Sober er niet inquote:Op donderdag 14 december 2023 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar Sober staat er ook niet in. Family Portrait vind ik de mooiste en Try ook niet onaardig. Verder zou ik liever U + Ur Hand hebben, maar ja dat scoort niet genoeg. Trouble vond ik ook tof, en Don't Let Me Get Me, maar die zijn demense wel een beetje vergeten.
Dit vooral. Z'n uptempo nummers (solo) zijn niet zoveel mis mee.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Al die Ed Sheeran ballads lijken op elkaar
Zelfs de uptempo nummers lijken op elkaarquote:Op donderdag 14 december 2023 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vooral. Z'n uptempo nummers (solo) zijn niet zoveel mis mee.
Hier scheiden onze wegenquote:Op donderdag 14 december 2023 08:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
All I can say is that is song is pretty lame
Dodenbonus dit jaarquote:Op donderdag 14 december 2023 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat deze nog zo dicht staat na een jaartje reclamebonus
Oh ja, achquote:
vertel..quote:Op donderdag 14 december 2023 08:42 schreef Cassa95 het volgende:
Nog niet besproken hier, maar de noteringen van Now And Then en Sweet Sounds Of Heaven zijn bekend gemaakt. Waarbij de verkeerde van de twee midden in de nacht is beland.
Jammer. Had ze allebei graag gehoordquote:Op donderdag 14 december 2023 08:42 schreef Cassa95 het volgende:
Nog niet besproken hier, maar de noteringen van Now And Then en Sweet Sounds Of Heaven zijn bekend gemaakt. Waarbij de verkeerde van de twee midden in de nacht is beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |