oh wist ik niet, okkkkkkkkkkk BB 2025 met @Dotteke in het huisquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sowieso breekt dit seizoen de records met vorige seizoenen, dus ja.
Nee dat klopt niet, zoals hier al aangegeven. Los van de eerste seizoenen scoorde ook BB 2021 wat hoger. Maar los daarvan: de huidige cijfers zijn natuurlijk wel prima. Dus BB 2025: sure.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sowieso breekt dit seizoen de records met vorige seizoenen, dus ja.
"Als As er nog in zat was het sowieso een best ever record geweest"quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, zoals hier al aangegeven. Los van de eerste seizoenen scoorde ook BB 2021 wat hoger. Maar los daarvan: de huidige cijfers zijn natuurlijk wel prima. Dus BB 2025: sure.
Dus dat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Als As er nog in zat was het sowieso een best ever record geweest"
Blij dat ze weg isquote:Op zaterdag 13 april 2024 00:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi, die ""quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gezien het aantal Vlamingen (circa 6,7 miljoen) is de verhouding vergelijkbaar met de cijfers voor Nederland (circa 17,8 miljoen).quote:Op maandag 15 april 2024 10:27 schreef marky het volgende:
Vraag mij af of het voor de belgen nog interessant is. Die kijkcijfers zijn toch niet echt best. Die hadden rond de 250 300k moeten zitten als je het vergelijkt met Nederland. Zouden we dan toch weer een hele Nederlandse versie krijgen?
Nee want anders is het niet te betalen. Het heeft allemaal met budget te maken. Samen met de Belgen is het op te hoesten en anders wordt het lastig. Maar ik denk dat dit gewoon niets uit maakt want het scoort in Vlaanderen altijd wat lager.quote:Op maandag 15 april 2024 10:27 schreef marky het volgende:
Vraag mij af of het voor de belgen nog interessant is. Die kijkcijfers zijn toch niet echt best. Die hadden rond de 250 300k moeten zitten als je het vergelijkt met Nederland. Zouden we dan toch weer een hele Nederlandse versie krijgen?
Uiteraard is het budgettair gezien interessanter om de kosten te delen, maar de grootste kosten zijn al gemaakt met dat BB-huis.quote:Op maandag 15 april 2024 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want anders is het niet te betalen. Het heeft allemaal met budget te maken. Samen met de Belgen is het op te hoesten en anders wordt het lastig. Maar ik denk dat dit gewoon niets uit maakt want het scoort in Vlaanderen altijd wat lager.
Big Brother vips, dat doen ze vaak in het buitenland, hier is het dacht ik 1 x geweest.quote:Op maandag 15 april 2024 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik zou zeker kijken of ze niet wat vaker dat BB huis kunnen gebruiken voor andersoortige BB's tussendoor. Het is gewoon jammer dat het maar een paar maanden in het jaar gebruikt wordt. Het doet RTL 5 goed in de kijkcijfers zo'n daily.
Er wonnen al eerder 2 Nederlanders, dus het is weer in verhouding...Er komt gewoon weer een Ned/Belg seizoen, of ze moeten hier in Nederland budget hebben voor een seizoen op eigen benen, wat ik betwijfel overigens.quote:Op woensdag 17 april 2024 05:27 schreef Alicia76 het volgende:
Dit was een zeer goed bekeken BB editie. Er gaat dus een nieuwe komen denk ik. Ik hoop dat we voor een Nederlands seizoen gaan. Ik ben die onverstaanbare Belgen wel een beetje zat, die dan ook nog winnen zonder iets te hebben geprestreerd. Bart winnaar???? Glenn winnaar??? WTF!~!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |