Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik denk zomaar een stuk lager. Het gaat sowieso niet best met dit soort programma's. Beetje achterhaald misschien?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:56 schreef Toweler het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers tenopzichte van vorig jaar?
Veel beter kan ik zeggen al zakt het nu wel weer een beetje in naar het normaal. Maar deze BB kent ook een veel betere start dan voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:56 schreef Toweler het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers tenopzichte van vorig jaar?
Nee totaal niet, achterhaald is dit format nooit als je het maar blijft opfrissen maar wel als je de basis intact laat zoals streams 24/7 en dagelijkse recap en mogelijk een live uitzending 1x per week. Bij De Bondgenoten hebben ze het hele streams deel er uit gehaald helaas, blijft daardoor nog wel ongekend populair maar je mist het daar wel enorm ook omdat je alles uit die dagelijkse uitzendingen moet halen zonder dat je via de streams hebt kunnen kijken en het waarnodig kan relativeren hoe het daarna geknipt en geplakt in de uitzending komt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik denk zomaar een stuk lager. Het gaat sowieso niet best met dit soort programma's. Beetje achterhaald misschien?
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee totaal niet, achterhaald is dit format nooit als je het maar blijft opfrissen maar wel als je de basis intact laat zoals streams 24/7 en dagelijkse recap en mogelijk een live uitzending 1x per week. Bij De Bondgenoten hebben ze het hele streams deel er uit gehaald helaas, blijft daardoor nog wel ongekend populair maar je mist het daar wel enorm ook omdat je alles uit die dagelijkse uitzendingen moet halen zonder dat je via de streams hebt kunnen kijken en het waarnodig kan relativeren hoe het daarna geknipt en geplakt in de uitzending komt.
Dat is elke uitzenddag hun best bekeken programma.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:24 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week zaterdag, live uitzending:
Kijkdichtheid: 2,7 Marktaandeel: 6,6 Kijkcijfer: 446.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 24 en daarmee ook het best scorende programma op de zaterdagavond van RTL 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |