk"
Karen: "3..2...1... zendercheck!"
BB: "Alle bewoners, zendercheck!"
Groep juicht en lacht
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 17-02-2024 10:17:37 ]"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
~ 11:51 - Stream 2
Terwijl sommigen nog aan het eten zijn lopen Ashley en Karen naar buiten
Ashley: "Naaaaah, zeg je dit?!"
"Nee ik zag het niet nee, wat?"
"Ik ga echt van verbazing hier"
"Wat?"
Ashley: "Ik val echt in de ene verbazing in de anderen hier!"
Karen: "Nee ik zie het niet"
Ashley: "Zij zijn zo verpletterd dat deze week zo in tweedeling zijn gegaan, zij zijn daar helemaal niet blij mee, Zij staan nu heel negatief door alle keuzes die zijn gemaakt. Zij zijn verantwoordelijk voor het feit dat er wij in tweedeling zijn gekomen."
Karen: "En daarom gaan ze nu switchen van plaatsen"
Ashley: "Exact! Zij voelen dat ze in de minderheid zijn, snap je? En daarom zie je nu .."
Karen: "...maar Tom doet dat ook he?"
Ashley: "Exact!"
Karen: "Maar ik vind dat eigenlijk niet schoon van Tom"
Ashley: "Nee, is ook! Ik ook"
Karen: "Ik had het daar gister al moeilijk mee"
Ashley: "Ik heb het eerder al gehad met Tom, van hey, je praat de hele tijd over dat je op de nieuwe gaat weet je nog? Op Nousch en Sabeau, en wat gebeurt er? Hij maakt in zijn eentje een heel andere keuze! Maar goed dat is dan gebeurd, nu zie je dat hij aan het verspreiden is met iedereen en intussen dan wel met ons al de hele week, maar goed"
Karen: "Ja maar ik vind dat ook niet mooi, hij komt wel de hele tijd bij ons zeggen 'van dih en dih en dah' en van die twee enzo. En gisteren ook van die chocola dat ik alleen de schuld kreeg. Hij voelde ook echt dat ik hem meed"
Ashley: "Ik heb ook niks meer tegen hem gezegd, maar goed dat is dan nog terzijde, dat is eigenlijk niet eens waar ik mee komen wil:"
Ashley: "Tyron die voelt dat ie nu in de minderheid is want zijn groepje is verantwoordelijk voor... Dus trekken aan Glenn, trekken aan Danny en snap je? Het valt zo hard op?"
Karen: "Ik dacht ook in ene keer wat zit die nu aan het doen, maar dat vind ik van Tom ook!"
Ashley: "Wat gaan we nu krijgen in een keer. Gisteren kwam ie naar me toe om te praten en dat vond ik heel mooi, maar het krijg nu helemaal van dat ik denk van eh.. ben ik nu achterlijk of eh.."
Karen: "En eigenlijk goed dat Basiri dat zo zei en dat ik heb geantwoord dat jullie dat ook wel eens zullen voelen" <het gevoel van op de bank zitten>
Ashley: "Maar het probleem is dat ik er ook niet meer met Glenn over kan praten want Glenn is zo van 'ja ja ik wil het gezellig hebben' en dit en dat. Tuurlijk we willen het allemaal gezellig hebben, maar dat staat er los van"
Ashley: "Maar dit is echt zo opvallend. Al die mensen zonder ruggengraat die er dan in meegaan <spottend met tong uit haar mond> 'hahaha'. Hou toch op! Ben ik nou zo negatief? Ben ik hier in m'n eentje het spel aan het spelen ofzo?"
Karen: "Ja maar ik van dat van Tom ook heel erg opvallend"
Ashley: "Heeeeel erg opvalt. Het is echt ik wil spreiden om te zorgen dat ik weer in evenwicht ben"
Karen: "Hij komt dan met alles bij ons, maar doet die dat van ons dan ook bij hun? het is begonnen met dat hij aan de andere tafel .. Het valt te hard op..."
Ashley: "Ja, ja, ja, dat is echt zo""In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
~ 12:45 - Stream 1 - Randy en Sabeau in gesprek terwijl ze speelkaarten maken aan de bar
Sabeau: "Mag ik iets met je delen?"
Randy maakt instemmend geluid
Sabeau: "Ik ben mezelf gisteren niet kwijt geraakt, dat totaal niet, ik heb mezelf juist gevonden. Een stuk meer dan dat ik heb gedaan. Ik had gister een gesprek met Ash. En dat is niet om te roddelen, maar gewoon even mijn gevoel te delen omdat Dilano daar al in toevertrouw, en ik jou daarin toevertrouw, voor mij is het daarna basta snap je?"
Randy: "Jajaja"
Sabeau: "Maar ik wil het er met iemand een beetje over hebben, want ik zei gisteren op 'hoe gaat het', wel goed, maar met een kleine kink nog in de kabel, snap je?"
Randy: "Jajaja precies"
Sabeau: "Dat is omdat ik heel erg die low heb gevoeld, ik heb heel erg met mezelf gestruggeld omdat ik bij mezelf heb willen blijven.
Sabeau: "Gisteren ben ik eigenlijk de Sabeau tegengekomen zoals Sabeau is. Dat gebeurde eigenlijk met hele botte eerlijkheid eigenlijk. Dat heeft mij wel heel veel rust gebracht. Ashley stelde me wel bepaalde vragen van 'waarom ik hier was', en ik wilde er niet echt op antwoorden want ik zei dat had ik je toch al verteld? Maar toen zag ik in haar ogen dat ze loog want ze zei dat ze dat niet wist en later gaf ze dan ook toe dat ze het toch wel wist."
<als ik nu letterlijk blijf citeren wat ze zegt, wordt het door vele herhalingen, terugspringen in een zin om 3 woorden toe te voegen en nog eens hetzelfde te zeggen een onnavolgbaar verhaal, dus voor de leesbaarheid probeer ik het op de inhoud te houden>
Sabeau: "Maar toen bleef ze die vraag stellen terwijl het duidelijk was dat ik er geen antwoord op wilde geven. Toen we een batterijwissel kregen vroeg ze het in de voorraadkamer nog een keer, toen zei ik 'dat komt nog wel'. Daarna gingen we in de zetel zitten waarbij ik hoopte dat we een ander onderwerp zouden bespreken, maar ze ging er nog een keer over door waarop ik zei dat ik het om persoonlijke redenen niet met haar wilde delen. Ik weet hoe haar tactiek is, ik ben er later ingekomen en dat brengt een stereotype beeld met zich mee, maar haar tactiek is anders dan die van mij. En ook anders dan die van anderen en dat gaf ik eerlijk aan."
Sabeau: "Ik heb gezegd dat ze echt een mooi persoon is, maar wat het spel betref wil ik mezelf beschermen door niet alles met haar te delen."
Randy: "Doe je heel goed"
Sabeau: "Dat nam ze wel anders op. Want ik heb 1 woord in m'n mond genomen die niet goed was en ik ook direct terug namen en dat was dat ik denk dat ze mijn emoties tegen mij kan gebruiken, daarmee kan manipuleren. Ze zegt dat ze dat niet doet, maar ik heb het wel gezien. Ze gebruikt het niet, maar ze zet het wel in haar voordeel in, dat heb ik wel ervaren en gezien bij mensen"
Randy: "Jij observeert veel"
Sabeau: "Ja, ik heb de afgelopen twee weken veel geobserveerd, ik was rustiger maar daardoor heb ik wel veel kunnen opnemen. Daarnaast ben ik er later ingekomen, ik heb niet alle afleveren gezien, maar mijn oma wel, mama wel en mijn vrienden ook, die hebben de livestreams ook gezien en die hebben gezegd dat ik heel erg moet uitkijken voor Ash. Omdat zij een hele andere tactiek heeft die gebaseerd is op manipulatie. Daar is ook een video van waarin ze dat zelf zegt 'mensen moeten echt voor mij uitkijken blablabla' "
Randy: "Heeft ze dat gezegd?"
Sabeau: "Ja dat is een beeldopname, dat heeft ze gezegd, dat was bij de spoilers" <ze doelt op het introfilmpje van Ash>
Randy: "Had ik het dan mis al die tijd?"
Sabeau: "Wat?"
Randy: "Over hoe mijn keuzes waren afgelopen week?
Sabeau: "Nee man, ik heb achter jouw keuzes gestaan, wanneer ik zeg 'I've got your back' dan zeg ik 'I've got your back for a reason'. Omdat ik jou als persoon zie, bij jou gaan mijn haren niet rechtop staan en krijg ik geen rare gevoelens."
Randy: "Is wel een soort van bevestiging. Kijk ik heb zulke dingen niet gezien, maar als jij dat nu zo vertelt, is dat voor mij een bevestiging van hoe ze zich hier beweegt man."
Sabeau: "Ik dacht dat iedereen dat wel wist, maar ik heb natuurlijk die spoilers gezien. En nou weet ik het is wel TV, en ze zegt het misschien wel met een lachertje maar ze zegt wel dat het haar tactiek is en ik heb er een screenshot van gemaakt. Het is nu weggehaald, maar er stond iets van in de trant van 'dat ze het geen probleem vond om te manipuleren'"
Ze zegt dat ze nog heeft gezegd dat ze snapt dat het maar een fragment was en daarom haar woordkeuze 'manipulatie' terug had genomen.
Sabeau: "Ze zei dat ze 'nooit met iemands gevoelens zou spelen, dat zou ze nooit doen!'. Maar ik heb daar andere gevoelens bij en dat communiceerde ik met haar. Maar dat was niet heel slim want dat is een tactische zet. Het enige waar ik spijt van had is dat Dilano daarbij zat. Gelukkig heeft hij verder niks gezegd want ik wil hem niet in een bepaalde positie plaatsen. Danny zat er ook bij, maar zei eigenlijk niet veel. Glenn ook, die liep weg want hij zag wat ik wilde zeggen en Ashley wilde niet dat hij erin mee ging."
Sabeau: "Ik ben heel erg gevoelig en ik heb tegen haar gezegd dat ik mezelf daarom wil beschermen tegen haar. Maar dat nam zij ook een beetje persoonlijk omdat ik misschien de verkeerde woorden heb gebruikt"
Randy: "Misschien heb je juist de goede woorden gebruikt"
Sabeau: "Misschien wel, er is een bepaalde dynamiek, er zijn twee kampen, maar die worden ook gevoed, die worden geleid. Ze zegt bijvoorbeeld dat ze de generaal is en wie zal haar opvolger worden. Dat is een simpel voorbeeld maar ik merk dat ze daarmee wel dingen plant bij mensen."
Sabeau: "Daar kan ik tot op zekere hoogte wel mee communiceren, maar wanneer je zoiets zegt.... Maar ja ik had mijn mond moeten houden, dat zegt Dilano ook. Ik had ook kunnen zeggen dit is het en punt. Maar ze ging door door door. Dat geeft ook niet, want ik ben eerlijk dus ik ga het niet uit de weg of verbloemen om haar tevreden te stellen. Dat is niet Sabeau, dat ben ik niet. Dus misschien ben ik dan te eerlijk. Ik heb ook weer m'n lesjes geleerd. Meerdere mensen hebben die gevoelens naar haar, 10 van de 14 mensen willen haar weg, maar ik kan er niet omheen draaien. Ik heb gezegd dat ik haar als persoon wel waardeer. Ik wil haar ook nog niet zo zeer zien gaan vandaag. Maar ik heb haar tactiek door."
Ze twijfelt of de switch die Ashley maakte toen ze weer terugkwam na haar eerste exit wel puur was. Niet dat het uitmaakt want dat is een spel zegt ze.
Sabeau: "Voordat ik 6000 dingen weer door elkaar ga halen want dat kan ik heel goed. maar ja dat weet je, je volgt mij altijd best goed nog, daarom vind ik het lekker met je te praten, jij kan mijn spinnenweb volgen."
Randy lacht wat instemmend: "Jajaja"
Sabeau: "Ze probeerde me ook een vervelend gevoel te geven, toen met die fanmail zei ze 'je ziet hier pas 2 weken of anderhalve week en je huilt het hardste, waarom doe je dat?'. Dan brengt ze het zo dat ze niet speelt met je gevoel maar dan wel een vervelend gevoel probeert te geven"
Randy: "Dat gaat echt wel opvallen he"
Sabeau: "Iemand met goeie voelsprieten, met mensenkennis, die voelt dat wel. Niet omdat ze een slecht mens is, maar alleen om de tactiek te achterhalen.
Randy: "Als ik nu kijk naar volgende week, en ik weet niet wat er vandaag gaat gebeuren, maar mocht ze blijven, ik blijf gewoon relaxt. Ik ga niet denken aan kampen dit dat, ik blijf gewoon mezelf en ik chill waar ik kan chillen"
Sabeau: "As it should en dat ik ook wat ik wilde doen"
Randy: "VOlgens mij ben ik met iedereen nog even goed en ja er zijn soms hier en daar nog wat spanningen maar ik laat het voor wat het is. En wat je nu zegt is echt een bevestiging. Dus ik zal altijd wel mijn oog scherp houden, maar ik heb er eigenlijk ook geen trek meer in."
Sabeau: "Nee ik ook niet en daarom ben ik ook eerlijk geweest."
Randy: "Het spel moet ook gespeeld worden he? Het was ook gewoon afwachten tot de bom zou ontploffen, totdat iemand een bepaalde move zou maken, totdat iemand z'n masker liet vallen. Er moest gewoon iets gebeuren en dat is nu gebeurd en we zijn nu gewoon wakker geschud. Dat gevoel heb ik nu."
Het lijkt erop dat ze het gesprek afsluiten met nog wat herhalende woorden van Sabeau voor een streamwissel naar de tuin waar Danny en Alice wandelen thank God
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 17-02-2024 18:29:13 ]"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
~ 17:40 - Stream 2, wandeling Dilano en Sabeau
Dilano: "Ik ben echt benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren. Het heeft best veel invloed namelijk op volgende week, de uitslag van vanavond"
Sabeau: "Jij hoopt dat Ash nu vertrekt?"
Dilano: "Dat zou inderdaad de beste uitkomst zijn"
Sabeau: "Ja, wellicht wel ja"
Dilano: "Voor nu, denk ik"
Sabeau: "Denk het ook"
Dilano: "Denk dat zij de enige is die een target op ons zou kunnen hebben. Maar tegelijkertijd, Glenn en Danny kunnen ook een target op ons kunnen hebben, maar voorlopig niet, die gaan eerst de Belgen eruit stemmen. Dat is Danny's tactiek at least. Maar ook weer niet, hij wil ook weer Ashley eruit hebben. Maar dat is meer om de impact die ze heeft op de groep, niet eens om tactische redenen."
Sabeau: "Ja dat is wel waar. Heel spannend. Maar we ook nog niet eens of het 1 of 2 gaan zijn"
Dilano: "Zou ook nog kunnen ja. Maar ja, fucking stupid ook, ze had gewoon al eerder thuis kunnen zijn, als mensen zouden denken.."
Sabeau: "Ja, maar niet iedereen denkt tactisch, zoals jij denkt"
Dilano: "Vorige week had ze al naar huis gekund, als mensen het slim hadden aangepakt. Maar ja...."
Sabeau: "Maar da was nie""In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
21:43
Het was me het avondje wel in het BB huis. Tijdens de live werd duidelijk dat Basiri naar huis moest van de kijkers. Na de uitzending is er echt een grafstemming in het huis, een aantal bewoners zijn geschokt door de gebeurtenissen van vanavond.
Even later mag Karen via de draaideur terug het huis in. Ashley, die tot tranen toe zenuwachtig was tot dat moment, kan haar geluk niet op dat Karen terug is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Puzzie)
Doriana echter is er compleet ontdaan van, en geeft zichzelf de schuld ervan dat Basiri nu weg is, omdat hij een maatje van haar in het huis was. Ook Dilano loopt enigszins verdwaasd rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Hoempah)
Doriana zegt dat ze het spel niet meer gaat spelen, want ze snapt er niks van.
21:55
Big Brother roept de bewoners naar de woonkamer.
BB : "Deze week is winnen belangrijker dan ooit. Wie aan het eind van de week geen enkele challenge gewonnen heeft, zit op de nominatiebank. Deze week is Winner's Week."
De algemene stemming is dat dit eerlijker is, omdat er nu niet gegund hoeft te worden. Dilano is nog steeds in shock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Puzzie)
[ Bericht 11% gewijzigd door Li0nHeart op 18-02-2024 06:58:00 ]![]()
22:00
Ronahi neemt Dilano mee naar de slaapkamer om na te bespreken. Ze snappen allebei niet helemaal wat er vanavond is gebeurd.
(vanuit oa de CoS):
Ronahi: Wie weet was het maar een paar stemmen verschil of zo. Hoe gaan we het aanpakken? We moeten het loslaten nu.
Dilano: we moeten strijden, we kunnen niet nomineren.
Ronahi: We worden gek van onszelf
Dilano: Bas wilde naar huis
[..]
Ronahi : Ik had Karen met Alice verwacht. Zo zie je maar, we weten niks.
[..]
Ronahi : Wat een spel, ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ronahi : Alice zegt, omdat bijna iedereen haar eruit wil, dat toch de kijker zegt, we houden haar erin, want letterlijk, bijna iedereen wil haar eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Randy en Tyron komen erbij.
Ronahi : Maat, vanaf nu stoppen er over, klaar met zo te spelen. We gaan het doen, het is goed geweest.
Tyron : Hier ben ik echt blij mee. En als we dan verliezen .. fuck it.
Ronahi : Ik ook, niet zoals afgelopen week, dat is echt niet de manier. We moeten positiviteit boven houden.
22:17
Buiten lopen Dilano en Sabeau rondjes. Sabeau zegt alles wat Dilano wil horen. Hij gelooft het. Het is moeilijk te beoordelen in hoeverre dit oprecht is, en in hoeverre gameplay van Sabeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanuit de CoS, het gesprek komt neer op : Ik ben blij dat je hier bent, nee ik ben blij dat jij hier bent. Ik ben blij dat ik er voor je kan zijn, nee ik ga er voor jou zijn
[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 18-02-2024 06:56:52 ]![]()
23:25
Ineens klinkt het nominatie alarm. De bewoners zijn in verwarring, maar worden echt 1 voor 1 naar de DBK geroepen.
Er volgt koortsachtig overleg binnen de verschillende groepjes.![]()
00:40
Na een korte SL wordt het duidelijk dat Karen is vrijgesteld
Ashley en Alice vormen vanaf nu een duo
00:45
Bewoners omdat er al iemand is vrijgesteld moet dat gevierd worden met bubbels.
Na kort overleg wordt besloten het morgen op te drinken
[ Bericht 15% gewijzigd door Kodiak100 op 18-02-2024 00:47:41 ]![]()
Er zitten 4 Duo spelticktets in de wall voor 4 coins...
Dilano Sabeau
Tom Jimmy
Glenn Danny
Randy Doriana
Kochten de tickets
UPDATE 10.00
Ze gaan een challenge spelen met de 4 duo's die een spelticket hebben gekocht ze spelen het spel om en om in duo welk duo wil als eerste Doriana en Randy gaan het spel als eerste spelen
[ Bericht 7% gewijzigd door rinardo op 18-02-2024 10:10:25 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
De 8 Bewoners met een ticket kwamen allemaal blij terug.
Uiteindelijk wordt me een beetje duidelijk hoe ze het spel gespeeld hebben.
De bewoners die een ticket gekocht hebben uit de wall, spelen het spel om de beurt
Via de Gameroom gaan de spelers om de beurt naar de game area.
Je kon coins met het spel verdienen, en de duo's zijn positief over de opdracht, allemaal.
Dilano en Sabeau hadden 10 van de 12 goed, en hebben 10 coins gewonnen.
Zoals ik begreep, hebben alle duo's het maximaal te verdienen coins verdient.
Ze vertellen dat ze geblindoekt waren, en in de Gameroom op zoek moesten naar puzzelstukjes. Er waren vormen, halve maan, driehoek, als alle puzzels gevuld waren met het juiste stukje, werd de tijd stil gezet.
welk duo het snelst was is me niet duidelijk, maar Jimmy en Tom waren wel heel erg blijLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
14:45
De nieuwe Weekly basics zijn binnen
Kip, noodles, courgette
Dat gaat weer een saaie week worden qua eten.
avondeten
Het avondeten bestond uit een paar worsten van Weekly basics van eerdere week die uit het vel gehaald werden en dus als gehakt gebruikt zijn, kip, een spinazie salade met spinazie die slecht geworden was, pasta en courgette.
Het was erg zout, want Doriana had nog extra zout er in gedaan, hoewel de worst al erg zout was. Maar het was wel erg lekker!
19:30
Bewoners, hoe denken jullie over elkaar?
Het is tijd voor meer duidelijkheid.
Vervolgens worden ze in duo's opgeroepen
Sportkleding niet nodig.
Als eerste gingen Tyron en Ronahi.
Het was leuk, niet stressvol of zo, aldus Tyron.
Ronahi was vooral boos omdat ze als schooier naar binnen ging.
20:45
Glenn en Danny komen uit de gameroom
Glenn is iets minder enthousiast over het bezoek aan de gameroom.
Danny geeft aan dat het niet voor een vrijstelling is
Het is leuk, maar confronterend.
Niks van buiten.
Tyron vult aan: het kan confronterend zijn, maar je moet het luchtig oppakken.
21:15
Dilano en Sabeau zijn weer buiten
Ze zijn enthousiast over het meeste, behalve 1tje.
Ze gaan al snel wandelen
Ze moesten dus mensen aankruisen bij vragen.
Bijvoorbeeld de vraag "wie is een tactische speler"
Sabeau heeft wat minder geantwoord.
Dilano heeft wel gezegd wat sabeau vond. En dat is een soort van oke.
Sabeau is bang dat mensen denken dat zij meelift, hoewel dat niet zo is.
Dilano denkt dat hij er bij de vraag over tactische speler hoog uitkomt.
Doordat er weer enkel streams op Dilano en Sabeau waren hierna mis ik alle informatie over alles wat er na kwam.
22:45
Jimmy komt de slaapkamer in en geeft aan dat hij en Tom heel snel klaar waren
Ze waren het heel erg eens en het ging echt van "tik tik tik".
Jimmy kwam tot de niet schokkende conclusie dat ze heel erg op een lijn zagen.
Ze hebben er echt een top 40 show van gemaakt
"Op nummer 1 staaaat"
Ashley praat nu over haar en Alice.
Ze vond het leuk om te doen omdat ze Alice nog niet goed kent.
Jimmy geeft aan dat hij het rangschikken moeilijk vind, omdat het soms geen kwestie is van plek 1 tot 5. Sommige mensen staan gewoon op dezelfde hoogte. Het zijn geen meetbare feiten.
Het is moeilijk om de ene persoon boven de ander te zetten.
23:13
Het laatste duo gaat naar binnen, Doriana en Randy.
Karen is net hiervoor geweest, maar door de dubbele stream op Sabeau en Dilano heb ik niets meegekregen van haar verhaal.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mickytjuh op 19-02-2024 14:03:35 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
8:45
Het huis wordt wakker, er liggen geen tickets in de wall deze morgen. Jimmy en Tom doen hun ochtendwandeling. Tijdens hun gesprek komen de 4 vragen van gisteravond ter sprake. Dit als aanvulling op het SV van gisteravond:
Ze moesten een top 10 maken bij de volgende vragen:
- Wie is de winnaar
- Wie doet het meest in het huis
- Wie denk je dat er zaterdag uit gaat
- Wie is het meest tactisch
10:00
Het alarm gaat, en de stem van BB klinkt in het huis.
BB : Bewoners, Winner's Week betekent ook Winner's games. Alle duo's spelen. Jullie mogen je sportkleding aantrekken, en je duopin opspelden. Karin, jij mag heerlijk genieten van het lege huis. Ik zou zeggen, trek een flesje open, plof in een zetel, want jij hebt een vrijstelling, dus jij geniet.
Ze krijgen 5 minuten om zich om te kleden.
10:55
De eerste afvallers komen in beeld. Ze balen heel erg, vooral Ronahi.
Ronahi: Ik kan niet tegen mijn verlies. Ik zat echt goed, godverdomme ik had die vrijstelling echt nodig! Ik ben niet boos op jou, Ty
Randy en Doriana
Tyron en Ronahi
Glenn en Danny
Jimmy en Tom
De anderen spelen dus verder voor de vrijstelling.
10:15
Het spel is afgelopen en de winnaars zijn Sabeau en Dilano.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : KinKiJan)
Bij de groep Ronahi, Doriana, Tyron, Randy, Sabeau en Dilano is er onvrede vanwege Ashley, om het volgende:
Ashley had na het spel tegen Sabeau gezegd dat ze niet haar armen gestrekt had, en dat ze dat niet eerlijk vond, maar dat het ook niet uitmaakte. Waarop Sabeau vroeg of Ashley het zeker wist dat ze het niet erg vond.
[ Bericht 11% gewijzigd door Li0nHeart op 20-02-2024 10:29:09 ]![]()
15:00
Jimmy en Karen halen de extensies van Ashley uit in de groene kamer, om ze er daarna weer in te doen. De sfeer daar is vrolijk. Dilano en Sabeau zijn aan de schoonmaak in de badkamer, en de rest zit te kaarten, waar de sfeer ook gemoedelijk is.
Als de extensies eruit zijn, en Ashley het showt aan de rest, is iedereen positief over haar eigen haar. Het commentaar is de CoS is wel dat haar haar heel dun is, en dat ze of de extensies weer in moet doen, of bijna kaal en opnieuw beginnen. Ashley zelf kiest uiteraard voor extensies er weer in.
Voor het zover is, gaat ze eerst op pad met Glenn en Danny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Puzzie)
Ook Tom doet mee. Meer onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sfeer in het huis is voor het moment opperbest.
17:25
BB roept Alice en Ashley op om zich klaar te maken en in de draaideur te komen staan. Ashley zit in de hottub n Alice is aan het dweilen, dus ze gaan zich snel klaar maken. BB geeft geen context, dus ze weten niet wat er gaat gebeuren. De rest ook niet. Alice maakt zich zorgen : 'Altijd als er iemand met jou in een duo zit gebeurt er iets en nu zit ik met jou in een duo."
Een aantal van de andere bewoners kijkt niet vrolijk, het groepje met Doriana, Ronahi, Tyron, Randy en Dilano.
Even later blijkt dat de secret room weer een nieuwe aankleding heeft gekregen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ze binnenkomen in Pizzeria Big Brother vertelt BB hen dat de kijkers hun twee heeft gekozen om te komen eten.(van rinardo)quote:Ashley en Alice, de kijker heeft jullie uitgekozen voor de do-it-yourself pizzeria. Op de muur hangen heerlijke recepten om ze zelf te maken en heerlijk te genieten met een glaasje wijn.
Je ziet hier ook de stembus staan. Jullie mogen deze inkijken, hoe er is gestemd. Jullie mogen deze informatie delen met de andere bewoners maar dat hoeft niet.
Ze zijn allebei heel verbaasd. Ze mogen do-it-yourself pizza's gaan maken in een pizza oven buiten. Die ze ook zelf mogen aansteken.
In de ruimte staat ook een stembox met daarin alle stembiljetten van gisteravond. Deze mogen ze bekijken en de informatie mogen ze wel of niet met de rest delen.
Het aansteken van de pizza oven blijkt enigszins een uitdaging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 20-02-2024 10:29:00 ]![]()
DubbelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
19:15
Het pizza maken is nog niet zo makkelijk en gaat met de nodige moeite. Ondertussen worden wel de stembiljetten bekeken. Op voorspraak van Alice besluiten ze om de informatie te delen wanneer de bewoners dat willen weten.
Dilano wordt gezien als de meest tactische. Ronahi als degene die er zaterdag uit gaat. Winnaar van BB is Tom en Alice gelijk en de aanwinst in het huis, en wie het meest doet in het huis is Danny.
Alice wil Ronahi wel laten zweten voor zaterdag.
[ Bericht 6% gewijzigd door Li0nHeart op 19-02-2024 19:26:04 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: